Sari la conținut

augustus81

Members
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

augustus81 a câștigat ziua ultima dată pe 13 Mai 2022

augustus81 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

11 Bun

Despre augustus81

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salutare, Nu am mai sesizat de o perioadă zgomotul iar la revizia de 1 an nu s-a constatat nimic anormal. In prezent am aproximativ 15000km și este ok. Probabil va dispărea și la tine după ce mai faci niște km. Numai bine
  2. Momentan se pare ca am rezolvat problema deoarece zgomotul a dispărut si sper sa fie de durată solutia găsită. Am folosit inele elastice negre pe care le-am impins intre inelul de la aerator si bord cu ajutorul unei șurubelnițe si jocul s-a redus considerabil. Sper sa fie o soluție buna deoarece aeratoarele nu am reușit sa le extrag pt a pune o banda textila pe marginea lor.
  3. Multumesc pt ambele sfaturi. In prima faza cred ca o sa incerc la garantie cu prima ocazie. Este imposibil ca doar la mine sa se manifeste astfel. Am văzut ca s-au mai sesizat astfel de zgomote la loganurile de tip mai vechi dar constructiv cred ca sunt destul de asemănătoare cu cele de pe Duster. In cazul in care se circulă cu muzica pornită este aproape imposibil de sesizat dar odata oprita muzica si combinat cu un asfalt prost zgomotul este destul de deranjant ținând cont ca masina este destul de silențioasă. Numai bine Apropo de scos aeratorul. Am încercat sa scot unul si nu am reușit.
  4. Salutare, Posed un Duster 1.3tce din 2022 si am constatat de la o vreme un zgomot ciudat de bataie in plastic in planșa bord atunci cand drumul est intr-o stare proastă cat si la vibratoarele care atenționează iesirea de pe bandă sau limitarea vitezei. Dupa mai multe investigații am descoperit ca cele 3 aeratoare rotunde centrale din bord au joc pronunțat intre inel si planșa bord de unde si zgomotul produs. Daca le tin apăsate cu mâna zgomotul nu mai exista. Masina este folosita in condiții decente fara excese si are doar 9000km. Si acum intrebarea mea este daca ati mai sesizat ace
  5. Salut CristiPopescu si s-o stăpânești sănătos! Si eu detin aceeași motorizare doar ca 4x2 si urmaresc cu interes forumul pt orice informații care pot fi de ajutor. Si la mine se manifestă uneori o funcționare atipica la relanti si mici probleme la timonerie dar m-am obișnuit cu ele. Nu vreau sa apelez la service decat în ultimă instanță avand o experiență neplăcută cu fosta mașină după o intervenție in perioada de garanție. In rest foarte multumit de mașină si am 6500km. Referitor la Casco as fi cu curios la cine ai făcut deoarece eu am platit aproape 2600ron la dealer cand am
  6. Salutare si s-o stăpânești sănătos ! Si eu detin acelasi motor dar cutie manuală si consumurile sunt aproximativ aceleași. Am 6300km si am avut consumuri intre 5% si 9% in funcție de condiții si stilul de mers. Avand in vedere lipsa de autostrazi la noi consumul este foarte bun daca se circulă regulamentar si cum spune si colegul cine urmărește consumul există varianta pe GPL. Drumuri bune !
  7. Salutare Da am schimbat-o dar cu demontarea barii. Riscul de deteriorare a grilei vechi este destul de mare daca se încearcă scoaterea ei fara a da bara jos si nu am vrut sa risc, plus ca fixarea noii grile in clipsuri nu esti sigur daca s-a facut corespunzator deoarece nu se vede. Ramane la hotărârea dvs cum vreti sa procedați. Inca ceva, fiind destul de frig in această perioadă riscul de deteriorare este mai mare plasticul fiind mult mai casant. Două persoane diferite m-au sfătuit sa fac aceasta operatie cu demontarea barii. Ramane la latitudinea dvs cum vreti sa procedați. N
  8. Salutare, Sunt detinatorul unui Duster 1.3 tce 4x2, transmisie manuala cu aproximativ 6200km la bord achiziționat de nou. De ceva vreme cam de pe la 2000km am sesizat un zgomot ca un fel de trosnitură ușoară la plecare de pe loc in partea dreapta față la plecare ușoară de pe loc dupa schimbarea sensului de mers înainte-inapoi. Din ce stiu acest zgomot este specific plăcuțelor si discurilor noi pana se așează, dar totuși sunt peste 6000km si nu a dispărut. Ati mai sesizat acest aspect, sa fie vreun motiv de îngrijorare? Orice idee si parere este binevenita. Eu inca sper sa dispară ace
  9. Salutare si sa o stăpânești sănătos! Si eu detin acelasi model 4x2 130cp de 7 luni si am 6000km. Am si eu aceeasi problemă la chederul șoferului dar mai putin pronunțată deocamdată... Avand in vedere ca ai 130cp te-ai gândit la un soft update la 150cp avand in vedere ca este exact același motor ca cele cu 150cp ? Ma gândesc serios sa fac acest pas.
  10. Salutare A schimbat cineva grila la noul Duster 2022 pentru a pune grila cu noul logo Dacia ? Se poate demonta fara a da bara jos ? Mulțumesc pentru orice idee
  11. Salutare. Revin cu aceeași întrebare. Chiar nu este nimeni pe forum care sa fi făcut schimbarea de soft de la 130 la 150cp sa ne spună ceva detalii?
  12. La Loganul pe care l-am avut anterior si la care am avut 3 ani garanție am facut doar 2 revizii in reprezentanța pentru pastrarea garanției si atunci cu piesele mele cumpărate din magazin de încredere si astfel am redus costul aproape la jumate. Chestia este ca unele reprezentanțe nu prea acceptă piesele clientului dar pot sa spun ca am avut noroc in acest sens. Ramane de văzut cum voi proceda la prima revizie pt duster in primăvară.
  13. Salutare, Fiind interesat de acest aspect cand am cumparat masina in mai 2022 singura opțiune de a avea reviziile incluse era sa fac credit prin Rci Leasing in care se includea bineînțeles costul reviziilor pt 3, 4 sau 5ani in funcție de opțiunea cumparatorui. Fiind un cost prea mare prin care rata era mai mare cu aproximativ 30% comparativ cu un credit clasic la orice banca am optat in schimb pentru un credit de nevoi personale si am renunțat la reviziile incluse. Singura opțiune disponibil in acest caz este doar de a prelungi garantia cu 1-2 ani si un nr de km stabilit printr-o gr
  14. Probabil este vorba de anvelopele all season Goodyear care echipează modelele Duster 4x4 din fabrică si nu sunt chiar din cele mai ieftine. Ideea principală este ca in anumite condiții care nu pot fi numite chiar extreme o anvelopă dedicata de iarnă chiar poate face diferența iar această diferență din pacate poate costa destul de scump uneori. Drumuri bune!
  15. Salutare, Si eu am fost in aceeași situație si am decis sa iau anvelope dedicate de iarna si jante de tabla. Acu pentru fiecare sunt avantaje si dezavantaje si depinde de fiecare. Si eu locuiesc in Pitești si nu prea am mai vazut zăpadă serioasă de ani buni dar in cazul unor drumuri pe care le-am facut spre munte cu zăpada serioasă niste anvelope all season nu știu cat ar fi fost de utile. Plus ca doua rânduri de anvelope te vor tine poate 4-5 ani sau mai mult fara necesitate de înlocuire. La fel am procedat si cu fosta mașină un logan ph2 care dupa 4 ani a fost vandut
×
×
  • Creează nouă...