Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

  • 7 months later...
La 14.08.2019 la 11:30, domnulnopcea a spus:

am si eu un TCE 150 cp 4x2 SL Orange

sunt multumit de el.

am avut o problema cu senzorul de nivel combustibil in rezervor (ramanea aprins chiar daca alimentam).

s-a rezolvat la reprezentanta prin initializare soft.

am mai semnalat la reprezentata o problema dar ei au spus ca este comportament normal.

vreau sa intreb aici sa vad daca si altii s-au lovit de problema asta: cand schimb din viteza 1 in 2, sau din 2 in 3 si las ambreiaul si accelerez simt o mica smucitura... ei au spus ca este normal ca intra motorul in cuplu...

simtiti si voi aceasta "smucitura"?

multumesc

Si eu simt smucitura la 1 -->2 si 2--> 3; momentan o pun pe inexperienta mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incercati sa schimbati rapid vitezele, cel putin pana la a 4-a...

Posibil sa aveti undeva la 30-40 km/h, dar asa nu ar mai trebui sa simtiti acea smucitura.

Rapoartele de viteza sunt foarte scurte, cel putin pana la treapta a 4-a, care ar fi echivalentul la treapta a 3-a pentru o cutie cu 5 trepte.

1 + 2 = treapta 1

3 = treapta 2

4 = treapta 3

5 = treapta 4

6 = treapta 5

De asta se si recomanda, cand e cazul, ca plecarea sa se faca cu treapta 2 la Duster; se gaseste si in manualul de utilizare ( citit in cazuri extreme )

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si asa, schimbul vitezelor este foarte rapid la Duster.

Incearca sa schimbi vitezele imediat cum simti ca a prins masina putin "zvac", avant, cum vrei tu sa ii spui ( sa fie in sarcina ), pana la treapta 3 sau chiar 4. Dupa asta, ar trebui sa fie mai usor, fara socuri

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...