Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

@t0rquemadaCeva informatii in legatura cu motorul de 1.6 (cel care s-a vandut anul trecut)? "Vocea clientului" spune ca se va vinde de la "inceputul" acestui an. (momentan vanzarea este sistata - in Romania) Nu se precizeaza daca e vorba sau nu de alt tip de motor de 1.6.

observatie: Tin minte cand s-a facut trecerea de la euro 5 la euro 6 s-a trecut de la motorul Renault de 1.6 la cel Nissan tot de 1.6 fara sa se faca publicitate .

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De la E5 la E6, dar la Duster Ph3 vor pastra acelasi motor de Nissan, nu vad diferente intre ele, cel putin nu pe brosura Dacia.

 

Care sunt diferentele intre XJD si XHD?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Codificarea XYY înseamnă orice model LYY(sedan), BYY(hatchback), KYY(break), JYY(monovolum), HYY(suv), în cazul de față avem H79 sau HJD

Atenție că 1,6 16v 114CP de la Nissan știe și euro5 și euro6 și momentan se face doar la Avtoframos (LADA)* pe lângă Moscova

*Alianța Renault-Nissan-Mitshubitshi cu sateliții Dacia,LADA

Editat de t0rquemada
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tq, unde e rezervorul cu busonul de adblue? Eu m-am invartit o ora pe langa diesel si nu l-am gasit. Cei de la consiliere vanzari si service sunt absolut t a m a i e, catastrofe pe toate planurile, toti au ridicat din umeri si apoi si-au cautat repede de lucru. Am verificat si intr-un manual al masinii dar tot nu am gasit. 

Pana la urma am plecat nedumerit, nu inainte de a-i invata cum se scoate cheia de urgenta din cardul keyless. Nimeni nu stia ca exista o astfel de posibilitate la Dacia, ziceau ca doar la Renault.  Ori sunt eu mai ghinionist si dau numai de incompetenti..

  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma uitasem la doua masini din showroom, o 4x2 cu EDC si o 4x4 manuala. Nu mi-a trecut prin cap sa ma uit si la masina de drivetest, dar verific luni. Mersi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adica ei au asamblat masini finale pe care nu le vor vinde? Inteleg cum sta treaba cu productia pilot si pre-serie, dar pare dubios sa pui in showroom asa ceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...