Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In octombrie anul trecut am achizitionat un Duster 1.5 BlueDCI. O mare parte din documentarea pentru achizitie am facut-o de pe acest forum, prin urmare ma simt dator sa revin cu experienta avuta aici

Am facut azi 20 km.si am din nou aceeasi eroare in bord. A durat resoftarea....40 min.  

da. eu am tot spus ca  bezinarul e ce trebuie. dar deh, voi nu, batman batman. multumesc pentru post! E de tinut minte de cei care cumpara" fumegatoare"  

Posted Images

La mine la dci  edc la 26000 km facuti din mai 2018, nu am avut probleme cu aceasta eroare. Sunt multumit de masina.Poate  luam si eu un benzinar, dar la cutie manuala treptele sunt prea scurte etajate si la drive test facut nu mi-a placut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, volod a spus:

Am facut azi 20 km.si am din nou aceeasi eroare in bord. A durat resoftarea....40 min.

 

Deci aceeasi reprezentanta la care ai fost ultima data, a facut a doua oara resoftarea ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

patanie cu adblue de ieri... dupa cativa km in oras fara probleme, parchez undeva in sectorul 6 in militari  sa ma gasesc cu cineva si in 2 min cat am vorbit cu omu la telefon hop in bord pe rand....antipoluare, injectie lumina service...si mesaje cu astea. km...19000 aproape. oprit pornit....nimic nou. ca si mentiune ...nu mai aveam mesaju cu nivel adblue corect. Invatat  cu belele unui renault de la un megane 2 din 2003, pun din prima adblue, caci mai aveam 8L acasa.  o tura prin cartier.... nimic nou. a doua zi 18km prin Buc cu eroari, dar fara nimic dubios ca si comportament nici la turatii joase nici la 3500- 4000. duoa ce am parcatsi oprit motoru fu nevoie sa mai fac 2 3 manevre. la repornire...in bord nivel adblue corect..erori nema. sa vad maine ce si cum, dar oricum ar fi, cu prima ocazie sunt  la dacia. reclamatia de baza e ca nu a aparut mesaj din timp....1200km parca se laudau ei...

multa bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna treaba. Eu am scos masina din service dupa ce au "resoftat si modulul de inchidere al masinii". Masina e varianta cu buton de pornire si cartela de proximirate. Conexiunea intre modulul de inchidere si cel de addblue nu  o inteleg. O fi poate, nu neg. Ce pot sa constat este ca accelereaza mult mai greu, treapta 1 si 2 parca au cuplu la jumatate iar consumul pana in momentul de fata este 8.6. Mentionez ca pana sa apara prima eroare peste 6.8-7 nu a crescut. Masina merge tot in acelasi regim in oras cu aceeasi motorina si condusa de aceeasi persoana cu acelasi nr de km in medie pe zi.

Banuiesc ca au modificat din soft parametrii masinii astfel incat "sa se potriveasca". Cert este ca au facut asta diminuand performantele masinii vizibil. Merge acum de spui ca are 75 de cai. Daca mai cuplezi 4x4 pedala de acceleratie e moarta, cu un delay de cam 1 secunda.

Nu primesti nici o explicatie, ti se spune doar ca a fost resoftat si masina ramane sub observatie.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"resoftat si modulul de inchidere al masinii" = calculatorul (HFM) care se ocupă de cardul de acces/demaraj ,calculator ce avea unele probleme, pe unele versiuni de soft - rezolvabile prin reprogramare.

Calculatorul de adblue e strâns legat de injecție, injecție care depinde de HFM pentru antidemaraj.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...