Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

8441 km.

 

Am lasat masina astazi dimineata, in jurul orei 9, la reprezentanta Dacia Automoldova pentru montare camera video marsarier, cu programarea facuta acum doua zile. La ora 15 m-au sunat sa-mi spuna ca lucrarea nu e gata, drept urmare masina nu va putea fi ridicata pana maine in jurul amiezii. Mi-au servit o explicatie destul de vaga: "e lucrare migaloasa, sunt multe fire de tras". Ciudat ca dimineata ma intrebasera daca aleg sa raman sa astept sau ma suna ei cand e gata.. Stie cineva daca e normal sa dureze atat montarea unei camere marsarier? Masina are din fabrica senzori de parcare spate si medianav.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Stef, le-ai zis si de ulei? Ca la 8000 km pare ca lipseste un sfert sau jumate de litru? (sau am inteles eu gresit verificarea ta descrisa mai sus?)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles bine. Uleiul de la maxim pe joja a ajuns undeva putin sub mijloc in 8000 km. Deocamdata nu le-am spus fiindca nivelul e totusi in limite si stiu ce raspunsuri voi primi: e normal, scrie si-n carte despre un mic consum, masina noua, rodaj, n-am avut probleme cu acest motor, etc.. Oricum eu continui sa urmaresc atent. In schimb le-am zis ca vreau sa cumpar un litru de ulei, sa fie acolo in masina, de rezerva. Primul raspuns primit a fost halucinant de ferm: "ntz, nu va trebuie".

Nu mai povestesc cat de confuzi au fost cu gasirea camerei (cica nu aveau pe stoc..pana sa le arat eu ca erau trei in vitrina) sau a unei cotiere. Dealtfel, cu montarea unei cotiere la ei am lasat-o balta, se vedea de la o posta ca n-au nici competente si nici chef. Se contraziceau intre ei in fata mea.. in fine, jenant.

Don, ms de info, avand in vedere si celelalte patanii am scris deja din nou la Vocea Clientului, ca sa nu stau degeaba pana maine cand o sa merg la service fara sa mai astept sa ma sune ei.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa inchei subiectul, azi am preluat masina si tot ce-am obtinut legat de intarziere a fost: "am auzit ca ati fost nemultumit de durata lucrarii dar sa stiti ca omul a stat permanent pe masina". Judecand dupa mirosul de salopeta unsuroasa din masina, pragurile murdare de noroi pe interior si resturile de izolatie cabluri aruncate pe ici pe colo, s-ar putea sa aiba dreptate, a stat ceva timp. In fine, singurul lucru demn de o reprezentanta auto a fost pretul: 415 lei camera video cod 8201675481 si 250 lei manopera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...