Sari la conținut

Probleme lipsa compresie motor


Postări Recomandate

Am mai citit si eu cazuri similare pe internet la alte masini, tot asa cu pompa de ulei. La service nu au zis nimic de pompa de ulei, nici ca au controlat, nici ca nu au controlat. Cand oi mai vorbi cu ei o sa-i intreb daca au verificat si pompa de ulei, desi daca tot o au in service de peste 2 saptamani, nu stiu de ce nu verifica pas cu pas tot ce este de verificat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rezolva problema si lasa grijile de.o parte.Sper sa gasesti oameni competenti. PS.NU CITA ULTIMUL MESAJ!

O ipoteză: pompă de ulei cu probleme + lipsă avertizare în bord* *avertizare presiune zero ulei doar după o anumită turație - "feature" la Duster ph2 și ph3  

Hai sa nu cazi in partea extrema cu drobul de sare,ca daca se strica si altceva..Daca o dai acum vei pierde oricum.Daca potentialul cumparator verifica in retea masina..vede reparatia...o mai cumpara?

Masina este tot in service. Dupa o luna si ceva. Ultima data, cand am sunat tot eu la ei, au spus ca estimeaza ca o sa fie gata la jumatatea lunii aprilie. Ca nu ar fi chiulasa problema. Nici nu mi-au spus ce problema are, ultima data cand am vorbit cu ei nu mai intalnisera asa ceva. Sunt complet dezamagit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-au sunat azi cei de la service. Mi-au spus că au găsit foarte mult nisip în motor și segmenții erau blocați. Mi-au spus că au schimbat foarte multe la ea, printre care au și reparat ceva la chiulasă (nu am înțeles ce anume).

Singura explicație pe care o văd (nefiind expert în mașini) este că fie am prins la pompă benzină cu nisip (dacă există așa ceva) fie în parcare (fiind foarte praf acolo) a luat mult praf și s-a depus la motor.

A mai întâlnit cineva această problemă? Să fi băgat cineva nisip în motor, avea pe unde? Chiar nu-mi explic așa ceva...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ref. chiuloasa.....ma inspir din 1,5 D Logan MCV reparatie capitala la motor facuta in martie....inseamna ca vibrochenul = arborele cotit, era inca in cote, prezenta zura redusa - norocul tau. Au inlocuit segmenti(i) eventual pistoane, depinde de gradul de uzura. La reparatie de acest gen chiuloasa, care se deformeaza in timp din cauza momentului exploziei,  se pune pe masina de rectificat si se reface planeitatea pe partea unde se intilneste cu blocul motor ( prin garnitura de chiuloasa )  sa inchida perfect si sa nu ai scapari de ulei. Nu stiu daca la km tai trebuia facut, dar probabil au respectat procedura standard pentru reparatie capitala motor.

Ref. daca a mai intilnit cineva....nu cred, de la pompa....alimentarea de la pompa nu ar trebui sa produca asemenea efecte.....daca ai schimbat filtrele combustibil + aer la timp, nici praful nu ar trebui sa afecteze motorul.

Io subscriu la postarile lui t0rquemada, ai prins seria cu probleme la pompa de ulei si senzorul pompei de ulei. De aici presiune scazuta la ulei, ungere proasta, functionare uscata, particole metalice dislocate depuse in baia de ulei = nisip in motor.

Oricum, as insista pe pompa de ulei sa o controleze iar dupa lucrare trebuie sa tii sub observatie consumul de ulei ( control joja ulei dimineata periodic ) , pete de ulei in jurul chiuloasei, baii de ulei eventual pe sub masina, o perioada.

Idem senzor presiune de ulei si sistemul de avertizare legat de acesta in bord, cf descrierii defectiunii date de t0rquemada.

 

Editat de ISZY56
virsta
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toate au fost schimbate la timp / la revizie. La final de februarie 2019 urma revizia anuala, insa la inceput de martie a murit complet si a ajuns la service. Fix cu cateva zile inainte sa pice ii experase garantia de 5 ani. Eu cu ea am mai avut probleme la pornire si in 2014-2015, imediat dupa ce am luat-o, chiar si in 2014 stand cateva saptamani in service tot pe probleme ca dadea multe rateuri la cheie - atunci i-au schimbat pompa de benzina. I-au mai facut pe decursul timpului resoftari / sau cum s-or numi si in ultimii 2-3 ani nu am mai avut rateuri la pornire. Am crezut ca s-a rezolvat. Nu stiu daca au legatura rateurile de atunci cu problema de acum.

Problema este ca din cate inteleg nu au gasit exact cauza - ce anume a produs aceste probleme. Eu am intrebat de pompa de ulei si azi, cica nu are probleme / fie nu au verificat. O sa mai insist si data viitoare. Mi-au spus ca au si poze cu asa-zisul nisip, deci daca le primesc, o sa le pun pe forum.

Mie totusi mi se pare ciudat ca a cazut dintr-o data, desi inainte nu avea probleme si ca a cazut la abia 67,000 km. Deja reparatiile se apropie de 8000 Lei si nu stiu ce incredere sa mai am in aceasta masina. Caci daca e defect din fabricatie, probabil se va intampla alta problema si in viitor.

Scriu aceste lucruri poate mai este / va mai fi cineva in aceasta situatie si-l ajuta sa stie.

Editat de Ionica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu cazi in partea extrema cu drobul de sare,ca daca se strica si altceva..Daca o dai acum vei pierde oricum.Daca potentialul cumparator verifica in retea masina..vede reparatia...o mai cumpara?...Bucura.te de ea dupa reparatie..Colegul Marian30 de poate ajuta cu o sfintire a masinii.Nu rade,eu i.am facut fostei...Degeaba,tot am dat in gard cu ea..😊

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este ciudat daca urmaresti sirul de evenimente.

Ai putea face demersuri pe calea legala, vezi cazul colegului stefanudrea, ai putea scadea zilele cit a stat masina in service din perioada de garantie....ai putea.

Mergind pe firul evenimentelor descrise de colegul torquemada, nimeni nu putea sa verifice cantitatea de ulei consumata si eventual calitatea celui ramas in rezervor inafara de tine, macar la al treilea plin, dupa un traseu lung etc. etc. Nu stiu daca scrie in cartea de intretinere dar, automobilismul ramine o aventura mai complexa fata de bicicleta. Pina si bicileta trebuie intretinuta.

Caz trist, bine ca ne-ai impartasit pataniile. 8000 de lei reparatia, pare o parere foarte optimista.

Daca e bine facuta capitala poate insemna inca o viata pentru motor.

Cum am mai povestit, noi am facut la Cluj, o reparatie capitala la 1,5 D de 75 cai la 380.000 km parcursi, prin Bucuresti la distributie marfa, saptamina trecuta. Dacia mcv si-a reluat traseele prin Bucuresti si urmarim consumul de ulei.  Speram inca pe atitia kilometri. Sunt taximetre in tara cu motoareDacia 1,5 D cu peste 1 milion de km. Speranta moare ultima! 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...