Sari la conținut

Jani

Duster 1.3TCe 150 4WD

Postări Recomandate

@Jani,fiecare sa.si faca topic separat pentru masina lui.Asta ziceam!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 11 ore, eman4x4 a spus:

@Jani

Cum daca cutia e nesigura? Sau te referi la faptul ca e foarte scurta si se tureaza rapid fara a lua viteza mare masina?

 

Mersi

M-am referit la faptul ca nu este suficient de bine fixată nici cutia și nici schimbătorul de viteze. Totul vibrează împreuna cu motorul la fiecare apăsare a accelerației. Vitezele se schimbă acceptabil, acolo nu sunt probleme. Poate eu am așteptări prea mari după 8 ani cu Subaru Forester... Cutia nu pare să aibă vreo problema, dar se simte foarte nesigură. In rest mașina este impecabilă și poate că din aceast cauză contrastul este așa de mare: mașina merita o cutie mult mai bună.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 21.07.2019 la 22:41, Jani a spus:

M-am referit la faptul ca nu este suficient de bine fixată nici cutia și nici schimbătorul de viteze. Totul vibrează împreuna cu motorul la fiecare apăsare a accelerației. Vitezele se schimbă acceptabil, acolo nu sunt probleme. Poate eu am așteptări prea mari după 8 ani cu Subaru Forester... Cutia nu pare să aibă vreo problema, dar se simte foarte nesigură. In rest mașina este impecabilă și poate că din aceast cauză contrastul este așa de mare: mașina merita o cutie mult mai bună.

Sunt de acord cu colegul @Jani . Intr-adevar daca tii mana pe schimbator se simte un mic soc in momentul in care apesi pedala de acceleratie, cam in orice treapta de viteza. Nici timoneria cutiei nu este foarte precisa si in plus, cam orice schimbare de treapta este insotita de sunete usoare din zona schimbatorului/timoneriei. La fel, poate am si eu steptari prea mari venind de pe Mazda 3 care avea o cutie/timonerie mult peste ce ofera Duster. Chiar si asa sunt de parere ca pana la urma ne vom obisnui si cu aceasta cutie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 ore, t0rquemada a spus:

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

1. Frânele deocamdată sunt ok, dar sunt incă in rodaj și nu le-am solicitat incă la modul mai serios.

2. Mă gândesc să pun și scuturile pentru protecție (toate cele 3 sau sunt mai multe?), dar nu știu dacă să fie din oțel sau din aluminiu. Ce părere aveți? Are cineva scuturi montate de mai demult? Cele din oțel par puțin prea grele iar cele din aluminiu prea moi. Care ar fi varianta mai bună (să nu le pun degeaba, dacă tot le pun)?

3. Fapt divers: la mine pe modul ECO pare să consume ceva mai mult (cam cu 0,3 litrii / 100). Este posibil așa ceva?

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

3. E foarte normal daca te dai la ea si ai nevoie de putere. Practic ECO iti limiteaza /scade curba de cuplu/putere si normal ca devine mai lenesa -> ceri putere ea cere benzina.

Cand conduci cu ECO On atunci mergi mai batraneste altfel te taxeaza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 24.07.2019 la 23:53, t0rquemada a spus:

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

Eu am terminat deja rodajul si am inceput sa merg mai sustinut (normal pentru mine) cu masina. Iti dau dreptate cu franele de acum (nu mai tarziu). Am avut de efectuat o franare mai serioasa (de la 90 Km/h pana aproape de 0 Km/h) din cauza unui idiot care s-a gandit ca e mai bine sa traverseze insula care desparte sensurile de circulatie decat sa mai mearga cateva sute de metri si sa intoarca normal. Trebuie sa recunosc ca desi initial am considerat ca distanta este destul de mare incat nici nu trebuie sa franez tare, spre finalul franarii am avut emotii. Cand am apasat serios pedala de frana, masina a devenit destul de instabila, chiar daca sistemul ABS nu a fost nevoit sa intervina. Pentru 150 de cai si eu sunt de parere ca trebuiau discuri pe spate, pentru ca masina trage destul de bine si urca rapid in viteza insa te surprinde neplacut la franare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare 

rog posesorii de duster 1.3 tce 4x4 sa ma ajute cu info : turatia si consum in treapta a 6-a la 130

daca pentru 1.3 tce 4x2 am gasit test drive , pentru 4x4 ... seceta mare. 

 

multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...