Sari la conținut

caramba

probleme vopsea duster

Postări Recomandate

azi am fost in service sa schimb un deflector aer care se afla in partea de los a radiatorului sa spart in urma unui inpact cu un ciine cu aceasta ocazie am observa o problema la aripa din spate sarita vopseaua in doua locuri si citeva unflaturi si la stinga si la dreapta cei din service au spus ca se rezolva pe garatie adica trebuie sami vopseasca din nou aripele osa revin si cu poze sa se vada unde a sarit vopseaua eu zic ca este o probema la fel am patit si la logan credeam ca sa rezolva dar se pare ca nu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost cu loganul la reparat aripile pe spate, a ruginit la greu mai ales in zona unde a fost "protejat" de plasticele puse la recall-ul dacia cu privire la coroziune (s-a umflat vopseaua si a trecut rugina prin ea chiar deasupra plasticelor si probabil sub ele). Adica cam in 2 ani de la minunata interventie. Oricum ruginise si inainte dar mult mai putin. Din cate am inteles de la service-ul unde am dus-o la reparat se pare ca tocmai acele plastice sunt de vina. Plus doua urme de rugina pe fiecare portiera fata. Total pentru reparat aripi, si portiere, vopsit portiere si aripi 10 mil. Am vrut sa vopsesc si capota fata ciupita de gainatul atomic dar a cerut 5 mil asa ca am renuntat. Vopseaua este alba dar cred ca au mai furat ceva in fabrica din ea ca stratul e micronic. Sper ca dusterelul sa nu mosteneasca aceeasi tabla/vopsea ca loganul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce te face să crezi că este altfel? Este aceeaşi linie de producţie…

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Speranta moare ultima.....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 3 saptamani (prima oara) si ieri (sambata - a doua oara) am fost la un atelier de langa parcul auto Tiriac din Otopeni. Il recomand cu caldura. Acolo unde tinichigiul de la dacia pune sudura, cei de la acest atelier pun ventuza. Sigur ati auzit de ei (cel putin unii). Inainte de a merge la service-ul de cartier, incercati acolo. daca nu-i o probleme cu reclama ii dau si numele. Daca este, atunci vorbim pe PM.

 

PS: Desi cei de acolo se ocupa in principal de masini scumpe, pe mine, cu Logan-ul (deocamdata) nu m-au refuzat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păcat că este cam departe…aş fi încercat remedierea unor înfundături cauzate de castane şi portiere supradimensionate…

 

O locaţie mai exactă ar fi de ajutor, deşi nu cred că ajung în timpul săptămânii…

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Postez si aici deoarece e legat de vopsea, vopsit, intretinere.

Am vazut in oras mai multe 4 x 4 cu toba spate si conexiunea curbata a tevii de esapament ruginite. Arata foarte urit deoarece se vede.

Aveti vre-o solutie? Vopsit, schimbat cu inox? Am auzit ca sunt vopsele thermorezistente, cineva spunea ca nici o vopsea nu rezista la temperatura tobei. Macar de as gasi vopseaua Lunar cu care vopsea argintiu bunica soba...nu stiu cit ar rezista.

Daca aveti vre-un sfat? Am trecut de 2000 de km si au inceput sa apara urme de metal incins pe toba spate. :devil::logik:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca era ruginita? Asa ziceam si eu la inceput dar este o falsa impresie, din cauza temperaturii mari tabla isi schimba culoarea si iti da impresia ca e ruginita. Daca te uiti mai indeaproape o sa vezi ca nu e.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @gil26 - depide de model. modul eco este foarte "vizibil" la modelul actual. Se simte puternic diferenta, atat in consum cat si in dinamica. Este foarte util la mersul "la pas"( oras pentru cine isi baga masina in el, de ex). LA mersul "normal" , eco OFF. daca mergi normal cu eco "on" o sa ai o masina bleaga si cu un consum cel mult egal cu cel fara eco. deci ..lose lose.  
    • Hai ca acum are Rapid..Numa" zic..
    • @Ciprian1503 eu in rodaj si putin dupa aceea m-am jucat putin cu el sa vad ce si cum. La modul meu de condus si la traseele mele nu aduce o reducere de consum (ce iau pe mere dau pe pere). Si nici "tractorasului" nu ii place. Asa ca de o buna bucata de vreme este off. Si asa va ramane. La mine daca opresc motorul modul ECO isi mentine starea (activat sau dezactivat) la pornire. Am mai avut o discutie pe tema asta, au fost si colegi cu masini noi in ambele variante (ciudatenie Dacia?). Se poate configura foarte usor din soft. PS: dorind sa obtin si eu consumurile declarate de unii am incercat de cateva ori sa merg "la consum". Un chin pentru mine si masina. Am spus pas. Indiferent de ECO on\off si indiferent ce\cum, Sanderica tot pe la 6 l/100km "papa". Nu imi mai bat capul cu asta.
    • Nu te ajuta cu nimic.O ai mereu bleaga!Vrei acceleratie,bleaga,consum redus? Fii serios!
    • Te-am înțeles perfect și imi cer scuze ca nu m-am făcut înțeles la rându-mi. Voiam sa spun ca sunt total de acord cu felul în care ai gândit și am remarcat faptul ca în prezentare n-ai pus accent pe acele achiziții importante, de calitate și deloc ieftine, ba din contra, ai pomenit cu modestie de unele "motive financiare" pentru care ai renunțat la anumite gadgeturi. Felicitări încă o data și drumuri bune!
×
×
  • Creează nouă...