Sari la conținut

Postări Recomandate

Am rugamintea, ca pe cat posibil, sa ne limitam postarile la pareri, poze, experiente, furnizori si preturi referitoare la echipamente de recuperare pt. off road.

Pe sosea e alta poveste si daca se doreste se poate pune alt topic cu necesitati si restrictii din legislatie.

 

Multumesc pentru intelegere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

...sa ne limitam postarile la pareri, poze, experiente, furnizori si preturi referitoare la echipamente de recuperare pt. off road. ... Pe sosea e alta poveste ...

De acord si scuze pt off-topic. Ramanem la off-road.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la rampe / scarite - imi place f mult ideea celor de aluminiu din prima poza a ta, @vsebas, si a celor de la MaxTrax, mai ales ca pe anumite santuri ma gandesc ca ar putea fi folosite pe post de "podeț" (Maxtrax au 1.2 metri lungime si cu ceva kit suplimentar se pot impreuna 2 "in serie").

Am vazut ceva review-uri la cele desfasurabile stil "covoras" si nu era multumita lumea, pare-se daca era cuplul prea mare se adunau ca un covor in spatele rotii si tot blocat ramaneai... de ex.

 

Maxtrax vad ca aduce Arpi din CJ insa va trebui sa il sun sa vad daca e valabil pretul, pt ca de obicei vazusem pe la 300 E setul...

http://www.offroadtu...-nisip-maxtrax/

 

Ar mai fi varianta unora executate artizanal (cornier / teava patrata, etc) insa am senzatia ca va fi greu de gasit un raport OK intre: pret / greutate / rezistenta...

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...Aici cel putin asa e...

OFF TOPIC:

In Romania este interzis sa tractezi (cu sufa sau bara) si punct!

 

ON TOPIC:

La toata lista pusa acolo... vreti dotare mai multa decat o masina de EXTREM din campionatul de Off.

 

Din experienta mea, un troliu (eventual portabil de 2 t), o rola de dublaj, vre-o doua sufe (una ar fi buna sa fie cinetica), doi ocheti si un cric gonflabil e cam suficient.

Nu cred ca vre-unul o sa-si bage masinuta asta intr-un atat de mare chin incat sa fie nevoie de toate cele.

Multe necesitati se pot inventa si din materialele furnizate de padure...

 

A... si era sa uit: o pereche de bocanci seriosi si o pereche de parazapezi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OFF TOPIC:

In Romania este interzis sa tractezi (cu sufa sau bara) si punct!

 

ON TOPIC:

La toata lista pusa acolo... vreti dotare mai multa decat o masina de EXTREM din campionatul de Off.

 

Din experienta mea, un troliu (eventual portabil de 2 t), o rola de dublaj, vre-o doua sufe (una ar fi buna sa fie cinetica), doi ocheti si un cric gonflabil e cam suficient.

Nu cred ca vre-unul o sa-si bage masinuta asta intr-un atat de mare chin incat sa fie nevoie de toate cele.

Multe necesitati se pot inventa si din materialele furnizate de padure...

 

A... si era sa uit: o pereche de bocanci seriosi si o pereche de parazapezi.

 

Daniel, sunt de acord ca lista e cam... extinsa, dar, daca intr-o coloana de 5 masini, reusim sa avem lista aia, poate mai putin ancora si rampele, eu zic ca e bine. Noi (eu) suntem amatori, nu avem experienta pilotilor 4x4Everyone de ex. , si nici masinile preparate cu suspensii tari si inalte si nici cauciucuri ( nici macar AT), asa ca lanturile ajuta.

Daca te incumeti sa mergi singur ( CEEA CE, EU CATEGORIG NU RECOMAND!!) ancora te poate ajuta la tandem cu un troliu. Rampele iarasi te pot scoate in situatia cand esti singur.

Multe echipamente ( ca si Dusterul de altfel) suplinesc lipsa noastra de experienta si previziune a ceea ce poate fi in traseu. Prefer sa car echipament cu mine degeaba, decat sa nu-l am.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...