Sari la conținut

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?


Alimentare cu combustibil Dacia Duster  

286 membri au votat

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      82
    • Mol
      68
    • Lukoil
      26
    • Rompetrol
      58
    • Agip
      1
    • OMV
      47
    • Alte companii
      4


Postări Recomandate

 

Da spune frate care-i treaba, ca altfel incep zvonurile si se ingroasa teoria conspiratiei.

 

Zau? Si daca spun nu e tot zvon?

Nu am o hartie oficiala. Oricum nu e o diferenta intre proasta si buna. E intre motorina buna si foarte buna. Daca am de ales pe mine ma coafeaza mai tare "foarte"

 

E mai clar acum? O sa bagi de la mol de maine? Oricum toti facem ce vrem si cand vrem.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 214
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km,

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99

Petrom motorina standard., de cand am luat-o de juma de an, si nu tuseste deloc. Am o statie langa bloc, in cortoceni, si mi-e foarte comod, nu ca as fi fan. Am pus de vreo doua ori d-aia mai smechera

Posted Images

Pai asa mai frate. Nu ne tine in suspans.

Nu-si are sens aici aceasta secretomanie.

E ca si cum i-as spune vecinului ca stiu eu ceva de nevastasa, dar... las' ca ne mai auzim noi. Iti dai seama ca l-am nenorocit :-)

O zi buna si combustibil bun sa avem.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zau? Si daca spun nu e tot zvon?

Nu am o hartie oficiala. Oricum nu e o diferenta intre proasta si buna. E intre motorina buna si foarte buna. Daca am de ales pe mine ma coafeaza mai tare "foarte"

 

E mai clar acum? O sa bagi de la mol de maine? Oricum toti facem ce vrem si cand vrem.

 

Si care este motorina buna, respectiv cea foarte buna? Diferenta de pret sau altceva?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca fapt divers, eu am alimentat Loganul cu super aditivata motorina de la Petrom (de iarna) si m-am ales cu o pompa de injectie blocata, de atunci nu mai pupa nici Loganul nici Dusterul motorina de la Petrom / OMV, decat in cazuri extreme si atunci numai regular.

 

In rest MOL mi se pare cea mai ok motorina, nu am avut probleme niciodata cu ea, iar cea EVO stiu ce e de import.

 

Tot din zvonistica am inteles ca si cea de la Rompetrol e buna, singura chestie e ca nu ma impac cu idea de Efix...care iti face spalaturi in nu stiu ce zone :-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

EFIX vine de la un aditiv mixat in combustibil inainte de a fi livrat la consumatorul final. Are rolul de a creste cifra octanica/cetanica.

O serie de probleme cu apa si impuritatile (excluzand reaua intentia a statiei de carburanti, respectiv a transportatorului pentru ca si aici intervine factorul uman) tine de condens (rezervoare de stocaj produs, cisterna, rezervoarele statiei) generat din variatiile de temperatura, programul de curatare al recipientelor, modul de curatare (la luciu metalic sau nu) alte detalii constructive.

Apa in motorina am avut la utilaje, in special primavara / toamna datorita condensului - pentru ca nu alimentam complet rezevorul. Prin urmare verificarea periodica a filtrului de motorina si golirea lui, ne scuteste de aceste probleme. La Duster inca nu am umblat inca la filtrul de motorina - este plasat incomod, dar la alte masini am facut din cand aceasta operatie.

Eventuale impuritati (cand trasnvazarea intre recipiente se face corect) provin din rugina. Si in rezervorul unei masini se aduna sedimente. Daca mergem pana suge si ultima picatura din rezervor, sa nu ne miram ca aspiram si sedimentele.

Prin urmare marea teorie a combustibilului din statii: la receptie se verifica daca are sau nu continut de apa, impuritati vizibile din livrare etc.

Cat despre impuritati din alte surse - cand s-a facut si cum s-a facut curatarea rezervoarelor (asta tine de politica fiecarei companii, pentru ca este un element de cost).

Cam asta-i toata teoria conspiratiei. :ahappy: .

.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si care este motorina buna, respectiv cea foarte buna? Diferenta de pret sau altceva?

Originea (adica titieul), modul de distilare, aditivi adaugati. Pretul la pompa reflecta 60% taxe si accize ale statului roman, 40% cheltuiala de desfacere (adica intreg lantul de la extractie - rafinare - distributie la pompa). Daca s-a scos taxa de 7 eurocenti pe litru, aceasta se scade din cei 60%. Dar acciza ramane. Daca ai observat, in preajma reajustarii anuale a accizelor, pentru anul urmator, toamna, cursul de schimb euro/leu creste nejustificat de mult, dupa care scade din nou. Cel putin in ultimii ani.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se adusese vorba de Rompetrol, am avut de 2 ori probleme cu benzina Rompetrol la Logan, in 2 statii diferite. Parca nu mai tragea masina. S-a rezolvat atunci cand am revenit la benzina Petrom.

 

La Duster, doar motorina standard Petrom (statii oficiale, nu francize), iar in lipsa Socar si OMV.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...