Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Aici este vb despre viciu de fabricatie. Care are cauze diferite. In plus, legatura de cauzalitate dintre scurgerile de ulei si instalatia gpl este zero! In conditiile in care mai multe masini cu acest motor luate in perioada similara au avut aceasta problema este clar ca gpl nu are treaba, dar lotul de motoare da! Stiu ca am pierdut garantia comerciala, dar viciile ascunse de fabricatie trebuie reparate...sau despagubite!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Sigur este un viciu de fabricatie. Acoperit de garantia la care ai renuntat prin interventia neautorizata asupra motorului.

Nu are nici o treaba cu GPL-ul sunt de acord cu asta. Asa cum am zis eu consider vinovat montatorul GPL ca nu a refuzat lucrarea.

In mod normal, cred ca trebuia un act prin care montatorul preia garantia motorului. Si nu are decat montatorul sa se judece cu dacia pentru vicii de fabricatie....

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va cer o parere: cum ati raspunde daca Dacia ar vrea sa reanalizeze cazul in conditiile in care azi suntem in 05.10.2016, sesizarea s-a facut in 21.03, iar analiza expertului Dacia a avut loc in 21.04????

 

Ai un verdict oficial de la ei la prima expertiza (cum ca GPL ar fi cauzat problema sau ceva similar)?

Si eu as incerca sa aflu care ar fi scopul acestei re-analize. Mai specific - ce anume ar vrea sa analizeze in plus fata de prima data.

- scenariul optimist ar fi ca o re-analizeaza si decid sa te despagubeasca pentru a nu mai merge in instanta

- scenariul pesimist ar fi ca isi cauta extra argumente pt ca sa demonstreze ca nu e de la ei - sa se "scoata"

Primul il vad mai probabil in situatia actuala (ma gandesc ca le era suficient sa se refere la paragrafe incalcate de tine din contractul de garantie in instanta, si atat).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In primul raspuns au evitat raspunsurile concrete la sesizarile mele punctuale. Si eu ma gandesc la varianta cea buna pentru ca pana acum au dat doar raspunsuri seci de genul interventia neautorizata care a dus la pierderea garantiei, fara sa se discute concret despre cauzalitate! Pana nu justifica concret ce si cum vor si pana nu dau un raspuns concret la prima vizita...discutam doar oficial. Si eu cred ca vor sa evite ajungerea in instanta din cauza lotului care le va afecta imaginea! Cert este un lucru: paguba trebuie repara intr-un fel sau altul! Daca vor amiabil va fi asa, daca nu...

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie ca tine dar sincer nu cred ca Dacia e institutie de binefacere. Iar faptul ca exista un lot cu probleme nu le afecteaza imaginea mai ales ca reparatiile sunt suportate de garantie. Cred ca mai multe probleme de imagine au fost cu rugina in UK.

 

Mult noroc si poate ca Dacia face o exceptie in cazul tau si iti da un motor nou nout.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca ai ajuns in situatia asta. Mie unul imi pasa prea putin pe unde curge uleiul sau daca curge. La urma urmei am cumparat o masina noua tocmai pentru acest fapt. Sa nu am grija masinii cel putin 5 ani.

 

Se poate ca in viitor sa pun si eu GPL pe masina si atunci o sa ma uit mai atent daca pierde sau nu ulei.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca curgea ulei pe unde a gaurit montatorul de GPL, mai ziceam. Eu ramin la convingerea mea: nu are nici o treaba GPL-ul cu defectiunea motorului. Din punctul meu de vedere as vrea sa vad cum demonstreaza Dacia asta. Eu zic sa la conditionezi cea de-a doua expertiza de raspunsul (in scris) de la prima expertiza.

Pentru cei care vor sa-si monteze GPL in viitor (motoarele de 105 CP), trebuie sa stiti ca in cazul in care se gaureste ceva la motor, se gaureste doar galeria de admisie (pe unde nu este strpo de ulei. Doar aer.), nu e cazul la motorul lui Stefan, el avind alt fel de instalatie (motor cu injectie directa de benzina, unde se poate folosi injectie directa de GPL in faza lichida), instalatie care foloseste injectoarele de benzina ale masinii si pentru GPL.

Editat de itoader
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...