Sari la conținut

Probleme Avarie electrica


Postări Recomandate

firul rosu cel nou l-am lasat asa cum este in poza si i-am facut traseul pe langa cel vechi prins cu soricei de plastic.

daca este nevoie se poate scoate usor si izola in banda izolatoare de panza

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...
  • Răspunsuri 20
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Precizează dacă vorbim de Duster ph2 sau ph3, 2017 e foarte vag - eu presupun că vorbim de Duster ph3*. Alternatorul s-a verificat înainte de schimbare - via diagnoză(putere în W și %), voltmetru

Salut, @ozn69 Am avut si eu problema asta acum 3 ani, dar la mine se manifesta doar cand era mai rece (sub 7-8 grade afara). Fiind masina relativ noua atunci, eu am mers cu ea la garantie si a fo

Mașina aia nu mai are garanție ? Bateria schimbată era la fel , tot pentru Stop&Start (EFB) 70Ah cu 720A curent pornire ? Alternatorul se verifică via diagnoză (tensiune, sarcină putere)

Posted Images

Salut baieti! Sunt posesor de duster de 2 luni( 2017 1.5 80kw 4x4) si de 2 saptamani ma confrunt si eu cu problema de avarie incarcare..la un drum de 40 min piuie de 4-5 ori si se aprinde bateria pentru 1 secunda...la un moment dat se aprinde martorul motor si ramane aprins. Am inlocuit alternatorul,am incercat cu alta baterie,mi au fost verificate firele de la alternator daca cumva s au lipit intre ele..totul in zadar... ce ar trebui sa mai verific? Precizez ca am fost la munte si in 370km nu a piuit deloc si sa stins si martorul de motor.. dupa ce am ajuns in Buc a inceput iar sa faca la fel.. ce as putea sa mai verific?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut..scrie ca a pierdut incarcarea, ca nu a comunicat cu un senzor de abs..ceea ce mi a spus cel cu testeru..problema de comunicare cu abs ul si esp ul zice ca le da din cauza ca isi ia eroare de incarcare..si dupa ce le sterge numai apar..o zi-doua pana piuie de mai multe ori si atunci apare iar martor motor

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Doar pe baza acestor informatii oferite cred ca este destul de greu sa se identifice cauza sau cauzele problemei, “cel cu testeru” avea mai multe date iar diagnosticarea (preferabil cu un program dedicat Dacia\Renault nu multimarca) nu inseamna doar citirea si stergerea erorilor, implica si o analiza a parametrilor\starilor, apoi se pot elimina din variabile, se fac verificari ale cauzelor erorilor, circuite, componente, etc…Atasez doar ca exemplu atat si nimic mai mult cateva capturi (sunt mult mai multe) si cred ca sunt necesare si alte detalii altfel se poate “merge doar la ghici”, mai ales cand\daca problema este si una intermitenta sau prezenta in diferite calculatoare ale masinii (si doar ca obs. erorile de comunicare sau multiplex sunt destul de “uzuale” si de obicei “induse”, trebuie verificate cauzele radacina)

LE: daca am inteles bine locuiesti in Bucuresti, sugestia mea ar fi sa apelezi la un coleg de forum care poate face mult mai bine si corect diagnosticarea plus verificarile necesare.

Captură ecran (3124).png

Captură ecran (3125).png

Captură ecran (3126).png

Captură ecran (3127).png

Captură ecran (3128).png

 

Captură ecran (3129).png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, Geoadiv a spus:

Salut baieti! Sunt posesor de duster de 2 luni( 2017 1.5 80kw 4x4) si de 2 saptamani ma confrunt si eu cu problema de avarie incarcare..la un drum de 40 min piuie de 4-5 ori si se aprinde bateria pentru 1 secunda...la un moment dat se aprinde martorul motor si ramane aprins. Am inlocuit alternatorul,am incercat cu alta baterie,mi au fost verificate firele de la alternator daca cumva s au lipit intre ele..totul in zadar... ce ar trebui sa mai verific? Precizez ca am fost la munte si in 370km nu a piuit deloc si sa stins si martorul de motor.. dupa ce am ajuns in Buc a inceput iar sa faca la fel.. ce as putea sa mai verific?

Precizează dacă vorbim de Duster ph2 sau ph3, 2017 e foarte vag - eu presupun că vorbim de Duster ph3*.

Alternatorul s-a verificat înainte de schimbare - via diagnoză(putere în W și %), voltmetru pe borne + clește ampermetric ? - vorbim de alternator "smart" și testarea e mai specială.

Bateria a fost pusă pe tester dedicat cu SOC/SOH și R internă ?

 

*

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...