Sari la conținut

Postări Recomandate

Sambata seara am fost cu ea prin oras si am lasat-o in parcare. Duminica seara cand am vrut sa plec supriza nu a mai vrut. Am mai plecat acum cu ea si porneste la prima cheie. Si cu spray a pornit la a doua mana de pulverizare. Ma gandesc ca pompa sa nu fi fost amorsata dar la cate contacte si la cat automat i-am dat trebuia sa vina. O alta cauza ar fi benzina cam veche ( in jur de o luna ) avand in vedere ca merg pe Gaz. Rezervorul este mereu plin si mai bag la 2 saptamani cate 5 7 litri peste cea veche dar tot nu se justifica de ce nu a vrut sa porneasca .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@iuli23: Sfatul meu! NU mai folosi acel spray de pornit decat in situatii critice, cand ramai cu masina blocat pe undeva si nu vrea sa porneasca sub nicio forma. Am vazut motor impachetat la un Passat

Am si eu o mentiune. Numele topicului este gresit in acest caz, correct at fi Probleme pornire Duster cu GPL. Mentionez, urmarind mai multe forumuri Dacia si Duster prin Europa; ca GPL-ul cauzeaza o

Topicul e bun pt ca era o problema stiuta pornirea la benzinare. Ultimul caz relatat are si GPL, eventual asta merita extras in topic separat.   (Offtopic) Intr-adevar daca instalatia e montata aiur

Cand esti pe GPL pompa de benzina nu se opreste... ea merge non-stop pt ca la orice anomalie de GPL se comuta automat pe benzina, deci trebe sa ai presiune constanta in rampa de injectie. Deci da, ar trebui sa aiba retur si sa fie circulatie non-stop pe-acolo.

- E bine sa ai benzina in rezervor ca sa asiguri presiune continua si racirea pompei (sa fie imersata cat mai mult in benzina). Eu la Megane cand scade pe la 15-20 L alimentez cu inca 15 L benzina - incerc sa il tin la minim 30 (juma' de rezervor) pe cat se poate.

- E bine sa mergi si pe benzina din cand in cand - in manual scrie de 50 km pe benzina la fiecare 5000 km pe GPL insa eu la fiecare plin GPL consumat (cca 500 km) mai merg minim 20-30 km pe benzina inainte de a realimenta GPL si de 50 mii km cu GPL n-am avut probleme.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De vreo luna am remarcat urmatorul comportament la pornire (intotdeauna la cald): dau la cheie, se aude ca si cum ar porni, apoi nimic (ca si cum electromotorul ar sta) si dupa o secunda porneste. A mai patit cineva? Aveti idee ce ar putea fi?

Da, eu. La mine face de noua asa. Dai cheia inapoi dupa care porneste normal. Nu stiu de la ce e. Si face destul de rar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Direct in GPL ai incercat sa o pornesti? Daca iti porneste in gaz, ar putea fi cititorul acela de turatii de pe volanta. L-am curatat de vreo 4 ori la logan.

 

 

Cum s-o pornesti in gpl ? Eu nu am auzit de asa ceva. Masina porneste pe benzina si comuta imediat daca apa are 30-40 grade

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

....ar putea fi cititorul acela de turatii de pe volanta. L-am curatat de vreo 4 ori la logan.

 

Eu l-am curatat de 2 ori si era aproape curat. Dupa care la urmatoarele probleme cu pornirea grea am tras doar de cablu. La Logan. Dupa 11 ani inca pleaca la prima cheie fara probleme. Problema cred ca e mai degraba de la contactele in mufa decat senzorul.... Ultima data cred ca am tras acum 3 ani de cablu....si am pulverizat un spray de contacte peste mufa.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...