Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Eu sunt curios de ce trebuie Dacia sa demonstreze ceva din moment ce posesorul motorului a renuntat la orice pretentii referitor la buna functionare a lui. Ce se afla in spatele acestui fapt ca treaba cu afectarea imaginii nu o cred.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

In situatia de fata cel putin pentru mine nu exista acest GPL. Exista un motor care a pierdut ulei. Din cauza asta s-a calat. Motorul nu mai este in garantie.

 

Eu zic ca toata treaba se reduce la garantie si atat. Eu unul sunt un om care nu se pricepe la mecanica. Ma duc la un montator de GPL si ii spun ca doresc sa imi monteze o instalatie in conditiile in care motorul are garantia de la producator. Montatorul TREBUIE sa imi spuna ca nu poate sa faca asta decat daca imi asum riscul ca in caz de probleme motorul nu mai beneficiaza de garantia producatorului. Sau sa preia el acea garantie sau sa refuze lucrarea. Atat si nimic mai mult.

 

In cazul de fata montatorul de GPL mi-a adus un prejudiciu. Pierderea garantiei. Daca eu am fost de acord (scris) cu acest fapt....

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti? Pareri si pareri! Juridic este o diferenta uriasa intre viciul de fabricatie si garantie! Pe mine ma intereseaza viciul de fabricatie! Nu uitati ca masina a ajuns in service cu 200 ml ulei, iar martorul de bord nu a indicat nimic! Cand a stat 1 saptamana in service IMOBILIZATA a pierdut 1.1 litri ulei! Uleiul s-a pierdut pe unde nu trebuia sa iasa ulei! Sunt dubiile la care Dacia nu vrea sa raspunda! Deocamdata au de raspuns aici si apoi vedem ce "para analize" vor sa faca si de ce!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@stefanudrea Am avut si eu o masina cu un viciu de fabricatie. Nu Dacia. Una mult mai scumpa. Iesita din garantie. Am fost inclusiv cu OPC-ul peste reprezentanta ca masina era un real pericol pe strazi. Nu am avut nici cel mai mic castig. Abia peste ceva ani au facut un recall prin care au remediat problema.

Nu mai zic ca era vorba de foarte multe masini nu doar 1-2 loturi...

Sper sa ai mai mult noroc.

 

PS: viciu de fabricatie, loganul 2005 rugineste si inca grav.....cel din 2006 mult mai putin. Daca ma duc peste ei acum imi da altul ? Nu mai e in garantie.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Posibil. Din fericire acum informatia circula mai repede! Poate nu voi avea castig de cauza asa cum vreau eu, dar cert este ca voi avea grija ca "faima" calitatii relatiilor cu clienti precum si "faima" acestui motor sa devina cunoscuta! In schimb, daca voi fi tratat cum trebuie s-ar putea sa...revin!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie.Dacia vrea sa inca o analiza. Tu nu ii permiti fiindca o conditionezi sa-ti dea rezultatele primei analize. si?instanta te va obliga sa-i permiti acest lucru? nu o poti invinovati ca vrea sa mai vada inca odata motorul...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai am zis mai sus cum sta treaba: au venit la 1 luna de la incident si nu au raspuns la niste intrebari tehnice! Aplicand regula de trei simpla...dupa 6 luni de la incident ei ce fac, vin in excursie? Nu am zis ca nu le permit, am zis ca 1 trebuie sa raspunda la prima constatare, 2 de ce e nevoie de o noua analiza si 3 cine raspunde pt perioada pierduta pt aspectele "scapate" la prima vizita???? Ca sa ma inlaturam niste indoieli, au motivat in prima faza reanaliza pe insistenta mea de a cauta solutii, or fi crezut ca ma dau batut? Tocmai motivatia asta puerila m-a inversunat si mai tare si vreau doar raspunsuri tehnice! Daca credeti ca le aveti m-as bucura, daca nu atunci asteptati sa le primim impreuna! Nu uitati ca masina asta a fost vazuta deja de 3 experti:1 judiciar, 1 de la Dacia si 1 de la OPC! Cine e la rand?

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...