Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Când/dacă mai ai acces la acel tester după ce-i dă quick scan/health report la final să-i dea Report( buton dedicat) și face un sumar al problemelor găsite, mult mai clar decât în a2a poză pusă de tine - poate fi trimis și pe email (dacă e setată corespunzător tableta aia)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevanta este DF1378 [sau DTC1480-72\77\97] = Clapeta de aer la esapament si datorita pozitiei acestei trape de blocare este ”predispusa” la probleme\erori, atasat si o captura din procedura oficiala de diagnosticare ca sa iti faci o idee despre ce este vorba insa eroarea este una memorata si as sugera daca poti sa faci o diagnosticare conforma a injectiei (motor K9K658) dar nu numai (iar programul acela este destul de OK pentru asta), functie de rezultate se poate analiza\discuta apoi.

 

TrapaBlocareEsapament.png

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana de Paste voi face schimbul distributiei si cel de ului la reprezentanță și voi cere să facă o analiză mai amănunțită. Unde am fost prima data nu e prea priceput baiatul, mai mult am fost să mă asigur ca nu e ceva grav și ca mai pot umbla cu ea până la revizie. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de urmatoarele coduri de eroare: P0368

P1525 am martorii aprinsi in bord  a crescut si consumul dar masina trage nu sunt alte semne .

AM GASIT PE NET URMATOARELE:

P0368 SENZOR DE POZIȚIE SCĂZUT AL ARBORELUI CU CAME "B"

FOAIE DE DATE DTC OBD-II

Semnal de intrare ridicat în circuitul senzorului de poziție al arborelui cu came "B" (Banca 1)

CE ÎNSEAMNĂ?

Acesta este un cod de diagnosticare a problemelor de transmisie generice (DTC), ceea ce înseamnă că acoperă toate mărcile / modelele începând cu 2003. Codul pare a fi mai frecvent pe vehiculele VW, Kia, Hyundai, Chevrolet, Toyota și Ford, dar orice marcă de vehicul poate fi afectată. Pașii specifici de depanare variază de la vehicul la vehicul.

Apoi localizați senzorii de poziție ai arborelui cu came și arborelui cotit „B” pe vehiculul dvs. specific. Întrucât împărtășesc aceleași circuite de alimentare și de masă, iar acest cod se concentrează pe circuitele de alimentare și de masă ale senzorului CMP, are sens doar să le testăm pentru a vedea dacă există daune la oricare dintre ele.

Un exemplu de fotografie a unui senzor de poziție a arborelui cu came (CMP):

Acest cod va fi setat numai dacă senzorul este un senzor de efect Hall. Deconectați cablajul de la senzorul CMP. Utilizați un ohmmetru digital de volți (DVOM) pentru a verifica circuitul de alimentare de 5V care merge la senzor pentru a vă asigura că este pornit (fir roșu la circuit de alimentare 5V / 12V, fir negru la masă bună). Utilizați schema electrică sau tabelul de diagnosticare pentru a verifica dacă acest senzor este alimentat de 5 sau 12 volți. Dacă senzorul are 12 volți când ar trebui să fie de 5 volți, reparați cablajul de la PCM la senzor pentru scurtcircuit la 12 volți sau, eventual, un PCM defect.

Dacă acest lucru este normal, cu DVOM, asigurați-vă că aveți 5V pe circuitul de semnal CMP (fir roșu la circuitul de semnal al senzorului, fir negru la masă bună). Dacă nu există 5 volți pe senzor sau dacă vedeți 12 volți pe senzor, reparați cablajul de la PCM la senzor sau, din nou, posibil un PCM defect.

Dacă totul este în regulă, verificați dacă fiecare senzor este împământat corect. Conectați o lampă de test la bateria de 12 V pozitivă (terminal roșu) și atingeți celălalt capăt al lămpii de test la circuitul de masă care duce la masa circuitului senzorului arborelui cu came. Dacă lampa de testare nu se aprinde, indică un circuit defect. Dacă se aprinde, înfășurați cablajul către fiecare senzor pentru a vedea dacă lampa de test clipește, indicând o conexiune intermitentă.

 mie m-i s-a aprins Check Injection System , am mers la diagnoza si am codul de eroare P1525.
Consumul mi-a crescut cu 1.5%. Tipul care mi-a facut diagnoza a zis ca e de la o clapeta care nu mai inchide corect, plecand de la pedala de acceleratie

image.png.0535b0a5f432b9d22ee56098fbc5de55.pngACESTA PARE A FI SENZORUL RESPECTIV

Editat de Mak
NU SCRIE CU CAPS
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@bv74chi Pentru început, completează profilul să știm despre ce motorizare vorbim, apoi dă alte detalii, inclusiv cu ce s-a diagnosticat mașina - exclus copy-paste de lucruri inutile, cele 2 coduri nu au corespondent la Dacia/Renault.

Înteleg că e nasol și ai o problemă dar nu se justifică scrierea cu text colorat, vezi punctul 2 din Regulament.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Va salut! Am avut aceeași problema (martor esp și zig zag aprinse) care a început aleator, în mers, se auzeau și 2 semnale audio, motorul pierdea putere și practic se tăia alimentarea. Mașina, duster 2017 1.5 dci, cumpărată noua, 110k km. Problema s a agravat în 5-6 luni, deși am fost la service dacia, nu găseau decât ceva legat de sistemul de injecție. Într un final s a descoperit ca problema este de la ecu(computer). Am schimbat ecu și problema a dispărut. Toate cele bune. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...