Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca nu e deranj mare, te rog tine-ma si pe mine la curent cu schimbarea timoneriei. Cand ma duc la service, vreau sa le spoun exact ce trebuie inlocuit si ca mai exista reclamatii pe problema asta care s-au rezolvat prin inlocuirea  timoneriei.

Multumesc, s-auzim de bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

salut , dupa cum am promis , revin azi cu raspunsul ferm , azi am mers la service , , mi s-a schimbat timonerie duster 1.3 , una noua , la cea data jos este defect in interior timonerie acel agatat si sunet scos pe manevra tr.1-2 ..., deci schimbat pe garantie , cine are problema asta sa ceara asa ceva , o zi buna

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 04.06.2019 la 21:16, eman4x4 a spus:

De ce nu merge si pe Rabla totusi, ca norma de poluare parca era ok.

 

L.E. la configurator apare selectabil 'Rabla' si daca apas pe link chiar merge.

Screenshot_20190604-212415_Chrome.jpg

Si eu sunt interesat de achizitionarea prin Rabla.

Am fost azi la un Test Drive si am cerut si informatii despre achizitie.

Nivelul de emisii este criteriu de eligibilitate in programul Rabla, limita fiind setata la 140g/km, iar versiunea 4WD are emisii de 145 (fata de 137/139 la 2WD)

image.png.ebae7db33a39aaa8a6e463bbe06be150.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci in final s-a facut lumina, 1.33-ul pe 4WD nu intra pe Rabla. Totusi ciudat ca initial limita pe date era de 140 (cel putin pe site-ul francez al Dacia) iar acum e 145.

Cine-i mai intelege.... acum si pe FR tot 145 apare.

 

Macar e treaba clara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

salut , am si eu o intrebare , si-a montat cineva carlig remorcare pe noul duster?se poate monta usor fara modificari , adica il pot pune si eu acasa fara a demonta bara spate , in prima faza as face fara instalatia electrica ....daca da , ceva detalii , multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Salut,

 

Sunt interesat si eu de achizitia unui Duster cu noul motor 1.3 TCE. Am facut un test drive si desi masina avea ~800km, se simteau din plin problemele cutiei de viteze, in sensul ca la fiecare schimbare de treapta si apasare a pedalei de acceleratie, se simtea un tremurat usor al maciuliei schimbatorului de viteze.

Din ce am mai citit pe forumuri, mi se pare deja problema generalizata. Este cineva care a achizitionat acest motor cu transmisie fata sau 4x4 si sa nu fi avut nicio problema cu cutia de viteze? 

Aveti idee daca pe motorul diesel s-au raportat aceleasi probleme?

 

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...