Sari la conținut

SinSonnY

Intreruperi motor 1.6 16 v la relanti cand este cald - bobina crapata

Postări Recomandate

Salutare. Am initiat acest topic sa va expun un defect de fabricatie al dusterului 1.6 16v tractiune integrala. De ceva timp simteam masina ca merge intrerupt la relanti si mai ales cand se incalzea, parca erai intr-un tractor. Majoritatea mecanicilor s-au gandit ca ar fi de la bujii, le-am schimbat cu unele originale si tot degeaba. Punand masina pe tester s-a descoperit o eroare la cilindrul 1 si 2, binenteles am scos si bobinele inca o data si le-am "analizat" cu atentie. Pe prima bobina dupe ce ca era umeda (iar bujia ruginita) se vedea o crapatura fina pe unde se presupune ca pierde curent. Explicatia mecanicilor a fost ca apa se infiltreaza pe la stropitoarele de parbriz si se scurge prin gaurile 23.jpg.1af37c94b24f68f639efbbee1f7896f7.jpg si picura direct pe bobine.  Saptamana viitoare voi schimba si bobina  cand sper sa scap de intreruperi. Intre timp unul dintre mecanici mi-a recomandat sa gasesc un capac de motor de 1.6 16v de la renault pentru ca apa sa nu mai ajunga direct pe bobine. Cautand pe internet am dat de un capac adaptat maxresdefault.thumb.jpg.47dfb2cfb9d02c9117cd0d9ef36390d3.jpg . Acum vin si eu cu o intrebare ce fel de capac este acesta si pe ce masini renault se gaseste?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SinSonnY am mutat topocul la sectiunea tehnica. Multumim pt sugestie!

Capacul motorului 1.6 16v K4M (euro5) ar trebui sa se potriveasca de la Megane 2 faza 1 (2003-2006 parca) posibil si Clio 2 sau Laguna 2 aveau motorizarea asta (euro3 sau 4). Vezi in dezmembrari si probeaza ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O solutie mult mai simpla/ieftina/accesibila este etansarea acelor duze de pe capota cu putin silicon sau alt material de genul si nu vei mai avea problema cu apa care se infiltreaza la bobine. Solutia am aplicat-o eu la Logan-ul personal cu aceeasi motorizare/ problema. Problema in sine este cunoscuta la acele duze si in momentul in care pui acel capac peste motor nu rezolvi problema doar muti scurgerea de apa in alta zona.. parerea mea :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Killer82  Mulțumesc de ajutor!!! Să văd dacă gasesc pe la dezmembrări că pe internet nu am găsit. Oricum trebuie adaptat. Am gasit și un video pe youtube, dar nu stiu daca o să gasesc clemele de prindere

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@andrei_s     Este si asta o solutie dar condensul care se scurge de pe capota?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu de curand de cand cu ultima ninsoare, masina sta parcata 1 saptamana se pleaca cu ea si are niste simptome ciudate de intreruperi. Patind inainte cu un an cam aceleasi simptome(dadea in nas de parca mergeai cu tractorul) s-a descoperit ca avea rateuri la cilindrii 1 si 3, schimbat bujiile s-a rezolvat.

Acum ma duc pregatit cu bujiile la service, cea de-a 3-a avea urme de rugina si era umeda, injectorul avea apa pe el. Schimbat toate bujiile merge ok in ziua respectiva.

Urmatoarea zi a inceput sa faca la fel intr-o forma mai mica, dupa 1 saptamana face la fel ca inaintea schimbarii bujiilor.

Din cate am mai cautat se pare ca sunt destui de multi posesori de dacii care au problema aceasta, schimband tot ce se poate dar fara niciun rezultat concret despre care ar fi cauza.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează-te

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×