Sari la conținut

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Forum Duster,  La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200

Update la problema antigelului: Am dus masina dimineata in service, rezultatele au fost urmatoarele: - nu sunt pierderi de antigel pe la nici o garnitura, imbinare etc - nu sunt pierder

Multumim si noi pentru feed-back, informatiile pot fi utile si altor colegi. Ma bucur ca deocamdata nu am problema asta, nu prea imi place "sa tin sub observatie" de nevoie, prefer cheie, apa (ma rog,

Posted Images

Astăzi am schimbat distribuția (la 4 ani), pompa de apă, plăcuțele de frână și lichidul de frână. 

 

Piesele achiziționate de la AutoXNet Iași - foarte prompți, nimic de reproșat:

Kit distribuție Contitech: 230 lei

Pompa apa Airtex: 165

Plăcuțe ATE: 195

Lichid frână DOT 4 ATE: 35

 

Service la Racemi Iași, autorizați RAR - și aici a fost ok în mare parte, deși cred că putea fi gata mai repede (am fost programat la 8 dimineața, abia la 3 am luat mașina - și atunci pentru că i-am sunat eu, deși stabilisem să mă sune inginerul; în fine, a fost o zi aglomerată și pentru ei, îi înțeleg, nu e mare lucru).

Manoperă schimb distribuție + pompă apă: 387 lei

Manoperă înlocuit plăcuțe de frână, înlocuit lichid de frână și aerisire instalație de frânare: 167.4 lei

Tot ei au pus și antigel (3 litri, 81 lei), apă distilată (3 litri, 6 lei) si silicon (24 lei).

 

Toate operațiunile și piesele m-au costat 1290,73 lei.  Nu știu dacă e mult sau puțin, e primul meu contact cu servisarea Dusterului. 

Urmează ITP joi (îl făceam azi dacă mă mișcam mai repede, dar nu e urgență). 

 

 

 

 

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

A doua revizie, la 15 000 de kilometri.

Piese si manopera la Q-Service Corzah Galati - foarte profesionisti, nimic de reprosat. Se misca repede si sunt punctuali la programari.

Piese (Ulei ELF 5W30, filtre) - 350 de lei.

Manopera - 100 de lei.

Am schimbat si amortizoarele pe spate (unul incepuse sa curga). Amortizoare 220 lei bucata, manopera 200 de lei.

Dupa 15000 de kilometri (aproximativ 67000 in total) masina se prezinta foarte bine. Nici o defectiune tehnica, nici un greieras in bord, nici o reparatie neprevazuta.

Consumul se stabilizeaza undeva la 6,5 - 6,8, mers in timpul saptamanii in oras si in weekend pe afara. AC pornit aproape tot timpul. 

Consumul cel mai mic a fost 4,9 in afara (Galati - Iasi si retur), mers extraordinar de cuminte. Cel mai mare am scos in oras in jur de 8, aglomeratie si mers sprinten pe unde puteam.

In general e undeva in jur de 5,6 - 6 pe afara, 6,8 - 7,2 in oras.

Consumul la 120-130 mi se pare marisor, cam 8 litri, poate mai mult. Asa o fi la toate?

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Intrebare pentru cine stie/a mai patit:

Acum vreo luna si ceva am inceput sa aud un troncanit cand franam sau acceleram mai brusc, ca un zgomot metalic, de bara/bare care se aseaza/trag, in zona dreapta fata, mai degraba sub picioarele pasagerului decat la roti. Zgomotul nu se manifesta in mers la denivelari, nici la gropi, ci exclusiv cand franez mai brusc, sau cand plec de pe loc mai brusc.

Am fost cu ea la service, si culmea, cand am ajuns, nu mai facea. Au tras de ea, au mers cu bruscari si frane bruste, nimic.

3000 de kilometri mai tarziu, adica de saptamana trecuta, a inceput sa se auda iar. Iarasi, parca nu face tot timpul. Probabil o sa ajung iar la service, dar ca sa nu ma duc chiar in necunostinta de cauza, as fi interesat daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva.

Repet, zgomotul nu e in zona rotii, ci mai degraba sub picioarele pasagerului, si nu se aude nimic nici la gropi, nici la denivelari, nici in mers constant, nici la franari/plecari lente. Doar cand opresc/plec mai brusc.

Cui a mai patit sau stie ce ar putea fi, multumesc anticipat de raspunsuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Saptamana trecuta am facut revizia a treia, de data asta la 9 mii de kilometri (75 de mii si ceva in total). Din nou la Corzah Galati, piese si manopera.

Pret total aproximativ 1200 de lei, inclusiv schimbat discuri si placute (am pus TRW - nu scartaie deloc fata de vechile ATE care mai scartaiau ocazional la rece, mai frecvent la inceput dar si dupa) si inlocuit ulei diferential si ulei cutie de viteze.

Ca update, zgomotul de care vorbeam in comentariul anterior a disparut. Ce-o fi fost nu am idee.

In decembrie am montat si o camera de marsarier la Dacia Galati. Baietii foarte de treaba, m-au indrumat sa cumpar camera pe original din alta parte ca la ei e prea scump. Am gasit camera originala la un magazin din Oradea, 350 de lei. 300 manopera la Dacia Galati. 

thumbnail.thumb.jpeg.ae3f657ce66fa9fd785349af7bcea140.jpeg

Tot in decembrie am lipit chederele de la barele de pe acoperis cu silicon. Incepusera sa se desprinda si scoteau un zgomot urat de tot la viteze de peste 90 de kilometri. Problema s-a rezolvat instant.

Alte probleme n-au fost.

Drumuri bune tuturor!

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da @Mak, fac maine. E impropriu spus chedere, sunt marginile de cauciuc dintre tabla si capacele de plastic de pe capetele barelor longitudinale. Cauciucul sau plasticul ala se uscase si se desprinsese pe alocuri, iar cu timpul a inceput sa se auda un zgomot inauntru de sub plafon chiar din dreptul capacelor, la viteze de peste 90 de kilometri la ora. Era vantul care sufla prin spatiul gol. Dupa ce l-am izolat cu silicon nu se mai aude nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...