Sari la conținut

Postări Recomandate

În urma unor teste făcute de o altă comunitate, prin trimiterea de monstre de ulei scoase din motor dupa 10-15.000 km, la un laborator specializat, s-a constatat că marea majoritate a uleiurilor s-au degradat destul de mult, deci numărul de km era cam la limită sau chiar peste.

Mai mult, ca exemplu personal: mașina, din 2017 până azi, a "suferit" 2 majorări alte numărului de km dintre revizii. Inițial era 1 an sau 10.000 km, apoi 1 an sau 20.000 km, ca anul ăsta sa fie 1 an sau 30.000 km. În condițiile în care uleiul folosit este același din 2012/2013 încoace, de când a aparut generația 2 de la Dacia și implicit, motorizarea 1.5 dCI de 75/90/110 CP

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cumva tu ai inteles de ce erau acele valori la "Fier" atat de mari? nu sunt expert insa..de unde atata metal ? atat de uzate sa fie motoarele alea?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca faci peste 20 000 km si pastrezi masina pe termen lung, este bine sa faci o revizie intermediara, cu acelasi ulei ca cel din fabrica. Facuta in alt service daca iese mai ieftin sau chiar la reprezentanta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Adică revizia făcută la 10.000 km, de altfel ca și la motoarele de generație veche 

Editat de Mak
Quote inutil

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca tot sunt pe forum, am alta problema, micile ciupituri de vopsea, ce e de făcut cu ele? Îs lovituri de prin parcare, zgârieturi, vopsea sărita de pietre. Cum procedez cu casco? e mai bine sa retusez eu decât sa fie vopsit elementul, ptr ca vopseaua data prin service nu mai e ca gea originala :(

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Robert92 Posteaza te rog in locul adecvat legat de casco,revopsire..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Rue: Deși este offtopic (conform pct. 8d. ) și ai făcut și spam (conform pct.5) :

Duster ph3, indiferent de motorizare, are servodirecție electrică - (aceeași de pe Clio V) adică i se poate modifica comportamentul (asistarea) dinamic, funcție de setări.

Logan II, pentru România, cu excepția 1,2 16v euro5, are doar servodirecție electrohidraulică, problema expusă de tine e reclamată doar punctual, de unii posesori de Logan II ph2, fără alte detalii .

Orice comparație între cele 2 tipuri de servodirecții nu își are rostul.

A se considera Avertisment verbal.

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai si era dificil sa lamuresti fara sa stergi, la cat offtopic se face aici, o intrebare despre directia Duster?

Nici macar nu era offtopic intrebarea, tinand cont ca sunt destui care nu au duster si se documenteaza de aici.

Putina relaxare nu strica nimanui.

Diferenta este ca eu chiar sunt interesat de model, nu intreb aiurea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...