ddragos

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre ddragos

  • Rang
    Nou venit
  1. Dacia Duster cel mai mic consum

    Buna ziua, Revin si va spun ca Duster-ul benzinar este bun daca nu te grabesti adica consum bun afara mai ales, 6,7 benzina /10 GPL ca am GPL dar in oras ( Bucuresti ) este dezastru.Daca te grabesti 100-120 km/ora chiar in depasiri (140) se duce pe benzina la 8,8 medie si pe gpl 12,5-13. In conparatie cu ce am avut inainte doar strict vis a vis de consum si reprizele din depasiri este o diferenta coiosala, repet doar strict din consum (Peugeot 4007 2,200 cm cubi diesel 156 CP). Consum 6,7 la mers pe autostrada ( 130 Km/ora), 7,5 mixt dar nu stateam sa astept sa am distanta mare la depasire si 14,5-15 l in oras daca punem toate in balanta , pret carburant ,pret intretinere, pret achizitie, off-roud castiga Duster-ul. Depinde ce vrem
  2. Dacia Duster cel mai mic consum

    Azi m-am ingrozit de consumul din Bucuresti ( cred ca de o saptamana este cel mai infernal trafic care i-am pomenit vreodata in capitala si merg zilnic de vreo 20 ani ; ce se va intampla cand va da prima ninsoare ?). Am mers cu 35,5 litri GPL 177 km.Nu stiu daca mai are cineva vreun Duster care sa consume 20 l GPL in oras.Consumul a fost plin la plin cu resetare jurnalier..Pe calculatorul de consum / 100 km din bord imi arata 15,5 l/100 km ( dar asta este consumul de benzina.)
  3. Buna ziua, Sunt membru nou pe si vreau sa aflu mai mult despre cei care au folosit Dura Lube la motoarele benzinare . Din experienta de-a lungul timpului si din discutiile oarecum intamplatoare cu reprezentantii importatorului am aflat ca ei nu il considera un aditiv pentru ulei. Eu am folosit acest produs pe BMW 730 la 190,000 de km, Dacia 1300 din1976 care nu mai stiu sigur cati Km avea la activ, Dacia 1310 din 1998 la 20,000 km si chiar s-a simtit in functionarea motorului la toate. Acum as incerca pe Duster-ul meu 1,6 16 valve 4x4 105 CP cand voi avea 60,000 km. Din ce stiu de la importatori ei garanteaza ca motorul, timp de 80,00 km din momentul adugarii la schimbul de ulei, se va conserva si se va uza mult mai putin decat normal acest produs este un fel de tratament al tuturor componentelor motorului prin ionizarea pieselor cu acelasi semn (ca si cum ai apropia doi magneri cu acelasi semn, se respinge) deci de aici s-ar reduce in prinul rand frecarea segment camasa cuzinet vibrochen si toate celelalte. De aici eu trag concluzia ca ar porni mai usor la rece consumul s-ar reduce dar nu semnificativ dar ce am observat eu semnificativ la mesinile la care am folosit acest produs era usurinta cu care ajungem de la turatii joase spre turatii foarte inalte fapt care ma ajuta mai ales la demaraje si mai ales in depasiri. Iar dar nu am experimentat si nu doresc nimanui importatorii mi-au garantat ca in cazul unei pierderi in totalitate a uleiului din motor mai poti sa mergi aproximativ 50 km fara sa se gripeze motorul. Dac puteti sa-mi spuneti din experienta dumneavostra v-as fi recunoscator. Si as vrea sa raspund colegului vis sa vis de avioane sa stii ca exista avioane cu moare diesel ex DA 40 Multumesc
  4. Dacia Duster cel mai mic consum

    Buna ziua. Am mai scris si la topicul posesor Duster Am optat pentru aceasta masina di dorinta consoartei si la laudele cumnatului posesor de Duster de la primele masini iesite pe poarta fabricii. El ca ai un consum de pana in 7 (dar a uitat sa-mi spuna ca sa mergi cu maxim 80 km/ora) si in oras 9 (dar a uitat sa-mi spuna ca vine din Targoviste pana in Bucureti si imi arata cand ajunge la mine consum de 9 ). Eu iau si eu Duster 4x4, 1.6, 16 valve, 105 cai . Consum mergand ca si cumnatul adica 80 km/ora 6.7 ok zic eu dar pe distante lungi o frig si eu daca se poate spune asa 100-110 consum 8 l / 100 kmchiar adata pe autostrada soarelui cu 120 constant a mancat 12 l /100 km. In Bucureti consum in jur de14.5 l/100 km benzina afara din localitate in conditiile drumului din Romanica 7.5-8 l /100km In disperare de cauza la 10.000 km mi-am pus instalatie de gpl rezultand un consum de in jur de 11 l100 km gpl afara si 17.5 pana la 18.5 l/100 km in Bucuresti adica plin de gpl 37 litri parcurg 200-210km dar distanta asta o fac cu 74 lei in comparatie cu benzina care aceeasi distanta ar fi cu 160 lei. E o diferenta nu mai ales in conditiile unui rulaj mixt de 2500 km pe luna rezulta un cost pe carburant mai mic cu aproximayiv 700 lei / luna, Intr-un cuvant benzinarul consuma
  5. Posesor Duster

    Multumesc pentru raspunsuri Functionarea motorului in cazul meu benzina versus gpl este identica nici nu se simte cand trece pe gpl si am putut observa contrar parerilor, o idee de putin mai multa vlaga la functionarea pe gpl . doar ca nu se respecta spusele celor care l-au montat ca va consuma pana in 2.5 l mai mult decat benzina. Eu sub 3.5 litri mai mult decat benzina nu am reusit sa scot.Consider ca este vorba de calitatea gpl-ului O idee care s-ar apropia de 2.8-3 litrper suta de kmi in plus am observat-o la alimentarile din statiile OMV si Petrom care au acelasi gaz. Dar din pacate OMV cu skid de gpl nu sunt decat 5 in toata tara si cateva zeci Petrom. La acestia pretul este un pic mai mare fata de ceilalti comercianti. In domeniul rotii de rezerva aveti cunostinta sa se fi montat pe vreun Duster in Romania modelul acela de la Outback Import Australia sau ceva similar ? Multumesc Dragos
  6. Posesor Duster

    Multumesc pentru raspuns. Sistemul de montare pe carlig nu il agreez pentru ca am si o rulota cu care merg in excusii. Am vazut ceva in topicul de relocare roata rezerva ceva de la Outback Import dar cred ca este foarte complicat de procurat si montat plus ca imi obtureaza numarul de inmatriculare. Ideal ar fi un sistem gen mudster dar fara bara schimbata+ un stativ pentru numar in spatele rotii si cu iluminarea regulamentara dar fara a fi prins de carligul de remorcare. Spun asta pentru ca in general printre caracteristicile unui carlig de remorcare este si cat suporta apasare pe nuca . In general carligul de Duster suporta 75 kilograme si daca nu ma insel cea mai mare apasare pe carlig am vazut-o pe um BMW 730 (100 kg). rulota mea apasa in jur de 70 kg deci ansamblu de prindere +roata de rezerva voi depasi greutatea de apasare pe nuca cu consecinte nu prea bune pentru deplasarea ansamblului rulota masina. Multumesc inca o data pebtru sfaturi. Cu stima si deosebita consideratiune Dragos
  7. Posesor Duster

    Buna ziua, Studez de mult acest si am hotart sa devin si eu membru.. Am un Duster din iulie 2014 cumparat la 0 kilometri. Caracteritici principale ar fi benzina, 1600 cm, cubi. 16 valve, 105 cai putere. cu tot ce se putea dota din fabrica in afara de interor de piele.deci geamuri toate electrice, oglizi electrice incalzite, media nav cu harta europei, pilot automat senzori de parcare cu spatele, genti de magneziu etc. De la acizitie pana in prezent am 54,000 km si consider ca am ajuns sa il cunosc foarte bine. La aproximativ 10,000 kilometri am montat instalatie de gpl Landi Renzo. Fara sa supar pe nimeni consumul prin Bucuresti este o mare problema, Adica ma situez intre 14 litri -15litri benzina si in jur de 17,5 litri gaz pe 100 kim. De casa pana la servici parcurg zilnic 21 km pe sens stand strict in masina in jur de oa ra si douazeci de minute pe sens. O alta nemultumire tot vis a vis de consum este in afara localitatilor adica consumul cel mai economic scos este 6,5 litri benzina si 9,7 gaz pe suta de km., dar la viteza de croaziera de 80 km. pe ora. . Am verificat si pe autostrada la 120 km. pe ora consumul a fost 10 litri benzina si 13,5 gaz pe suta de km... In afara de cele de mai sus sunt foarte multumit de masina. Inca este in garantie si nu as vrea sa fac modificari majore la masina cu exceptia incercarii de gasire a unui sistem de montare in exteriorul masini pe partea din spatele hayonului a rotii de rezerva. Montarea sistemului de gpl a fost optiunea mea cu rezervor toroidal in locul rotii de reazerva. Nu mi-am inchipuit ce disconfort voi avea in momentul in care am avut portbagajul ocupat trei sferturi de catre roata de rezerva. Plec foarte des cu familia in excursii si avem ceva bagaj care in ciuda reducerilor drastice din punct de vedere cantitativ tot avem probleme in incadrarea lui . Am cumparat si un portbagaj situat pe plafon din acela gen cutie de plastic considerat aerodinamic dar il folosec foarte rar din cauza cresterii consumului. Am acum o intrebare majora, la care rog sa imi raspunda posesorii de model similar:Se simte si la alte masini lipsa rezervei de putere la depasiri. Adica accelerari in reprize de la 50 km./ore la 80 km/ora, indiferent de combustibil (gpl sau benzina) sunt foarte greoaie. Poate postare mea a evidentiat numai partile negative al acestui Duster dar. sunt probleme care ma framanta de doi ani de zile. de cand sunt posesorul acestei masini. Problema urgenta pentru mine este pozitionarea rotii de rezerva. Daca puteti sa ma ajutati cu ceva sugestii as fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat Cu stima si deosebita consideratiune, Dragos