Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

O mică sugestie, dacă nu aveți ph2/nu ați văzut ph2/nu ați văzut documentație de ph2 , nu veniți cu idei de la X79 ph1. X79 ph2 e diferit, ba chiar la euro6 apar foarte multe chestii noi

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun. Succes   Sent from my GT-I9505 using Tapatalk    

Atunci... verdictul este greșit formulat. Am serioase îndoieli de prezenta unei rezistente pe filtrul de motorina de origine. Singura chestie electrica, e senzorul de apa în motorina și ăla nu se încă

Posted Images

Nu,nu mai am alte fotografii este Euro 5 din 27 Iunie 2015.Are încălzire pe filtrul de motorină,așa mi-au zis.Dar nu aș dori nimănui să treacă prin ce am trecut eu în minutele sau secundele alea!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Ieri am schimbat filtru de motorina( numai cartusu ), este la a 5-cea utilizare carcasa, merge brici, si am desfacut amanuntit carcasa filtrului si nu este nici un incalzitor in el, are o supapa de sens in el, un senzor si cam atat,cine a spus ca are incalzire e dobi..rau de tot!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri ... am desfacut amanuntit carcasa filtrului si nu este nici un incalzitor in el, are o supapa de sens in el, un senzor si cam atat...

Nu e imposibil sa existe modele care au asa ceva (diferite de modelul tau)... deci nu te grabi cu afirmatiile :)

 

Ar fi bine daca ar putea colegul cu pățania sa puna o poza cu filtrul lui, cred ca multi suntem curiosi...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...
La 07.02.2017 la 21:23, Nunu a spus:

Azi mi-a luat foc filtrul de motorină din mers.Fum alb gros,oprit mașină,sărit din ea ca ars,dat telefon la Dacia Asistența care au trimis imediat platforma.Verdictul,rezistența care încălzește motorina a străpuns carcasa filtrului.Dar întrebarea e de ce?Nu trebuie să existe ceva care să o întrerupă când motorina ajunge la o anumită temperatură?

post-3226-0-87680500-1486496052_thumb.jpeg

Acceasi problema s-a intamplat si la mine astazi. Mi s-a oprit motorul din mers, fara vreun martor aprins in bord. Am ridicat capota, miros puternic de ars si putin fum din zona filtrului de motorina. Am dat la automat, fara sa mai porneasca motorul. Am inceput sa amorsez sistemul de alimentare cu 'para', dupa ce am pompat de vreo 5 ori a inceput sa tasneasca motorina prin capacul filtrului. Am pus contactul, la fel se intampla, tasneste motorina si iese fum din filtru.

Duster PH2 1.5dci Euro5, 4x4, 2015, 123000 km, aproximativ 9000km de la ultima revizie, nu a fost inlocuita niciodata carcasa filtrului de mototina, numai elementul filtrant din interior la fiecare revizie

Editat de mihaib27
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, foarte grava problema, asa am patit si eu(Duster PH2 1.5dci Euro5, 4x4) la cateva zile dupa revizie...carcasa filtru de motorina spart...posibil se rup conductele care ies din capac, nu stiu sigur ca nu am vazut piesa inlocuita. Ar fi bine de stiut daca este o problema la capac/carcasa, sau o problema de demontare/instalare("dorel":nervos).

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pune problema de greseala de montaj, avand in vedere ca am rulat 9000km de la revizie. Conductele erau la locul lor din cate am putut sa-mi dau seama, pur si simplu este o slabiciune a carcasei (capac). O sa fac oricum o poza cand il voi demonta pe cel vchi sa se vada unde a cedat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...