Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Buna seara,si bine v-am gasit.

Astazi am terminat actele, pentru noul duster, veriune 1,5 dci, 4x4, culoare alba,  prestige, cu  toate optiunile mai putin piele ,abia astept sa soseasca, termen de livrare jumatatea lui aprilie, dar poate si mai repede din spusele celui de la reprezentanta, comanda a fost facuta in ultima zi din ianuarie, masina va fi achizitionata prin leasing pe societate, discutand una alta cu rerezentantul de vanzari  am vorbit de motorul 1.6 16 v si mia comunicat sa nici nu ma gandesc la el, fara a intra in alte detalii,

Am sa anunt cand il voi primi!

Editat de Bogdan19
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost nehotarat intre motoarele de 90 si 110 dci. L-am ales pe cel din urma datorita cutiei de viteze cu 6 trepte plus ca am aflat ca pe motorul de 110 dci sunt injectoare Continental nu Siemens ca pe cel de 90CP. Diferenta era de 600 Euro adica 4% din valoare masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan19 Nu ai intrebat de ce? (din curiozitate!)

@xxfiles Eu pe configuratorul Dacia, la sectiunea compara, am vazut ca ambele motorizari au cutie cu 6+1 trepte.

De injectoare nu am stiut, dar motorul de 90 CP se monteaza (se vinde foarte bine fara reclamatii din partea detinatorilor) si pe Logan.

Diferenta de bani, mai ales daca o raportez la pretul masinii, nu conteaza.

Eu prefer un motor care s-a vandut in numar mare in Romania (si nu au fost probleme cu el!). Mi se pare mai avantajos/convenabil pe termen lung cand motoul nu o sa se mai fabrice.

Diferenta de 19 CP nu cred ca este sesizabila, in conditii normale de utilizare. Am vazut ca majoritatea prefera in general varianta de motor mai puternica dar pe mine nu ma prea intereseaza performantele dinamice ale masinii.

Un motor mai putin puternic ma gandesc ca este solicitat un pic mai mult (nu cred ca se uzeaza mai repede dar cred totusi ca poate se incalzeste mai repede si functioneaza mai putin in regim subturat - desi aici conteaza mai mult cum se schimba vitezele).

Motorul de 1.5 stiu ca a fost produs dealungul vremii in mai multe variante de putere: de la 65 la 110 CP. Parca nu as alege varianta care furnizeaza puterea maxima. Imi dau seama ca sunt diferente constructive intre diferitele variante dar totusi...tot motorul acela este.

Mai e vorba si de turbina (am mai scis aici). La 90 CP avem geometrie fixa iar la 109 CP avem geometrie variabila.

In principiu (principiul meu!) un motor cu cat este mai simplu, cu atat mai bine.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie consilierul de vanzari Dacia mi-a precizat diferenta dintre cele doua motorizari 90 vs 110  CP ,care au cutii de viteze cu 5 respectiv 6 trepte. Am stat o noapte am meditat si a doua zi am dat 600 Euro in plus pe versiunea cu 110CP. Azi am aflat ca in Germania se asteapta minim 4 luni la orice comanda Dacia. Mie si 2 luni si jumatate mi se pare mult.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Abc nu am intrebat deorece ma grabeam, si aveam timp limitat.

Cu prima ocazie cand trec pe acolo ma opresc si intreb.

Mentionez comanda a fost facuta la Redac craiova.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...