Sari la conținut

Duster Benzina Sau Motorina?


Postări Recomandate

Dar de ce nu iei un Logan MCV cu motorizarea 0.9 TCe ?

consumul este mult mai mic decat la Duster, exista si varianta cu cutie automata/pilotata (easy-r), se poate comanda cu climatizare automata, are portbagajul mai mare decat Duster-ul, pretul e cu vreo 2000 euro mai ieftin decat Duster 1.6SCe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va multumesc tuturor pentru sfaturi, toate sunt utile. Ne dorim modelul Duster si pentru pozitia mai inalta la condus, pentru faptul ca avem incalzirea cu peleti si iarna trebuie sa ne aprovizionam, p

Am un prieten care are o Toyota diesel cu AdBlue si din ce stiu de la el situatia e cam asa: - iarna n-a avut niciodata probleme, inclusiv cand au fost -25 de grade, deci merge fara AdBlue pana a

Duster mi-am luat ca-mi place ? putea sa fie si pe carbuni ca tot luam ?   Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk    

Posted Images

Am carat peste 200 kg (15 saci de peleti de 15 kg) in Duster 1.6 benzina, fara probleme (intr-adevar, se lasa cand e incarcat deci conteaza mult suspensia fatade un turism), iar cu un dieselul va fi si mai usor :) Totusi daca va ganditi la incarcaturi mai mari ar fi buna o remorcuta. Daca aveti acces in panta / drum ne-amenajat (noroaie, zapada) atunci ar prinde bine un 4WD - daca insa drumul e drept si fara probleme de acces atunci as zice ca ati facut o alegere buna.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ales benzina, si va zic si de ce: diferenta la 100km este de aproximativ 2-3 litri. Si pentru diferenta de pret de 1500 euro, mi-a reiesit ca imi trebuie cam 50000 km ca sa amortizez diferenta de pret. Km pe care eu ii fac in 4 ani. Si benzina are cuplu, nu are ca la diesel, dar banuiesc ca nu il cumparati ca sa faceti off road. Al doilea motiv: revizii si piese, daca se strica la motor (la benzina nu prea are ce) mult mai ieftine. Va doresc succes !

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

Diferenta de 2-3 litri poate doar la mers omeneste cu 60 -120 km/h extraurban...iar diferenta aia de 1500 euro,sa fim seriosi,devine apa de ploaie pe toata perioada ratelor atunci cand mergi in PECO!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum se incing spiritele...:)

 

Aici ai / nu ai dreptate...

 

Si sa zic de ce, dpmdv...

 

1500 E diferenta la cei 40 km de naveta zilnic ( 70% extraurban) ar acoperi consumul mai mare la benzinar pt ceva ani...( nu cred ca dna va conduce cu mai mult de 120 km/ h cu bebe in masina... sa nu uitam ca va conduce aici ... , nu pe autostrada in Italia)

Eu sustin in continuare ca la un stil de condus normal, mai mult de 10% medie nu are benzinarul..

 

Au fost spuse pareri aici care scot in evidenta + / - la ambele motorizari...

Niciodata nu se va termina cu aceste mici intepaturi :) ( de, orgoliile, bata- le vina!)

 

Doamna a citit, a tras concluzii si s- a hotarat...

 

Sa fie intr- un ceas bun!

 

Stima!

 

LE:

 

Initial si eu am cautat diesel, dar pt ca la bugetul meu nu am gasit unul sa- mi convina... am luat un benzinar;

Spun asta pt a se intelege cat mai bine ca pentru mine un singur lucru conta ...

Si anume ca viitoarea masina, indiferent de motorizare, sa fie :

 

DUSTER !!!

 

Stima!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am carat peste 200 kg (15 saci de peleti de 15 kg) in Duster 1.6 benzina, fara probleme (intr-adevar, se lasa cand e incarcat deci conteaza mult suspensia fatade un turism), iar cu un dieselul va fi si mai usor :) Totusi daca va ganditi la incarcaturi mai mari ar fi buna o remorcuta. Daca aveti acces in panta / drum ne-amenajat (noroaie, zapada) atunci ar prinde bine un 4WD - daca insa drumul e drept si fara probleme de acces atunci as zice ca ati facut o alegere buna.

Pai cand ai patru pasageri adulti in masina deja ai ajuns daca nu cumva depasesti 300 kile, deci n-are trebui sa fie problema 15-20 saci cu peleti, indiferent de motor. Problema-i daca incap.. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...