Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP GPF 4x4 - SL Orange - Gris Comete


Postări Recomandate

...ok... sa se bucure ceilalti participanti la trafic de proiectoarele mele... nu mai conteaza ca pe ceata deasa eu nu vad la 5 metri in fata mergand cu 10 km/h... probabil si faptul ca "tremura" (nu's prinse bine?) cand merg pe drumuri mai denivelate e tot un 'feature', e ca un fel de fluturare de mana sa vada cei de pe sensul opus ca vin eu cu proiectoarele de ceata aprinse... :))

Am gasit un "discontinued product" cu aprobare ECE: https://www.nightbreaker.co.uk/ledriving-f1 , din documentatia de pe site nu rezulta clar ca e compatibil cu Phase III (ma refer la prindere, pentru ca altfel cred ca e ok...). Se (mai) gasesc pe la noi la preturi bunicele, trebuie cautate atent pe 'gogu'... Insa nu ma bag inca, cum am zis, voi pune ceva bun, nou.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 212
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cauți proiectoare originale de Captur ph2, sunt cu LED de 8w, plug&play

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce benefi

Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu

Posted Images

pe ceata deasa se merge  cu 10 km/h. acele lumini sunt mai mult ca sa te vada lumea :). si e esential sa fie cat mai jos puse incat sa nu ti faca un "perete" alb cand le aprinzi.

nu intru in teorie cu lumina, reflexie, refractie etc. pe scurt, pe ceata se merge cu alte sisteme si nici alea nu sunt pt viteza.

Vorbim de ceata serioasa ( personal in cateva decenii de soferit am intalnit o de cel mult 10 ori )  unde nu vezi la o lungime de masina. ceata" uzuala" n-are treaba cu aceste detalii si se merge f bine cu luminile de intalnire reglate sa bata cat mai jos ( setare masina incarcata daca nu exista autolevel).

nu imi dau seama ce zici tu de tremurat - poti sa vezi daca se misca lampile pur si simplu punand degetul pe ele:)

solutia pe care ti-am dat o e perfecta - led barul il poti pune jos de tot ( vezi ca sunt multi pe YT ) si il comanzi separat cand vrei ( pe off sau pe ceata ).

 

ce subiecte mai avem astai? ca mai ai putin si termini cam tot ce are masina asta pe ea:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 07.10.2020 la 19:48, ninoniculescu a spus:

Problema: plec de loc, autonomie 166 km, merg 500m, pac bec benzina aprins, un segment ramas si averizare sonora, autonomie afisata --. Am pus 41 de litri, deci in principiu ar mai fi fost 9 litri. Masina nu a stat inclinata... Bug de computer de bord sau senzor de nivel benzina?

Problema aparuta din nou: autonomie afisata la pornire 170 km, 2 patratele full, merg 5 km, se aprinde becul benzina, autonomie afisata 100 km, apoi --; apoi doar o patratica aprinsa (am consumat deci cam 6 l in 5km daca ma iau dupa indicatiile din bord); am mai mers 8km si apoi am alimentat cu 41 de litri, deci indicatorul de putina benzina e cat-de-cat in mintile lui, doar computerul de bord / afisarea / estimarea autonomiei si patratelele indicatoare sunt pe langa realitate... Probabil se va rezolva probabil prin ceva update de soft...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

3000 km (am stat 2 luni in casa, carantina... :nervos: ).

Senzatii amestecate, placute si nu, azi dupa un drum de vreo 400 km: Otopeni-Targoviste-Bran-Predeal-Manastirea Caraiman-Otopeni:

- consum mediu (pe bord) 6.9 km/100km, destul de real pe consumul pavelelor (dupa ce scade de jumatate indicatia totala, nu mai calculeaza corect, pentru ultimele 2 pavele (sunt 8 in total si fiecare pavela scade in modul ei propriu...) ar trebui sa fie vreo 12-13 litri in rezervor, insa apare avertismentul cu bec benzina si dispar ca prin minune pavelele...);

- frane foarte bune;

- 4x4 pe Auto mereu, mers vioi, cu depasiri (cam dese... :roll:) la 3500-5500 rpm, ninsoare, zapada, ghetus, polei, mazga (noroi si gheata in urcare-coborare la Manastirea Caraiman (!)), comportament foarte bun zic eu, sunt putin crispat in depasiri pe zone cu denivelari, probabil inca nu ne cunoastem foarte bine, cauciucurile Bridgestone Blizzak exceptionale; 4x4 zmuceste putin masina stanga dreapta cand fata pierde aderenta (la accelerari violente sau la patinarea rotilor), dar nimic de speriat; 4x4 Auto s-a comportat onorabil la urcare pe noroi (doar intr-o curba la Caraiman, ac de par, am dat a 1-a);

- caldura berechet, atmosfera bord foarte placuta, chiar daca de la 26,5 grade sare imediat la High pe clima asta automata si diferenta de temperaturae foarte mare...;

- asistenta la coborare: am incercat-o azi prima oara la coborarea in curbele de la Manstirea Caraiman, jos noroi, mazga, gheata: se decupleaza aproape instant (becul incepe sa clipoceasca), nu poate mentine datorita pantei abrupte,  ajutata cu frana de serviciu mi-a dat senzatia ca franele tin neuniform (huruie ceva cand lucreaza, sper ca nu pe sabotii  de frana lucreaza el sau nu apasa destul de 'tare' in frane... ::gandire: );

- farurile se aburesc rau si mult in colturile de jos inspre botul masinii datorita proiectarii deficitare :(; probabil la primavara va disparea condensul, pe noapte parca vad gheata in ele...;

- timoneria asa cum o stim, ambreiajul nu mi-a mai dat senzatii urate, desi 'freaca' pedala; huruitul intr-a 5-a si a 6-a in jurul 2000 rpm este prezent, il evit la maxim prin turatii superioare...;

Acum problema sau feature, nu stiu, poate @t0rquemada are ceva informatii sau service scrie pe mine: am montat in locul brichetei un voltmetru auto, destul de precis (verificat si pe alte masini, si cu un multimetru in paralel pe baterie) si am avut surpriza neplacuta zic eu de a observa urmatorul comportament: faruri pe Auto, clima pe Auto (temperatura stabilizata in habitaclu), tensiune intre 12.2V si 12.8V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; faruri pe Auto, clima pe manual cu aeroterma peste mijlocul indicatiei (deci ceva consumatori electrici pe 'mediu'), tensiune 13,4V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; farurile pe faza scurta sau lunga (deci consumatori electrici 'mari'), tensiune 14.4V-14.8V. Dezaburirea nu prea are influenta, ce ma deranjeaza este aceasta fluctuatie si faptul ca in accelerare sau la mers constant cu luminile de zi practic "nu incarca", tensiunea indicata e in jur de 12.2V cu farurile pe Auto - iar la deccelerare, creste peste 14.4V... Cand se comporta asa, la 12.2V, aeroterma nu are 'vlaga' si turatia ei fluctueaza uneori, stergatoarele, pompele de stropire nu au 'putere', nu stiu ledurile de pozitie... oare scanteia bujiilor e 'vartoasa", bobinele de inductie ridica tensiunea/curentul la cat trebuie? Nu realizez o lipsa de putere, mai degraba un delay la accelerare! Nu am folosit modul Eco iar S&S a fost decuplat tot timpul...

Multumesc anticipat celor care au vreo opinie legat de acest comportament!

 

+ zapada multa adusa de vant prin grila "de protectie" in compartimentul motor, in zona filtrului de aer si a calculatorului de injectie; nu s-a topit nici dupa 9 ore de mers, e tot acolo... E de pastrat, daca tot e gratis...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se aud si la mine franele cand hill descent control-ul (sau eu) franeaza usor. Parerea mea e ca e de la plăcuțele de frână față. Nimic de speriat, zgomotul va dispărea cand vom pune plăcute noi. (alt model decat cel de pe masina :))

O ușoară aburire am si eu exact in partea din fata. Nu trebuie sa iti faci griji, e trecut si in manualul de utilizare ca "prezenta condensului poate fi un fenomen natural legat de variațiile de temperatura si umiditate. In acest caz, urmele vor dispărea progresiv in momentul utilizării lampilor".

Multa sănătate!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, ninoniculescu a spus:

Acum problema sau feature, nu stiu, poate @t0rquemada are ceva informatii sau service scrie pe mine: am montat in locul brichetei un voltmetru auto, destul de precis (verificat si pe alte masini, si cu un multimetru in paralel pe baterie) si am avut surpriza neplacuta zic eu de a observa urmatorul comportament: faruri pe Auto, clima pe Auto (temperatura stabilizata in habitaclu), tensiune intre 12.2V si 12.8V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; faruri pe Auto, clima pe manual cu aeroterma peste mijlocul indicatiei (deci ceva consumatori electrici pe 'mediu'), tensiune 13,4V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; farurile pe faza scurta sau lunga (deci consumatori electrici 'mari'), tensiune 14.4V-14.8V. Dezaburirea nu prea are influenta, ce ma deranjeaza este aceasta fluctuatie si faptul ca in accelerare sau la mers constant cu luminile de zi practic "nu incarca", tensiunea indicata e in jur de 12.2V cu farurile pe Auto - iar la deccelerare, creste peste 14.4V... Cand se comporta asa, la 12.2V, aeroterma nu are 'vlaga' si turatia ei fluctueaza uneori, stergatoarele, pompele de stropire nu au 'putere', nu stiu ledurile de pozitie... oare scanteia bujiilor e 'vartoasa", bobinele de inductie ridica tensiunea/curentul la cat trebuie? Nu realizez o lipsa de putere, mai degraba un delay la accelerare! Nu am folosit modul Eco iar S&S a fost decuplat tot timpul...

E normal, ai încărcare pilotată și variabilă funcție de diverși parametrii:

- pe accelerare dă tot ce poate (taie încărcarea/AC-ul etc)

- pe frânare (de motor sau serviciu) recuperează energia, tensiunea ajunge la 15.6v (la brichetă ajunge prin vreo 8 conexiuni de unde și valoarea indicată)

Un efect al sistemului fiind arderea becurilor de fază scurtă / STOP mai des - de aici și inutilitatea utilizări unor becuri "supravoltate" pe fază scurtă, se vor arde (și) mai repede.

 

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada !

 

vezi ca poti sa eviti  asta f simplu ( nu mi amintesc acum  exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x .

ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • La fel si la mine. ieri cand am pornit-o pe vreme calda mi-a disparut mesajul. Totusi azi avand deja programare la service, am mers cu ea sa vada despre ce este vorba, mai ales ca masina este inca in garantie. Dupa o ora de diagnoza mi s-a comunicat ca erorile au fost sterse si pare ok acum, iar daca mai apare ceva sa ma intorc la ei. Ziceau ca cel mai probabil e o problema cu rezervorul de AD Blue si daca reapare problema va trebui inlocuit. Om trai si om vedea. Sper.
    • Salutari. Legat de postarea de mai sus cu vibrația, am rezolvat. Este vorba despre tamponul superior de la motor, se schimba pe garanție.  Am fost și am făcut revizia de 1 an, foarte amabili cei de la Dacia dedeman. Mașina are 19000 km, am schimbat filtru ulei, aer și de gpl și ulei. Menționez ca am alimentat de la luck oil în 95% din cazuri, nu mai alimentați de acolo, este foarte mizerabil gazul. 
    • Azi cand sa plec la reprezentanta , urmare a incalzirii vremii la pornire a disparut mesajul -verificati sistemul antipoluare si s-au stins si martorii din bord. De cand am masina am observat ca acest mesaj, cel putin la mine apare numai cand se raceste vremea.
    • sorry DAca e de bine - felicitari. daca nu- imi pare rau si multa bafta. sau ce ai tu nevoie sa ti se implineasca.   pe partea de intrebari sigur n-ai ce caut eu - muiere de refacut populatia Romaniei. de preferat gen EMAG - drept de retur in 30 zile.accept si resigilate.
×
×
  • Creează nouă...