Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

@Stef13

Poti pune te rog o poza a facturii / devizului cu niste coduri OEM pentru consumabilele folosite de sevice si eventual codurile filtrelor pe care le-ai inlocuit singur. Multumesc anticipat!

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

@andrei_s

cartus filtru ulei: 152095084R

garnitura D16: 7703062062

 

Separat eu ii luasem:

filtru aer: 165467674R

filtru habitaclu: 8201153808

 

Saptamana viitoare masina isi schimba oficial proprietarul, dar ramane in familie si probabil o s-o mai si conduc. Pe 4 ianuarie am dat comanda pentru un Duster Prestige 1.5 dci culoare beige dune, care ar trebui sa vina in prima jumatate a lunii martie.

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns! Daca nu sunt indiscret, ce te-a determinat sa schimbi macazul de la benzina la motorina pentru noul Duster? Daca ar fi sa intuiesc raspunsul ar fi lipsa disponibilitatii versiunii Prestige in combinatie cu 1.2 Tce :) .. Gresesc?  Sau te-a dezamagit acest 1.2 Tce pana la urma?             Din cate am citit in topicul tau, buba cea mai mare a acestui motor, consumul de ulei, pare sa fi fost in limite normale in cazul tau..

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unii mai luam decizii emotionale, nu rationale. Mi-a placut foarte mult noul Duster, in ansamblu, iar ca detaliu am vrut neaparat sistemul automat de climatizare si sistemul de camere, disponibile doar cu varianta Prestige, care la noi vine doar cu 1.5 dci. Mi-am reorganizat un pic pretentiile si am facut un compromis. Probabil as fi ales 1.2 tce daca era disponibil si la noi cu optionalele de care-am amintit.

Raman in continuare cu o impresie foarte buna despre 1.2 tce si il consider cel mai placut de condus. Daca as fi avut vreo dezamagire sau vreo temere cu motorul asta, nu mi-as fi aprins singur paie-n cap vanzand masina unei persoane apropiate din familie, fiindca mai aveam deja o varianta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am intuit oarecum corect motivele pentru care ai ales 1.5 dci.. Si eu imi doresc un Duster in versiunea Prestige, dar sunt dispus sa mai astept putin pentru ca am inteles ca in final va aparea si la noi 1.2 Tce Prestige. Sper doar ca bolile din trecut sa se fi rezolvat si sa fie o alegere corecta, eu facand undeva la maxim 10.000 km pe an. Din punctul meu de vedere un Diesel este mai scump de intretinut si nu se justifica nici diferenta de pret in plus in cazul meu :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...