Sari la conținut

Postări Recomandate

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios). 
Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit din garantie si pe 26.11 s a stricat. 

Am luat 4 injectoare noi si pompa, problema s-a rezolvat. 
 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Multumim ca ai revenit cu amanunte despre rezolvare problemei!
Intrebare: e vorba de pompa de injectie(eu asa suspectez din context) sau pompa de combustibil de joasa presiune din rezervor(aia care tiuie de te doare capu') ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, pompa de injectie. Baietii, mi-au zis ca e posibil ca pompa sa fie buna (cred ca le era lene sa desfaca o zi sa ajunga la ea) dar altul a zis ca e posibil sa aibe “span” in ea.. si sa stric si injectoarele noi.. si am hotarat sa o schimb si pe aia sa stau linistit.. doar ca a mai durat 2 zile in plus 😀 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Buna tuturor!

Am un Duster 1.5 DCI/2010 si de un timp am probleme cu senzorul de temperatura(8201028745) de la filtrul de particule si cei mari zic ca din cauza asta nu porneste regenerarea automat. (s-a facut de 2 ori din tester)
Testerul arata ca senzorul este de vina, dar de 2 zile l-am schimbat si tot reapare eroarea,problema respectiva. Cod eroare DTC154416.
Oare ati putea sa-mi ziceti opinia voastra?

Editat de Navtsisc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut /bun venit in aceasta comunitate,

Pentru codul de eroare, detalii corecte despre acesta si senzorul temperatura FAP conteaza si codul motor, daca nu il cunosti poti sa oferi mai multe detalii despre masina, ex este Duster 2010 1.5 dCi de 90 sau 110 CP, 4x2 sau 4x4 ?

 

Atasat totusi cateva capturi pentru un Duster H79 ph1 1.5 dCi, poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum:

1-EroareDTC1544.png

2-SchemeElectrice.png

3-Locatii.png

4-DemontareMontare.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Faptul că "Asta arata testerul. Dupa ce stergem, iarasi reapare. " nu e o diagnoză.

În mod normal cu eroare pe acel senzor, regenerarea nu poate porni deloc, nici automat, nici manual - risc de incendiu și defecțiuni majore.

Ce valori dă senzorul ăla (la ralanti și la 2000rpm) ?

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, codul motor al masinii tale este K9K896 (J8), ceea ce am atasat anterior ramane valabil (schema electrica este cea din dreapta, vezi si sublinierile facute), la fel si procedura de diagnosticare a erorii DF310 =DTC1544, vezi si verificarile care trebuie facute, inclusiv cea referitoare la parametrul PR382: “Let the engine run at a minimum of 2500 rpm for 2 minutes and check that PR382 Particle filter upstream temperature varies correctly.”, eu as mai adauga sa se verifice variatia temperaturii senzorului dupa pornirea cu motorul rece, apoi turat la minim 2500 rpm pentru cel putin doua minute, apoi si cand motorul este cald si corelate aceste valori si cu temperatura lichidului de racire ex cand aceasta este si la 75-80C pentru ca sunt mai multe dependente, de fapt as sugera o diagnosticare corespunzatoare pentru toata injectia, apoi functie de rezultate se pot face sau nu si celelalte verificari mecanice si mai ales electrice (vezi din nou procedura si schema electrica), dar toate acestea trebuie facute in mod conform si desigur ca tin si de experienta celui care le face (iar din cate ai scris “mecanicul” acela NU pare sa fie prea “iscusit”)

PS: atasez doar ca exemplu (subliniez asta) si un grafic cu o variatie intr-o functionare conforma. Si chiar daca este cam acelasi lucru (cu cea precedenta) atasez si procedura de diagnosticare a erorii DF310 =DTC1544  pentru un K9K896

Grafic.png

 

EroareDTC1544K9K896.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...