Sari la conținut

Turatie recomandata (optima) Duster dCi


Postări Recomandate

@eman4x4, nu te-a jignit nimeni. Ba din contră tu m-ai jignit făcându-mă lipsit de bun simț, adică nesimțit. De aici încolo nu mai meriți vreo replică și nu mă înjosesc să îți mai răspund la vreo remarcă sau la altă mizerie de-a ta!

Editat de Mazarin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 48
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Știi tu ceva dar greșit: 2010-2013 = Duster ph1 aka H79 2013-2017 = Duster ph2 aka H79ph2 2017 - prezent = Duster ph3 aka HJD incorect denumit Duster II, 2017, 2018, 2019 etc

Nu am studiat cum merge treaba la diesel dar a trebuit sa aprofundez treaba cu hartile de injectie la benzinar. Ai dreptate, calculatorul de injectie invata tot timpul, dupa stilul de condus al soferu

Aceasta. Scuzati am luat un screenshot in viteza de pe Youtube, sa fie totul in regula pun si linkul. Praful uleios e chiar in zona incercuita (anterior), acolo e si jocul.   Condu

Posted Images

@Mazarin

Vezi ca "inginerul Dacia" aka indicatorul de schimbat treapta ( GSI ) se adapteaza dupa stilul tau de condus.

Mergi sportiv - creste turatia "optima".

Mergi batraneste - scade turatia "optima".

GSI se adapteaza dupa o perioada de X km. 

Am mers eu batraneste, la consum ( sub 5L/100km, in oras ), schimbat vitezele intre 1750-2000 ture si in aproximativ 2-3000 km infundam DPF-ul. Testata treaba de 2 ori, de 2 ori acelasi rezultat, ultima proba fiind aproape fatala. Motorina folosita era premium, de la o benzinarie premium.

Sfatul meu ? 

Schimbati intre 2500-2750 rotatii maxim. Asa pici 99% in cuplul optim la fiecare schimbare de treapta

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Midnighte, eu nu am remarcat că s-ar adapta. De asemenea pot spune că indiferent cum am condus nu mi s-a înfundat vreodată filtrul de particule, nu am dat cu fum pe evacuare și mi-au ieșit OK noxele de fiecare dată la ITP.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dust3radmin, s-a înțeles greșit! Nu am împărțit oamenii în categorii sociale, ci doar am arătat că într-un anumit domeniu aleg să am încredere în cel cu pregătirea mai înaltă. Nu cred că vrei să fii diagnosticat de o infirmieră, ci preferi diagnosticul pus de un medic specialist.

Eu sunt sătul de miturile mecanicilor gen "nu ține contactul pus că se duce puntea de diode" sau "nu trage frâna de mână că se blochează" sau "dă-i turație că altfel rămâi în drum". Acum fiecare este liber să plece urechea la folclorul suburban și să facă ce vrea cu mașina lui, dar să nu îl facă pe altul nesimțit pentru că nu este de acord cu el și,  culmea, doar "nesimțitul" primește avertisment. C-așa e în tenis!

Editat de Mazarin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, Mazarin a spus:

@Midnighte, eu nu am remarcat că s-ar adapta. De asemenea pot spune că indiferent cum am condus nu mi s-a înfundat vreodată filtrul de particule, nu am dat cu fum pe evacuare și mi-au ieșit OK noxele de fiecare dată la ITP.

Cate ITP-uri ai facut ? La masina din semnatura primul ITP il faci in 2021 !

:gandire: :?: :thumbsup: :gandire: :?: :thumbsup:

Editat de Leutzul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...