Sari la conținut

Scut auto si skid plate Dacia Duster - cat sunteti dispusi sa investiti?


Postări Recomandate

Da clar nu am intrat eu unde trebuie :)

Culoarea acestui scut este una argintie, daca nu ma insel, nu? Exista si pe negru oare? Ideea fiind ca daca masina care o primesc este alba, cu bandourile negre si neavand nici un reper cromat (nu am luat pack look-ul) ma gandesc ca acest scut o sa dea ca nuca in perete, poate singurul lucru cu care se va potrivi ar fi nunanta jantelor.. Delicata treaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 79
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017. Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou. Acea band

Foarte scumpe su nu cu prea multa utilitate! 1 Scutul motor se monteaza in locul celui de tabla (original de pe masina). In comparatie cu cel prezentat de colegul @ToranagaSama, acesta nu-ti protejea

Posted Images

... Exista si pe negru oare? Ideea fiind ca daca masina care o primesc este alba, cu bandourile negre si neavand nici un reper cromat (nu am luat pack look-ul) ma gandesc ca acest scut o sa dea ca nuca in perete, poate singurul lucru cu care se va potrivi ar fi nunanta jantelor.. Delicata treaba.

Scutul mentionat de colegul @Squirrel este un scut de Aluminiu... de culoarea AL si face parte din accesoriile de origine Dacia. In general scuturile care se gasesc pe piata la pretul de 250-300 ron sunt scutur identice cu cele cu care sunt dotate masinile din fabrica chiar si pe 4x2 (asta daca nu cumva la PH2 or fi schimbat scutul de tabla cu unul de plastic).

Topicul acesta are ca subiect scuturi si skidplate-uri (placa care acopera toata partea inferioara a masinii) pentru protectie suplimentara in cazul iesirilor pe drumurile accidentate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta arata mai fain cei drept, si merita si banii daca e sa o luam asa. Unde gasesc si eu piesele astea aditionale, este vreun site ceva? Am intrat pe site-ul dacia dar nu am gasit decat jucarii :))

 

Se gasesc la dealeri. Du-te la un dealer si intreaba de scutul moor de aliminiu. Iar culoarea, este culoarea aluminiului, nu vin vopsite. :) La ala gasit de tine pe site-ul din franta, daca mai adaugi si taxele de transport iesi mai scump decat cu asta de la noi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Dragi membrii,

 

forumduster.ro are in faza de proiect constructia unui scut pt motor/cutie si diferential pt Dacia Duster.

 

As dori ca pretul acestor scuturi sa fie cat mai mic insa am nevoie de putin ajutor din partea dvs si anume , am rugamintea sa postati cam cat sunteti dispusi sa investiti in aceste scuturi.

 

Model 1 : scut motor aluminiu 6mm (dural)

Model 2 : scut motor otel 3mm

Model 3: scut diferential aluminiu 6mm

Model 4: scut diferential otel 3mm

Model 5: Skid plate complet din aluminiu 6mm (dural) - include scut motror si cutie, scut conducte alimentare, scut diferential si scut rezervor

Model 6: Skid plate complet din otel 3mm

 

 

Am rugamintea sa postati optiunile dvs astel:

 

EXEMPLU:

 

MODEL1 -300 EUR

MODEL 5 - 500 EUR

etc..

 

 

 

Va multumesc anticipat.

 

salut. eu am pus scutul din aluminu de 6 mm pe fata, nu au scos scutul original, l-am salvat cu distantiere, pret cu montaj inclus la Dacia- 1.200.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

salut. eu am pus scutul din aluminu de 6 mm pe fata, nu au scos scutul original, l-am salvat cu distantiere, pret cu montaj inclus la Dacia- 1.200.

asa se si pune; daca nu ma insel, scutul original e o idee mai lung spre spate decat cel de aluminiu ( cel putin la benzinar, insa e posibil sa bat campii deoarece eu nu am scutul de aluminiu de la dacia)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...