Sari la conținut

Conditii Recall


Postări Recomandate

Avand in vedere ca presiunea uleiului si senzorul aferent au mai multe rosturi, stiind ca nu se aprinde, ai mai cumpara asa ceva? Ce sa mai zic de senzorul de nivel ulei neconectat??? Nu e nici un stres sa stii ca exista "riscul" sa se usuce motorul fara sa fii anuntat? Cunosc caz concret in Germania, documentat, in care chiar asa s-a intamplat: mergea pe autostrada, zgomotul sesizat s-a agravat si efectiv s-a oprit, soferul abia a controlat oprirea masinii. Cata siguranta da aceasta senzatie?

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 42
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@stefanudrea, daca nu ai fi atat de agresiv peste tot, daca nu ai posta doar aberatii doar ca sa ai ce posta si daca nu ai tine tot timpul sa ai ultimul cuvant, poate ca nu ti-ar mai da nimeni "cate u

Consider ca neaprinderea senzorului de presiune ulei (nici nu mai discut despre neconectatul senzor de nivel ulei) este o chestiune de siguranta care poate determina un recall atata timp cat in multe

În clip la 1.09 zice I've got an oil warning light on, iar Ștefan îți zice că senzorul de presiune zero ulei nu te avertizează că ai presiune 0, lucru care se poate petrece în mers și fără martor apr

În real-life nu stă nimeni fără un radio/mp3 pornit (poate doar când e nouă mașina), și în plus idea era că ai ulei în motor, chiar și 1L dar nu ai presiune, iar presiunea asta 0 nu e luată în considerare decât într-o anumită situație existând riscul să mergi pe "uscat"

 

Că e de recall sau nu rămâne de văzut, cert e că toate mașinile cu arhitectura t4/t4vs au acest "feature".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În real-life nu stă nimeni fără un radio/mp3 pornit (poate doar când e nouă mașina), și în plus idea era că ai ulei în motor, chiar și 1L dar nu ai presiune, iar presiunea asta 0 nu e luată în considerare decât într-o anumită situație existând riscul să mergi pe "uscat"

 

Mai exact in ce "situatie" e luata presiunea la ulei in considerare ? Exista totusi o situatie cand i se semnaleaza "utilizatorului" problema ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multe recall-uri sunt si pentru o reclama asa...usor mascata, de cele mai multe ori sunt rechemate pentru un surub de nu stiu unde, de uns nu stiu ce porcarioara, ca pentru probleme reale nu prea am auzit cel putin din partea Dacia.

Problema cu AC-ul care nu mai racea dupa 400-500km,daca reclamai faceau ceva,daca nu ghinion,

Cand virezi de la stg la dr maxim pe loc, vibreaza si face ca toate alea, cei de la Dacia spun ca din cauza anvelopelor face asa,

Fluieratul intre 1500-2000 rpm, alt zgomot normal,

Nu exista cand schimbam din a1a in a2a sa nu agate

asta ce imi vine acum in minte ca sigur am mai reclamat multe chestii enervante si . . . . .soc . . . . normale.

Vorbim de Dacia Duster PH2 4X4 1.5 dCi 110 CP cumparat de nou dealer Dacia Romania.

Editat de adilos
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...