Sari la conținut

Duster facelift 2021


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 48
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut. De vineri am intrat in posesia dusterului, 1.5dci, 4wd, dupa cca 2 luni jumatate de asteptare. Dupa primii 500 de km sunt foarte multumit de masina. Este silentioasa, trage foarte bine, mult ma

aoleu, ulei si filtre la 26718 km ?:(   eu n-am sarit de 10k la niciun schim. ba chiar la ultimul la 8800

Ideea e alta, mașina nouă are garanție, garanție condiționată de efectuarea reviziei (lor) la o reprezentanță agreata Dacia (dacă e doar un service agreat RAR dar neagreat Dacia e egal cu zero, pierzi

Posted Images

nicuadrian nu exista schim gratuit la reprezentanta Dacia-Renault.Poti inlocui uleiul si filtrele(nu uitam saiba buson ullei)la 1(un)an sau 10000 de km,ar fi indicat la diesel,dar numai cu plata.Uleiul si filtru ulei 200 lei+manopera 100 lei.Eu am inlocuit un schimb personal si unul la revizie de an.Bafta si ai grija ca ai diesel.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista asa ceva decat cu plata,cum bine ai aratat(x ani cu plata in rate lunare).La Dacia nu exista revizie in garantie fara sa platesti.Din pacate lucrez in service autorizat RAR de 30 ani si nu am intalnit asa ceva.O fii in alte reprezentante auto,dar ma indoiesc ca in Romania sa fie ceva gratis.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Fiind interesat de acest aspect  cand am cumparat masina in mai 2022 singura opțiune de a avea reviziile incluse era sa fac credit prin Rci Leasing in care se includea bineînțeles costul reviziilor pt 3, 4 sau 5ani in funcție de opțiunea cumparatorui. Fiind un cost prea mare prin care rata era mai mare cu aproximativ 30% comparativ cu un credit clasic la orice banca am optat in schimb pentru un credit de nevoi personale si am renunțat la reviziile incluse.

Singura opțiune disponibil in acest caz este doar de a prelungi garantia cu 1-2 ani si un nr de km stabilit printr-o grilă si aceasta doar pana mașină împlinește 1 an de la achiziționare. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La ce manopera ofera mecanici de prin reprezentante eu cred ca si renunt la garantie ....bani ce ii dau pe revizii ii  pun deoparte si daca e nevoie ii folosesc ca se string o gramada 200+ lire la fiecare 10K ! , si imi intretin eu masina ,pt ca cu siguranta fara nici cea mai mica indoiala o fac mai bine si pedeasupra stiu exact ce uleiuri si consumabile folosesc eu !

Numai bine !

  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Loganul pe care l-am avut anterior si la care am avut 3 ani garanție am facut doar 2 revizii in reprezentanța pentru pastrarea garanției si atunci cu piesele mele cumpărate din magazin de încredere si astfel am redus costul aproape la jumate. Chestia este ca unele reprezentanțe nu prea acceptă piesele clientului dar pot sa spun ca am avut noroc in acest sens. 

Ramane de văzut cum voi proceda la prima revizie pt duster in primăvară.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt toate cu dus intors.

garantia aia are un rol al ei.

daca e nevoie doar de "stampila" ( aka masina sa aiba revizia in sistem ) se poate cauta un service mai ieftin (dar oficial).

eu am gasit preturi la acceeasi revizie de la 1200 la 700 ron (trebuia sa plec urgent din tara si nu aveau "loc" la service-ul la care ma duc ).

pe de alta parte,iertat fie mi-sa iei masina noua si sa renunti la garantie...e cam nefiresc.

bani se economiseau garla daca se mergea pe masina SH.

pe de alta parte - daca merg peste 10k  - imi fac singur un schimb de ulei + filtre (cumparate din service - nu am gasit elf-ul in alta parte) la 10k iar la "an" merg la revizie. ma rog, eu tin la masina si avand si cunostinte cat de cat nu imi bat joc sa merg in Ro 30k km :). magiun iese din baie iar filtrele zici ca sunt scoase din nisip.

 

hai sa fie cu bine si Sarbatori fericite.

La 19.12.2022 la 14:11, Mak a spus:

Știu ca e pe bani dar eu as schimba doar filtrul ulei și uleiul.Apoi sa mergi la revizia obișnuită.

mak, iertat fie-mi - stii cum arata filtrul de aer ( sa nu mia zic de cel de habitaclu) dupa 30k ? am vauzt la masinile de la firma cum erau cand le servisau. horror. sa mai zic cum a fost cu scandalul unor licitatii la nivel national care aveau  termne de revizie aberante ( 40..50 k ) si carora nu li s-a schimbat aeroterma pe garantie? (cadeau ca mustele pentru ca filtrul de aer se colmata si era tras bucati in aeroterma si o strica ).

si asta pentru ceva gen 30...50 ron ( in preturile de acum ) / bucata.

de filtrele de motorina nu mia zic  - unii baga toate "ciudateniile"( a se citi de la toate pompele din padure :) ).

n-am acum o poza cu filtrul de motorina de la fi(c)at - cand l-am luat omu' nu l schimbase de vreo 40 k. (eu - repet - schim  totul la 10 k ).avea mal negru in carcasa - pe fund -  si era super imbacsit de pasta aia. Si motorina luase (din ce zicea) doar de la pompe din oras ( judetul Ct).

pentru cat cost un filtru luat pe OEM , fireste, - nu mananci nici o pizza de 2 persoane..

cred ca am mai postat- tot ce scriu se refera la drumurile din RO. in afara (vest)se poate merge spre 15k..20k- vorbim de alte conditii de trafic. cand am batut Europa -scoteam filtrele ( la moto) la 6k aproape ca atunci cand le pusesesem noi. tot la 6k in Ro ( vorbim numai de drumuri extraurbane, in orase nu intru sa stau blocat in trafic) erau maro inchis spre negru ( ele fiind alb + galben stralucitor de noi) ca idee.

de fapt e bine - aflam si noi cum si ce grija au avut soferii de la noi de masini si ce valoare de SH mai au.

eu tin un"log" (nu ca ar avea mare valoare in timp ) cu orice se intampla la masina, daca vreodata se va vine sa stie omul ce cumpara.

inca una - cat eram la cafia asteptand sa fie gata masina -intru in vorba cu alt dusterist - masina de firma, leasing parca ( firma care o gestiona era a..r..alul) si se plangea ca isi bat joc de el - desi are constelatie pe bord ( revizie, filtru motorina, filtru particule etc) nu i s a aprobat sa mearga la serivice cu ele pana la revizia de 30k ( acelasi template) -motivul primit de la seful de parc auto de la firma mentionata fiind " ce culoare are martorul din bord ? Daca nu este rosu mergeti asa cu ea ca nu se intampla nimic".

Masina intra ( asa mi a spus, nu bag mana in foc ) in "limp" din cand in cand dar isi revenea.

de cum mergea ACul- nu i mai baga (normal in situatia asta) samd..nu mai zic.

omul mergea doar in Bucuresti cu ea, zilnic. 30..50 km.

va dati seaman cate ore de functionare avea motorul ala "stand pe loc"?)

da, diesel..

venise la programare revizie ...

pesemne ca o fie vanduta masina pe SH- cu istoric de service si "pedigree".

 

cand oare s-o pune si un "cronometru" in paralel cu km ( ca la motocicletele de competitie) si sa opreasca motorul la nr de ore/km.

  • Like 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...