Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 713
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Mi-au dat covorase tip tavita :)))

Sunt multumit pana la urma de masina, merge super bine, am 1900 km deja intr-o saptamana. Nici o problema.

8A62EEF3-9DB6-451D-9698-2CDDEDCDE935.jpeg

Editat de adisavaro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vreau sa achizitionez un Duster in viitorul apropiat (dupa facelift), Nu sunt interesat de 4x4 si stiu cam ce nivel de echipare imi doresc, insa chiar nu stiu care motorizare ar fi mai potrivita pentru modul in care voi exploata masina, respectiv Tce ECO – G100 (cu GPL) sau un dCI 115.

Ma intereseaza costurile cu intretinerea si carburantul pe un orizont de 6-8 ani. Conform informatiilor oferite de DACIA, un Duster de 1.0 pe GPL te ajuta sa faci o economie de 8% la carburant fata de dC 115. Strict din aceasta perspectiva, as inclina spre un Duster dCI 115, intrucat prefer sa platesc 8% in plus la carburant, insa sa am motorul de 1.5 diesel, destul de laudat de multi proprietari, cu performante, cred eu, simtitor superioare fata de un Duster 1.0 pe GPL la viteze de autostrada, incarcat. Cu toate acestea, modul in care voi exploata masina s-ar putea sa nu fie prea potrivit pentru un diesel. 

In esenta, voi exploata masina cam in felul urmator:

1. intr-o saptamana tipica (locuiesc in Brasov), luni - vineri, trebuie sa duc copilul la gradinita, sa merg la munca, sa iau copilul de la gradinita si sa ma intorc acasa - drumuri care insumeaza doar 15 km zilnic (sunt de fapt 2 drumuri de 7.5 km fiecare), deci vreo 3.000 de km anual (40 de saptamani x 75 km). 

2. saptamanal mai fac diverse drumuri scurte (mers la supermarket pentru cumparaturi, diverse drumuri prin oras si mers la munte in zona Brasovului etc), de aproximativ  60-70 km, deci vreo 3.000 de km cam tot in regim urban

3. Anual fac cam 5.500 de km dus-intors Brasov - Cluj-Napoca, deci extraurban (o buna parte pe autostrada, in curand pe Sibiu - Turda/Gilau) - 2 adulti, 2 copii sub 5 ani si bagaje destul de multe

4. 3.000 de km pentru iesiri mai lungi in Romania sau in strainatate (Marea Neagra, Bulgaria, Turcia etc) - 2 adulti, 2 copii sub 5 ani si multe bagaje 

In concluzie, voi circula aproximativ 14.000 de km pe an, din care 6.000 de km in regim urban (cu foarte multe drumuri scurte de 10 minute) si 8.000 in extraurban (mai mereu incarcat in regimul asta). Tinand cont de modul in care masina va fi folosita, care care considerati ca este varianta cea mai buna pentru mine pe un orizont de 6-8 ani ca cost de exploatare (intretinere si carburant)?

a. E ok sa folosesc un Diesel cam 6.000 de km in urban, în reprize de 5-10 minute sau voi avea probleme mari din cauza asta? Cam ce consum scot in urban? Estimez ca in 6 ani voi face cam (80.000 - 90.000 de km)

b. Rezista un Duster Tce ECO – G100 de 1.0 să meargă incarcat cu bagaje ticsite de sotie, la viteze constante de 100 – 130 de km, depasind camioanele si alte masini care merg sub limita maxima legala? Sunt sigur ca in oras se descurca excelent, dar la drumuri lungi, viteze mai mari si incarcat am emotii in privinta acestei motorizari. In prezent conduc un Mercedes C200 de 2.2 diesel din 2010, asa ca schimbarea ar fi una foarte mare la prima vedere.

Multumesc.

Editat de Morar26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as merge pe 4x2 automată cu tce 150 cai. Poti merge la un drive test si cu 1.0, însă diferenta de la 2,2 diesel la 1,0 benzina cred ca ti se va parea destul de mare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca se misca foarte bine un TCe 4x2 cu 150 de cai, dar consumul poate fi o problema... Un consum de 2/3 litri in plus fata de diesel, la actualele preturi, inseamna un cost total de aproximativ +2.000/3.000 de euro la 100.000 de km. Ar fi excelent sa existe optiunea cu GPL din fabrica pentru TCe 4x2.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca ne uitam la consum la o masina noua,20k,150cp,cuti automAta...mai bine renuntam la ea.sa va zic cum e in Grecia.benzina .1.8..1.9 eur.motorina 1.3

.1.5 eur

 

Sunt cu un 150cp 4x4,remorca .munti la grei.consumul..de la 7 la 11

Pe autostrada cu 130 km /h pe rampa nici nu mai uit.un plin tine intre 480...670 km aici.dar e masina noua.super misto de condus.motorul supeeer.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...