Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

O mică sugestie, dacă nu aveți ph2/nu ați văzut ph2/nu ați văzut documentație de ph2 , nu veniți cu idei de la X79 ph1. X79 ph2 e diferit, ba chiar la euro6 apar foarte multe chestii noi

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun. Succes   Sent from my GT-I9505 using Tapatalk    

Atunci... verdictul este greșit formulat. Am serioase îndoieli de prezenta unei rezistente pe filtrul de motorina de origine. Singura chestie electrica, e senzorul de apa în motorina și ăla nu se încă

Posted Images

Nu,nu mai am alte fotografii este Euro 5 din 27 Iunie 2015.Are încălzire pe filtrul de motorină,așa mi-au zis.Dar nu aș dori nimănui să treacă prin ce am trecut eu în minutele sau secundele alea!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Ieri am schimbat filtru de motorina( numai cartusu ), este la a 5-cea utilizare carcasa, merge brici, si am desfacut amanuntit carcasa filtrului si nu este nici un incalzitor in el, are o supapa de sens in el, un senzor si cam atat,cine a spus ca are incalzire e dobi..rau de tot!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri ... am desfacut amanuntit carcasa filtrului si nu este nici un incalzitor in el, are o supapa de sens in el, un senzor si cam atat...

Nu e imposibil sa existe modele care au asa ceva (diferite de modelul tau)... deci nu te grabi cu afirmatiile :)

 

Ar fi bine daca ar putea colegul cu pățania sa puna o poza cu filtrul lui, cred ca multi suntem curiosi...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...
La 07.02.2017 la 21:23, Nunu a spus:

Azi mi-a luat foc filtrul de motorină din mers.Fum alb gros,oprit mașină,sărit din ea ca ars,dat telefon la Dacia Asistența care au trimis imediat platforma.Verdictul,rezistența care încălzește motorina a străpuns carcasa filtrului.Dar întrebarea e de ce?Nu trebuie să existe ceva care să o întrerupă când motorina ajunge la o anumită temperatură?

post-3226-0-87680500-1486496052_thumb.jpeg

Acceasi problema s-a intamplat si la mine astazi. Mi s-a oprit motorul din mers, fara vreun martor aprins in bord. Am ridicat capota, miros puternic de ars si putin fum din zona filtrului de motorina. Am dat la automat, fara sa mai porneasca motorul. Am inceput sa amorsez sistemul de alimentare cu 'para', dupa ce am pompat de vreo 5 ori a inceput sa tasneasca motorina prin capacul filtrului. Am pus contactul, la fel se intampla, tasneste motorina si iese fum din filtru.

Duster PH2 1.5dci Euro5, 4x4, 2015, 123000 km, aproximativ 9000km de la ultima revizie, nu a fost inlocuita niciodata carcasa filtrului de mototina, numai elementul filtrant din interior la fiecare revizie

Editat de mihaib27
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, foarte grava problema, asa am patit si eu(Duster PH2 1.5dci Euro5, 4x4) la cateva zile dupa revizie...carcasa filtru de motorina spart...posibil se rup conductele care ies din capac, nu stiu sigur ca nu am vazut piesa inlocuita. Ar fi bine de stiut daca este o problema la capac/carcasa, sau o problema de demontare/instalare("dorel":nervos).

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pune problema de greseala de montaj, avand in vedere ca am rulat 9000km de la revizie. Conductele erau la locul lor din cate am putut sa-mi dau seama, pur si simplu este o slabiciune a carcasei (capac). O sa fac oricum o poza cand il voi demonta pe cel vchi sa se vada unde a cedat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...