Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Eu am PH2, dar sistemul de suspensie si garda la sol au ramas aceleasi si pe PH3, deci pot spune ca nu mi se pare o masina instabila,  daca tinem cont ca este un SUV destul de usor si cu o garda la sol mare.  PH2 mi se pare putin cam rigida si cam lipsita de comfort la drum lung, colegii cu PH3 spun ca suspensia lor e ceva mai comfortabila ( probabil sunt mai moi amortizoarele/ arcurile). Insa este clar ca nu vei gasi comfortul unei berline la Duster, fiindca sunt masini cu destinatii diferite. Iar garda mare la sol ridica centrul de greutate, de unde si o tinuta de drum mai slaba comparativ cu o masina care se ''lipeste'' de sosea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 24 minute, tynn23 a spus:

Eu am PH2, dar sistemul de suspensie si garda la sol au ramas aceleasi si pe PH3, deci pot spune ca nu mi se pare o masina instabila,  daca tinem cont ca este un SUV destul de usor si cu o garda la sol mare.  PH2 mi se pare putin cam rigida si cam lipsita de comfort la drum lung, colegii cu PH3 spun ca suspensia lor e ceva mai comfortabila ( probabil sunt mai moi amortizoarele/ arcurile). Insa este clar ca nu vei gasi comfortul unei berline la Duster, fiindca sunt masini cu destinatii diferite. Iar garda mare la sol ridica centrul de greutate, de unde si o tinuta de drum mai slaba comparativ cu o masina care se ''lipeste'' de sosea.

Sigur ca da, centrul de greutate este mai sus, e normal, dar de aici și pana la diverse opinii despre instabilitatea în curbe.... De aceea am zis sa întreb aici la voi, unde am citit multe păreri pertinente și testate 

Mulțumesc! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Deși nu mai dețin un Duster de cca 2,5 ani pot să îți zic cu mâna pe inimă că este o mașină ... "cinstită"!

O mașină fiabilă, bună cam pentru orice drum ales de o familie care vrea să evadeze în natură ( soft offroad, dar s a mai scris aici despre acest lucru).

Am avut ocazia in cei 3 ani cât am condus Duster ul să merg și pe nisip și pe gheață, pietriș, zăpadă ...

Repet, dacă nu se exagerează, este exact mașina pe care vrei să o ai.

Și stabilitatea în curbe este destul de ok!

Dar, repet, contează mult și șoferul, starea drumurilor, cauciucurile ...

Este o mașină fiabilă, frumoasă, cinstită ...

Eu, unul, o recomand!

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce au luat în calcul achiziția unui Duster recomand mai degrabă să îl închirieze 1-2 -3 zile să ruleze cu el pe drumurile pe care le parcurg deobicei. Drive test la DACIA însemna 1-2 km. Cel puțin la fiecare model nou apărut așa am pățit. Eu am mers anul trecut 3 zile cu un Diesel 4x4. Mi-a plăcut mașina, mai stabilă decât Loganul meu 1.4  GPL(2010) in curbele de la Paltinu. Nu mi-a plăcut deloc motorul dCi. Am achiziționat și făcut 5000 km in 3 luni cu Noul Duster Eco-G. Mulțumit și nu credem niciodată că o să consum mai puțin cu Duster decât cu Loganul. Consum 11,5 l/100 GPL in București și 7,4 GPL pe DN. Stilul de condus este "smuls" . Loganul 1.4 MPI GPL Tomasetto scoteam in aceleași condiții 12,5L/100 București și 8,5-9.5 DN-uri. P.S. Ieri am descoperit, fără să îmi doresc, că la frânarea foarte agresivă se aprind avariile automat.

Editat de zxz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 55 minute, zxz a spus:

 Ieri am descoperit, fără să îmi doresc, că la frânarea foarte agresivă se aprind avariile automat.

Adica A.F.U.(parte din acest sistem)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De luat in calcul, la achizitia unui Duster, si acest articol, realizat in urma unor teste efectuate pe un esantion mare de masini. https://autolatest.ro/stiri/germanii-de-la-auto-bild-si-tuv-report-2022-spun-ca-dacia-duster-si-nissan-qashqai-sunt-cele-mai-proaste-masini-suv/?fbclid=IwAR3WOmNi9dE9rFOuYw2DF3NCSy7hdQulxyBQBhd2K2JW3lFWYQ4fjh-naYE

De obicei, ne luam doar dupa parerea subiectiva a unui sau catorva utilizatori. Si, dupa cum spunea cineva mai sus, e bine sa testezi aceasta masina inchiriand-o cateva zile, ca sa iti dai seama daca este chiar ceea ce iti trebuie tie. Un test drive de cativa km este aproape irelevant...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bună seara, am citit și eu acest articol, poate ca asa e. Eu sunt pe cale să-mi iau un Duster 2022 și am verificat cam toate alternativele, toate au hibe, toate au plusuri și minusuri. În contextul actual cred ca pana la urma as merge pe ceva sigur, ieftin, bun. Am așteptat noul "SUV" Renault Austral însă fără 4x4, cu motorașe  și multe briz brizuri...parcă nu m-aș arunca.. 

Editat de t0rquemada
Nu cita ultimul post, Pct 11 din Regulament
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...