Sari la conținut

Postări Recomandate

Se tot vehiculeaza introducerea pe Duster a noului monstru de 900 cm!

Cred k cei de sus de la Renault vor doar sa faca misto de noi , nu inteleg de ce nu vor sa vanda in continuare si ne baga pe gat 900 cm si fi.ti atenti 100 de CP , oau , oau.

O sa radem si noi de ei pentru k n.o sa.l cumpere Nimeni!

Inteleģ politica k trebuie sa.si vanda pe ale lor, dar sa faci chestia asta pe un SUV e bataie de joc!

Nu vad si ei k lumea s.a saturat de jucariile aste care dupa 1 an le da sangele pe nas.

Sa.vada la Mazda 2.0 litri aspirat in 2019, Respect Mazda, Skoda.2.0 litri cu turbo , probabil multi alti, si vin si ei cu 990 cm. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Newsflash există 0,9 TCe de 110CP, dar unii află mai greu.

Că poate vor să pună un H4D, 999cm3 turbo e altceva

TCe = Turbo controled efficiency

SCe =Smart controled efficiency aka aspirat

teaser190510.jpg

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oau 0.9 110 cai! O sa.i pun si troliu si ma urc pe munti! Sau m.ai astept un 0.350 cum avea tata la o motocicleta ruseasca😁

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 8 ore, BigFoot a spus:

Se tot vehiculeaza introducerea pe Duster a noului monstru de 900 cm!

Cred k cei de sus de la Renault vor doar sa faca misto de noi , nu inteleg de ce nu vor sa vanda in continuare si ne baga pe gat 900 cm si fi.ti atenti 100 de CP , oau , oau.

O sa radem si noi de ei pentru k n.o sa.l cumpere Nimeni!

Inteleģ politica k trebuie sa.si vanda pe ale lor, dar sa faci chestia asta pe un SUV e bataie de joc!

Nu vad si ei k lumea s.a saturat de jucariile aste care dupa 1 an le da sangele pe nas.

Sa.vada la Mazda 2.0 litri aspirat in 2019, Respect Mazda, Skoda.2.0 litri cu turbo , probabil multi alti, si vin si ei cu 990 cm. 

Pai ba spui de 900 , ba spui de 990 , pe la sfarsitul comentariului.

Mai baga o fisa!!!

Ce deja bagi lumea  in ceata!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1.0 litru sa zicem , conteaza asa mult 9.999  perioada 99999999?

Sincer chiar nu observati k aduc toate resturile?

Nu vreau sa intru in disputa despre asta dar am sustinut tot timpul Dacia! Am avu Logan 2, acum Duster dar dak continu asa cu motorase de jucarie ma voi opri si eu si alte sute de mii!

Am spus m.ai demult chestia cu 1.2 ul  cu 5 persoane in drumul de legatura dintre Slanic PH si Cheia  o panta asfaltata unde in treapta 1 nu m.ai avea suflet! Si au fost cativa pe forum care stiu zona si mi.au dat dreptate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt altii care deja vand SUV-uri cu motor de 1 l. Cred ca e o "conspiratie" a producatorilor de masini care vor sa " faca misto de noi".

Vezi noul Suzuki Vitara cu motorizari 1.0 Boosterjet 112 CP si 1.4 Boosterjet 1.4 140 CP. Pe site-ul lor din Romania gasesti doar aceste doua variante. Adio diesel, adio motor aspirat.

Nimeni nu te obliga sa iei motor de 1.0 sa-i pui troliu. Daca vrei offroad adevarat ia un Suzuki Jimny mai vechiut cu motor de "numai" 1.3 si wow...80 CP. Dar care e renumit pentru performantele sale offroad.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii oricum sunt benzinari by default, iar faptul ca Suzuki nu mai pune diesel pe modelele noi nu inseamna absolut nimic, ei oricum nu produceau vreun motor de acest tip ci le luau in mare parte de la Fiat (vezi cazul Sedici si parca si ceva de la Renault). Daca s-au dus si ei pe trendul the future is electric, fie sanatosi. Sunt destui altii care inca investesc pe diesel. Renault de exemplu se pare ca incepe sa se indeparteze de propusorul de 1.6 cu 2 turbine si trece la o cilindree de 1.8 cu una singura, or fi stiind ei de ce. In plus il mentin si pe cel de 2.0, upgrade si la acesta. Deci...

Exista piata atat pentru benzinari cat si pentru dieseluri mai departe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...