Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai cred ca tocmai din acest motiv a fost inlocuit, nu facea fata pe toata gama de masini Renault/Dacia/Nissan. Eu zic ca la Duster clar nu era cea mai buna optiune pentru varianta 4x4.. eu in schimb vreau un 4x2 cu 1.3 Tce cu care o sa merg in jur de 10.000 km pe an.. eu zic ca e ok :)

Pe de alta parte si mie mi se pare un pic cam agresiv downsize-ingul asta din ultima vreme de la toate marcile.. oare de ce nu s-or fi oprit la o cilindreee de 1.5 l sau 1.6 l (turbo desigur) ... cat de mari sa fie taxele chiar si pe viitor la asemenea motoare...

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Atunci când apare Medianav gen4 (cu Mirrorlink) vei avea și H5H(1,3TCe). H5F(1,2TCe) a fost înlocuit din alte motive., să zicem fiabilitate

Vezi unde vinde Dacia și ce taxe sunt acolo pe cilindree, apoi revi cu impresii

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Initial am zis ca in veci n-o sa mai imi iau Diesel insa turbo-benzinarele au toate probleme, indiferent de marca, toate consuma nepermis de mult ulei. La unii producatori s-au mai diminuat din "bolile copilariei" insa suntem departe de a spune ca problemele sunt rezolvate la tipul asta de motor si eu unul nu vreau sa fiu cobaiul nimanui, de asta am optat pentru un Diesel consacrat, fiabil la care s-a rezolvat ceea ce era de rezolvat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@MAK, varianta oficiala pentru care a fost inlocuit 1.2 tce cu 1.3 tce este aceea ca primul nu era compatibil cu transmisia EDC. Ia-o de buna, n-ai de-ales :)

E adevarat ca, in timp ce 1.2 tce H5Ft e proiectat 100% in Franta, 1.3 tce H5Ht este primul motor produs de alianta Renault-Nissan cu Mitsubishi si Daimler (Stuttgart, Germania).

Ca o mica divagare, mai mult pentru cei cu indoieli, 1.3 tce vine in doua variante: varianta francezo-nipona H5Ht (produsa de Renault la Valladolid, Spania si Nissan la Sunderland, Marea Britanie) si varianta germana, M282 (pentru Mercedes clasa A, produsa de Daimler la Kölleda, Germania) . Cea din urma se diferentiaza de prima printr-o cursa cu 0.2 mm mai mare a pistoanelor si o cilindree de 1332cc in loc de 1330cc. Avand in vedere faptul ca atatea nume s-au implicat si ca 1.3 tce dispune de tehnologia Bore Spray Coating, imprumutata de la Nissan GT-R, motorul are sanse mari sa devina o reusita.

 

Editat de Stef13
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...