Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

La 11.06.2020 la 12:35, Rue a spus:

Ciudat, in Romania pe configurator pt COMFORT nu poti adauga si Climatizare automata, dar in Ungaria se poate cu 50 000 HUF (145 eur) extra.

Acum mai nou se poate configura motorul de 100 Tce +Gpl și pe versiunea SL BlueLine și pentru 200 eur,  se poate opta pentru aer condiționat automat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • 3 weeks later...

Salutari. Am trecut cu mașina de 7000 km, acum o întrebare legata de revizie. Dacia recomanda revizia de ulei la 30000 km sau un an, dar în același timp și la gpl tot la un an (la gpl 30000 km sau un an ptr filtru stare gazoasa și 60000 km sau un an ptr filtru stare lichida. 

La Masina veche făceam revizia la ulei la 10.000 km. Sa fi evoluat atât de mult calitatea uleiului încât sa isi păstreze proprietățile de lubrifiere pana la 30000km?

La gpl nu ma pricep, e prima mașina și învăț din mers. 

Aștept păreri. Mulțumesc! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În urma unor teste făcute de o altă comunitate, prin trimiterea de monstre de ulei scoase din motor dupa 10-15.000 km, la un laborator specializat, s-a constatat că marea majoritate a uleiurilor s-au degradat destul de mult, deci numărul de km era cam la limită sau chiar peste.

Mai mult, ca exemplu personal: mașina, din 2017 până azi, a "suferit" 2 majorări alte numărului de km dintre revizii. Inițial era 1 an sau 10.000 km, apoi 1 an sau 20.000 km, ca anul ăsta sa fie 1 an sau 30.000 km. În condițiile în care uleiul folosit este același din 2012/2013 încoace, de când a aparut generația 2 de la Dacia și implicit, motorizarea 1.5 dCI de 75/90/110 CP

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cumva tu ai inteles de ce erau acele valori la "Fier" atat de mari? nu sunt expert insa..de unde atata metal ? atat de uzate sa fie motoarele alea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca faci peste 20 000 km si pastrezi masina pe termen lung, este bine sa faci o revizie intermediara, cu acelasi ulei ca cel din fabrica. Facuta in alt service daca iese mai ieftin sau chiar la reprezentanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...