Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi că din 2012, de la lansarea Logan II ai dosar electronic, ăla contează* nu niște ștampile la sfârșitul unui manual prezentat de unii ca biblie.

*degeaba scrie și pune stampila dacă nu are acces la reteaua Renault pentru a urca pe server informațiile despre revizia respectivă. Faptul că faci n revizii între alea oficiale e egal cu zero dpdv istoric documentat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Păi și eu despre ce scriu ?!

Conform unui istoric la data de ai x km...etc, dacă datele alea nu corespund cu cele de ITP și ce găsești prin mașină ai deja o problema ca potențial cumpărător.

După o revizie efectuată ai de ex 20000km, la a 2a revizie nu poți veni tot cu 18000km că te trimite la plimbare, ci cu mai mult de 20000km, deci în decurs de 1 an nu s-au modificat km - simplu

Discuția e mai amplă și nu e forumul potrivit.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@MarianAlbu

Cel mai bine ar fi daca ai stii nivelurile de echipare pentru fiecare model si an - ce ar trebui sa aiba, ce nu ar trebui sa aiba...ai elimina astfel o multime de masini manarite.

Neaparat mers in reprezentanta si verificat istoricul; cartea service in format fizic, mai ales din strainatate, poti sa o consideri din start inutila. Poti doar sa compari informatiile obtinute din sistem cu cele din carte, daca se confirma. Si poti face asta inainte de a vedea masina, direct cu pozele pe care ti le da vanzatorul la carte si seria de sasiu. Daca nu exista carte service electronica in reteaua Dacia-Renault, masina mai mult ca sigur a fost manarita.

La fel, neaparat stiut traseul masinii - de exemplu vanduta initial in Italia, cumparata apoi in Germania, importata in Belgia si adusa in tara de acolo. Sa nu fie o epava/dauna totala declarata intr-o tara si vanduta de buna in alta. Tot aici intra si fentarea TVA-ului.

Si ca defecte, trebuie sa iei fiecare buton/optiune si sa verifici ca merge. Mecanic la fel, verificat fiecare coltisor. Mai ales cele care se vand in zona Mioveni/Pitesti, 99% sunt manarite. Ai de verificat cardanul - cand a fost schimbat sau reconditionat ultima data, martorii in bord - sa se aprinda toti si sa se stinga dupa verificare. Practic, fix ce faci la orice masina SH, ai de facut si aici.

Un ultim sfat, din experienta proprie - daca mergi sa vezi o masina in Pitesti si iti propune vanzatorul sa va vedeti in locatia X, daca vrei sa verifici masina in reprezentanta si sunt mai multe optiuni disponibile in oras, nu te du la reprezentanta care e cea mai aproape de locatia X. Nu degeaba a ales-o...

Si cu ce te avantajeaza faptul ca e adus din afara ? Crezi ca au menajat strainii masina ? Sau ca e facuta mai bine, fiind de export ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care e poanta cu facuta mai bine?

Parca era mit urban. se fac si  n alta parte Dustere?

Acum 55 minute, smokefield a spus:

corect nu e sectiunea potrivita, dar nu pot sa cred ca nu ai auzit de tehnica reviziilor intermediare neoficiale.

E foarte bine.toti care tinem la ele le facem.doar n o sa schim uleiul la 30k.eu fac de exemplu la 10k.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 36 minute, MarianAlbu a spus:

Multumesc! 

As prefera sa fie din afara, pentru ca e facuta mai bine, cum ai zis si tu, si pentru ca e mai mare sansa sa fie masina rulata pe drumuri ok. e mai mare sansa sa fi folosit combustibil mai de calitate, si sa ii fi facut reviziile la timp. 

 

N-am afirmat nicaieri ca e mai bine facuta, daca destinatia lui era pentru export. A fost o intrebare, la care am anticipat raspunsul. Dar ca sa clarific - nu exista Duster facut mai bine, ca e pentru export. E doar un mit care a ramas adanc intiparit in folclor. N-am vazut pe nimeni care sa arate, macar cu poze, daca nu intr-un video, diferenta intre unul autohton si unul de "export". Doar vorba - am auzit eu la unul, care o auzit de la altul, care stie de la unul care sigur lucreaza la Dacia ca asa e. Eu inca astept o dovada.

Rulata pe drumuri ok nici aici nu prea cred - nu-si cumpara strainul masina 4x4 ca se plimbe doar prin oras, cum facem noi. Isi ia direct 4x2, ca e mai ieftina, mai ales la intretinere, si la fel de practica. De asta marea majoritate au carlig de remorcare ca erau folosite la tras rulote, carat lucruri cu remorca samd. Inclusiv alea 4x2.

Legat de combustibil, sigur iti arata bonurile cum o alimentat doar de la Shell cu V-Power Diesel...

Singurul lucru de care poti fi sigur este legat de revizii, mai exact ca s-au facut, DAR doar daca ele apar in cartea electronica de service, adica in sistemul Dacia-Renault. Daca s-au mai facut interventii in afara retelei, intre intervalele de revizie, nimeni nu iti poate garanta, dar iti poate dovedi ca s-a umblat - capuri de surub fara vopsea, zona curata, cand ar trebui sa fie murdara, functii active care ar trebui sa nu fie ( de exemplu cornering pe Duster 2/PH3) samd.

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...