Sari la conținut

SinSonnY

Members
  • Număr conținut

    210
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

45 Excelent

1 Urmăritor

Despre SinSonnY

  • Rang
    Mihai
  • Dată Naștere 24.09.1980

Informații profil

  • Oraș:
    Buzau
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

658 citiri profil
  1. La mine apar problemele numai cand se incalzeste motorul si dupa o perioada buna de mers. Benzina am folosit numai Petrom, nu am gaz pe masina. La tester mi-a aparut numai la prima bobina ca ar fi probleme si am si schimbat-o, era crapata foarte subtire. Referitor la problemele de la punctul 4 nu am avut de-aface cu ele. O sa ma duc la mecanic cu recomandarile de la tine! Multumesc de ajutor!
  2. Multumesc mult de raspuns! De schimbat bujii, bobine si curatat am facut si eu. Eroarea de motor in bord nu mi-a aparut. In schimb nu am umblat la senzorul de aer si clapeta! Tie ti-a aparut pe tester sau ai presupus? P.S. Mie pe tester nu imi apare nimic, nimic!
  3. Revin cu aceeași problema, tot întreruperi când motorul este cald! Până acum fiind frig afara nu am avut nici o problema acum, iar a ineceput să întrerupă la relanti. Și a devenit destul de sâcâitor! Pe tester nu iese nimic, nici mecanicii nu își dau seama de la ce ar putea fi! Are cineva vre-o idee? P.s. Am incercat sa adaug un fișier video dar nu merge!
  4. @Dust3r incearca sa verifici si bobinele sa vezi daca nu cumva ai vreuna crapata! Se vede foarte fin crapatura!
  5. @andrei_s Este si asta o solutie dar condensul care se scurge de pe capota?
  6. @Killer82 Mulțumesc de ajutor!!! Să văd dacă gasesc pe la dezmembrări că pe internet nu am găsit. Oricum trebuie adaptat. Am gasit și un video pe youtube, dar nu stiu daca o să gasesc clemele de prindere
  7. Salutare. Am initiat acest topic sa va expun un defect de fabricatie al dusterului 1.6 16v tractiune integrala. De ceva timp simteam masina ca merge intrerupt la relanti si mai ales cand se incalzea, parca erai intr-un tractor. Majoritatea mecanicilor s-au gandit ca ar fi de la bujii, le-am schimbat cu unele originale si tot degeaba. Punand masina pe tester s-a descoperit o eroare la cilindrul 1 si 2, binenteles am scos si bobinele inca o data si le-am "analizat" cu atentie. Pe prima bobina dupe ce ca era umeda (iar bujia ruginita) se vedea o crapatura fina pe unde se presupune ca pierde curent. Explicatia mecanicilor a fost ca apa se infiltreaza pe la stropitoarele de parbriz si se scurge prin gaurile si picura direct pe bobine. Saptamana viitoare voi schimba si bobina cand sper sa scap de intreruperi. Intre timp unul dintre mecanici mi-a recomandat sa gasesc un capac de motor de 1.6 16v de la renault pentru ca apa sa nu mai ajunga direct pe bobine. Cautand pe internet am dat de un capac adaptat . Acum vin si eu cu o intrebare ce fel de capac este acesta si pe ce masini renault se gaseste?
  8. Salutare si sa iti stapanesti sanatos atelajul . Zonele alea cam tot timpul se vor murdari iar, din punctu meu de vedere protectiile nu isi au rostul. Parerea mea ca un set de covorase tip tavita si cu "foot rest" sunt de ajuns!
  9. Acum vre-o 2 luni mi-am schimbat bujiile mai mult din cauza faptului ca mergea intrerupt la relanti. In momentul cand mecanicul a scos prima bujie de pe partea stanga (cum stai cu fata la motor) bobina era "transpirata" iar bujia era ruginita. Si acum mai face dar nu ca inainte, se aude la teava de esapamant ca si cum ar da cate un rateu slab, in rest in mers e ok. Din cate am inteles si condensul ar fi una din cauze!
  10. Pentru ce eventualitate e bine sa o faci mai devreme adica pe la 80 000, in cazul meu, asa mi s-a spus mai ales ca a trecut de 6 ani.
  11. Pe 19 decembrie Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
  12. Si am ajuns si la 70 000 urmeaza schimbarea distributiei in primavara... Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
  13. Parerea mea este sa iti faci un calcul cam cati km ai face anual, iar daca sare de 40000 parerea mea e sa iei unul nou. Si asta din cauza reviziilor dar si a garantiei pe care o primesti. Iar daca nu gandeste-te la un sh ieftin si bun si poti sa ti-l faci cu vrei tu. Camera pentru mers cu spatele se poate monta si dupa.
×
×
  • Creează nouă...