Sari la conținut

Nou membru al familiei


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa 2 luni de tramvai iaca si Dusterul meu ! M-am indragostit lulea fratilor ! E bestiala! Rapitoare!

Felicitări și să vă aducă numai bucurii.

Buna dimineata. Uitati cum arata ce am vopsit. Etajarea asta a vitezelor e un pic deranjanta in oras, motiv pt care o cutie edc este perfecta in oras. Ori eu am vrut 4x4 pt munte si zap

Posted Images

Nu si nici nu i fac.

De 1000 de euro pe an o fac eu boboc daca e nevoie.

Am făcut o simulare si parca atât tb platit pe an.

Ar fi mai putin daca pun alarma dar nu stiu cu cat.

Poți simula pe rcaieftin.ro

Doamne ajuta sa n avem accident!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Dupa 800 km de condus noul Duster 4x2 1.5 Confort, azi am avut prima experienta, n-as vrea sa-i zic negativă, dar care necesita mare atentie si grija la intampinarea ei. Concret, pe carosabilul ud (nu stiu cum va fi la iarna) masina derapeaza foarte usor. Deplasandu-ma prin oras pe un drum proaspat udat, la un viraj relativ usor la dreapta, in treapta a 3-a (50-60 km/h), masina a derapat complet pana pe la jumatatea benzii de sens opus (drum cu doua benzi) unde s-a redresat pentru ca nu mai era ud carosabilul. Apoi la o intersectie, dupa ce am pornit la culoarea verde, virand iarasi dreapta, in treapta a 2-a, n-am derapat dar rotile din fata au patinat in viraj fara ca sa accelerez aproape deloc deoarece se aflau si pietoni pe trecerea de pe strada pe care viram. Mentionez ca, conduc de mai bine de 20 de ani fara pauza diferite masini, iar acest traseu l-am parcurs de foarte multe ori cu diferite masini chiar si in astfel de conditii dar nu am derapat niciodată decat daca am fortat virajul cu o viteza prea mare. Parerea mea este ca masina fiind prea usoara pentru masa pe care o are si inaltimea cu garda la sol destul de mari, pierzand usor centrul de greutate, in viraje, exista un risc major ca aceasta sa derapeze. Deci mare atentie la aderenta drumului!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de casco la pretul de care zici tu ar fi ok.

Saptamana urmatoare ma duc la dealer sa mi iau bandourile si protectiile la aripi si discut problema asta. Multumesc de sfat.

Domnul Sirius, ati verificat presiunea in roti?

Eu am avut 3 bari in toate! Si pe usa scrie 2,2!

Poate ati derapat din cauza rotilor prea tare umflate, zic si eu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Dorelus Am verificat presiunea imediat dupa ce am luat-o de la dealer. Avea 2,5 bar si am ajustat-o la 2,2 asa cum sunt specificațiile. M-am gandit si e posibil sa fi fost ceva ulei sau motorină (desi n-a mirosit) pe carosabilul ala. Am mai pățit pe drumurile tarii, careva a pierdut motorină sau ceva ulei si mai ales pe carosabilul ud este mai rau decat pe polei. Oricum o sa verific pe ploaie aderenta pe o strada necirculata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat... Sa fie de la cauciucuri???

Eu am observat la dealer o versiune confort cu conti m+s nu mi au placut nu prea au santuri impotriva acvaplanarii

La a mea sunt bridgestone m+s cu trei santuri si m am bucurat .

Dar la toamnă obligatoriu gume de iarna cu pedigree ca sa spun asa.

Mie mi e greu sa cred ca la 50 la ora pe carosabil doar ud se poate derapa...Nu ca nu ar fi adevarat doar ceva ulei sau motorina...Cum ploua(?) ii dau si eu mai tare in curbe... apoi vorbim...

Sa aveti drumuri bune.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu n.am patit asa ceva de cand o am.Si am dus.o la limita de multe ori..Oricum abia astept sa mi iau cauciucuri dedicate de vara..De iarna am achizitionat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...