Sari la conținut

dancolt79

Duster 1.2 tce vs 1.5 dci pentru stilul Meu

Postări Recomandate

Eu as merge  pe benzinar..taxe mai mici impozit mai mic...iarna benzina.nu o sa.faca niciodata probleme..pretul probabil este mai mic... de ce turbo si nu 1.6 aspirat care este mai ieftin si care nu are moarte(distributie pe.lant) 

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac la fel ca tine 12 13k pe an si nu renta deloc dieselul...costa cu vreo 1950 de euro in plus daca nu ma insel iar ca sa fac economie.de.carburant sa scot banii aia cati km trebuia sa fac??+ ca la.diesel reviziile sunt mai scumpe!Este strict parerea mea

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Va astept in continuare parerile mai ales daca este cineva care isi utilizeaza dusterul diesel in acelasi regim. In varianta turbo pe configurator diferenta de pret nu era deloc mare , pana in 500 fata de diesel. Intradevar dieselul bate la consum turbo in orice regim. Dar in felul in care conduc eu, reprize mici urbane, pana in  25 de minute de mers , si rar ies in extraurban cred ca as omora dpf sau injectoarele. Daca aveti cunostinte de DCI in regim de taxi de exemplu care sa fi sau sa nu fi avut probleme cu aceste componente, va rog sa specificati. Fiind asta ca o necunoscuta , eu as alege turbo . Zgomotul nu m-ar deranja . Momentan conduc un benzinar batranel de 22 de ani , care desi s-a pastrat bine, totusi e galagios comparat cu duster indiferent de motorizare. Ideea e ca pun fiabilitatea ( preconizata vezi injectoare si DPF ) in fata confortului. Am citit forumuri pana sa postez eu si, din ele nu am tras inca o concluzie pe subiect: drumuri scurte ca distanta si timp omoara sau nu DPF.? Celelalte informatii despre consum galagie cuplu samd le-am inteles .Asa ca practic am redus necunoscuta la fiabilitatea dpf( si nu, nu vreau sa il sparg cand se duce )

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

diesel-ul este mult mai eficient decat benzina, cuplu mai bun, in cazul meu trag si o rulota dupa mine, urca cu turatii mici e destul de fasnetz pe autostrada, consum mic. Ca si singur dezavantaj il vad in perioada rece cand se incalzeste in interior mai greu decat benzinarul, in rest, chiar ador diesel-ul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zic si eu... :)
 

 

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Avem pagina dedicata acestei probleme!

 

 

Editat de Killer82
eliminat semne de exclamare inutile

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cu cine... fraierii scriu degeaba de ani de zile. Vor numai mura-n-gura...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dci...dar tie iti recomand tce-ul.

Daca sustii ca singurul aspect care iti este inca neclar e fiabilitatea,  pe timpul celor  "10 drumuri pe zi 3-5 km per drum cca 20-25 minute drumul" dci-ul nu va ajunge sa functioneze in parametrii optimi. Tu mai mult stai cu motorul la relanti decat te deplasezi cu el turat. Nu mai mentionez de perioada temperaturilor scazute.

Ai spus ca vrei masina pe termen lung. Deja motoarele diesel incep sa nu mai fie privite cu ochi buni din cauza noxelor. Pe viitor te poti astepta la reglementari mai putin prietenoase din partea autoritatilor (taxe, restrictii de circulatii in anumite zone...).

Si un motiv personal...eu sunt un tip mai "verde" :mrgreen:

bafta

  • Like 2

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...