Sari la conținut

Solicit ajutor pentru montare faruri led, cu daylight Y, model 2022


Postări Recomandate

Da, scuze am citit printre randuri si eu m-am referit la faruri. Stopurile, da, sunt plug in.  Mea culpa.

Acum 4 ore, t0rquemada a spus:

Păi tu ai pus linkul - în care se vede clar că nu merge semnalizare peste DRL aprins pe aceeași parte (face ce am scris mai devreme în alt post), apoi sigur nu va avea și reglaj electric pe verticală, iar în postarea de continuare e doar o poză cu lucrul pe Duster ph2

În altă ordine de idei, un răspuns scurt la întrebarea ta, da, e secret. (Farurile de Duster ph3 nu sunt ieftine, nu cresc în copaci  și totuși am 2 pe masa de lucru cu tot ce trebuie pentru a simula o mașină)

Cine stie si cunoaste ce se poate face pentru buna functionare a noilor faruri, o poate face daca vrea, dar vad aici atata secret...

E greu sa scrie cineva ca trebuie asa:

- farurile

- calculator faruri

- probabil calculatorul configurat pe masina respectiva

-etc

Iar pe partea cealalta e treaba fiecaruia de unde isi procura farurile si ce mai trebuie chiar daca sunt scumpe. Iar cu reglajul farurilor, se pot regla la un atelier auto pe stant si raman asa, alta solutie nu prea vad.

P.s. La cat te stiu ca esti meserias, ai putea sa dai aceste detalii, doar daca vrei, ca oricum cel care vrea sa faca aceasta modificare, tot la tine vine. 

 

Editat de kaspersky
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu ai nevoie de un electrician, ci de cineva care are știe și are acces la rețeaua mașinii, cu ajutorul diagnozei dedicate, pentru a putea integra componentele lipsă pe care ar trebui să le configurez

Q.E.D.   Final...cu leduri 4300K pe fază lungă.   ...și reglajul pe inalțime cu buton de Clio....era să uit. Pentru ca faza scurtă, ledul, să nu clipescă când motorul est

Prima victimă: Duster HJD ph2 2021, 4x2, culoare xxx, recent cumpărată de la un "vânzător", km puțini etc, dar cu Medianav de generație 4 nu 4.5(8inch) și fără butoane de activare cruisecontrol/speedl

Posted Images

Nu  este nevoie de inlocuirea nici unui  calculator. Se poate face cu un stabilizator de 9V si un "sau cablat" cu diode direct pe far. Singura problema care aapare e la semnalizare.

Calculatorul de la modelul anterior celui cu Y, inverseaza doua tensiuni cand trece de pe DRL pe pozitie. Scade si intensitatea luminoasa a ledului. La cel cu Y nu mai e nevoie de inversarea tensiunilor. Aveti in atas configuratia mufelor la faruri. Problema e la firele " comanda lumini de zi" si "alimentare lumini de zi". Spor la bricolat....era sa uit...reglajul pe inaltime se face cu buton, cablaj si mufe de la clio (din dezmemebrari). Firul de pe pinul 9 nu se leaga, se lasa in aer (daca se arde ledul pe scurta nu o sa semnalizeze in bord).

Screen Shot 06-07-22 at 02.07 PM 001.JPG

Screen Shot 06-07-22 at 02.07 PM.JPG

Editat de KrsTeam
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da. SI cea mai nasoala chestie este cu reglarea farurilor. nu e ok deloc sa fie facut " static", practic la orice modificare de incarcare s-a terminat cu el.

am fost de curand cu a mea si diferenta este enorma (intre 2 persoane si 4 + bagaje). practic faza scurta devine "lunga" daca n-o ajustezi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Schema electrica pentru adaptarea farului Y la modelele Duster anterioare. Se monteaza direct pe far fara a modifica instalatia electrica a masinii. Reglarea farurilor pe inaltime se realizeaza cu un buton de la Renault Clio.

Screen Shot 08-29-22 at 06.01 PM 001.JPG

Screen Shot 08-29-22 at 06.01 PM.JPG

Adaptarea face ca la semnalizare sa stinga lumina de zi, respectiv semnalizare pe faza scurta aprinsa -  stinge lumina de zi in momentul semnalizarii. Timpul de raspuns (aprinderea luminii de zi dupa asemnalizare) se regleaza din multiturul oscilatorului monostabilului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Q.E.D.

 

Final...cu leduri 4300K pe fază lungă.

 

...și reglajul pe inalțime cu buton de Clio....era să uit. Pentru ca faza scurtă, ledul, să nu clipescă când motorul este pornit, trebuie intercalat pe firul de alimentare un circuit de stabilizare a tensiune pe valoare de 13,3V. Astfel, la tensiune de 14,5V a alternatorului, tensiunea aplicată pe led-ul de faza scurtă va fi 13.3V (așa cum reiese din fișa de funcționare). Cu motorul oprit tensiunea de alimentare va fi de 11,5...12,2V funcție de starea bateriei, iar stabilizatorul nu va modifica valoarea tensiunii.

 

Editat de KrsTeam
  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...