Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Cand ajung in show-room o sa ma uit pe la etichetele de serie, capota motor si montant B si dupa duzele de AdBlue.

 

Asta cu not for resale am avut-o pe cateva prototipuri de telefoane si electronice, dar la masini expuse publicului larg nu am mai pomenit-o, exceptie facand saloanele auto.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toate motoarele de 1.5 l montate pe masinile Dacia care se vand in prezent in Romania nu utilizeaza adblue. 

Ce importanta are daca Dacia fabrica sau nu masini echipate cu motorul de 1.5 l si care utilizeaza adblue? Posibil ca Dacia sa fabrice masini cu volanul montat pe dreapta. Cu ce deranjeaza clientul din Romania? Sau la ce ii foloseste?

Ce o sa fie in viitor? Vom vedea!

Sa inteleg ca multi s-ar repezii sa cumpere astazi un diesel daca maine nu l-ar mai gasi fara adblue? Posibil, dar cine poate stii cat inseamna "multi"!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa-i dau dreptate lui @t0rquemada care a impartasit foarte multe informatii care s-au dovedit a fi valabile.

 

Ma roade doar cand va fi disponibil noul sistem de infotainment si motorul 1.33 TCe.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cutia etajata altfel fata de un Megane sau Logan il face sa para puturos, daca aveai cutie normala la Duster era mai vioi, acum depinde cu ce este comparat, ca fratele mai mare, 1.6 dCi, il alearga de toti banii si nici macar nu sare de 4000 RPM.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rezervor in plus pentru adblue,plus un indicator care va indica aiurea ca si cel de la motorina ,deci probabil pentru siguranta se va circula cu bidonul  de adblue in porbagaj! ;)  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...