Sari la conținut

ARAMIS2k19

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre ARAMIS2k19

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Rosu, Chiajna
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salutare, am fost cu problema asta strict, dupa ce mi-au schimbat modulul adblue, si a facut un electrician de la Serus bd Timisoara o diagnoza in service apoi tura in oras dar ce sa vezi....lor nu le-a facut. Intamplator sau nu... O vreme nici mie (vreo 2sapt sa zic...) dar ieri de 3 ori in 100m. M-am infipt un pic mai tare in turatii... Si a mai dat sa faca doar o data in vreo 3km....nici nu stiu in afara de chip-ph1 ce sa mai zic. La ei nu cred ca o sa rezolv vreodata. Ar mai fi de incercat la VC...sa nu zic ca nu am facut si asta. Daca aveti si voi alte variante... Primesc 😁 Baf
  2. Salutare, patanie cu adblue de ieri... dupa cativa km in oras fara probleme, parchez undeva in sectorul 6 in militari sa ma gasesc cu cineva si in 2 min cat am vorbit cu omu la telefon hop in bord pe rand....antipoluare, injectie lumina service...si mesaje cu astea. km...19000 aproape. oprit pornit....nimic nou. ca si mentiune ...nu mai aveam mesaju cu nivel adblue corect. Invatat cu belele unui renault de la un megane 2 din 2003, pun din prima adblue, caci mai aveam 8L acasa. o tura prin cartier.... nimic nou. a doua zi 18km prin Buc cu eroari, dar fara nimic dubios ca si comportament
  3. Pana in revizia de 1 an am schimbat filtru de polen cu asa ceva: https://www.daciashop.ro/filtru-habitaclu-mann-polifenol-logan-sandero-duster Pare sa fie altceva. Chiar daca era murdar inauntru nu se mai simteau chiar la fel mirosurile nici nu e f scump comparativ cu cele carbon.
  4. Filtru de ulei acum este carcasa de plastic cu cartus filtrant si se schimba cartusul plus garnitura. Legat de filtru de motorina stiam din manualul de intretinere ca se schimba la 2 ani sau 60k si am zis ca nu il vreau schimbat. Mecanicul nu avea nici o treaba, nici nu l-a interesat ce tip de revizie e.... In receptie mi-au confirmat ca nu trebuia schimbat.
  5. Eu am facut anul trecut un tratament ceramic cu toate etapele necesare, care a fost cat de cat intretinut cu o ceara lichida ceramica. Ca si aspect si efect hidrofob e sub o ceara buna, dar in schimb aplicarea repara unele probleme din lac iar dupa, daca ai zgaraieturi usoare, se corecteaza mai usor pare-mi-se, se curata mai usor caroseria.... sunt avantaje. In timp oricum apare un efect de panza de paianjen, dar atenuat si usor de corectat, ceramica fiind supliment de lac cu durabilitate de 3 - 5ani data pe prospect (ce am gasit eu).
  6. Hai ca eu am citit costul nu rostul 😂😂. am avut de gand sa dau afara ce se poate strange ca span cat mai devreme dupa rodaj in sarcina. Dar am ajuns totusi la aproape 8000... Poate fi considerata dambla, atat 😁 Hai ca eu am citit costul nu rostul 😂😂 Am avut de gand sa dau afara ce se poate strange ca span cat mai devreme dupa rodaj in sarcina. Dar am ajuns totusi la aproape 8000... Poate fi considerata dambla, atat 😁
  7. Undeva la 600 cred...nu mai stiu exact. Uleiul a fost tot castrol dar ambalat diferit. Ca idee, la cea intermediara, am fost la AutoNesti acum la Dacoserv preciziei. O sa pun o poza cand cobor la masina cu uleiul de acum.
  8. prima revizie dintre cele obligatorii facuta ieri, la 14700 si 1 an m-a dus la 960ron.(am mai facut una intermediara doar ulei, filtru ulei si filtru aer la 7800km) Acum au schimbat filtre fara cel pe motorina si 1l de antigel. a tras un pic de roti si aia fu tot. initial citisem ca ar pune-o si pe tester, dar nici eu nu aveam f mult timp sa insist asa ca ...am lasat cum a picat.
×
×
  • Creează nouă...