Sari la conținut

Postări Recomandate

(-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea.

(+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil.

(+) Inelul de remorcare din spate este mascat.

(+) Antena radio este mai scurta si plasata in partea din spate a cupolei (nu mai incurca la instalarea cutiei portbagaj)

(+) Usita rezervorului de combustibil este mai mica. Deci gata cu ironiile si glumele. Pacat, unele erau bune :)

(-) Montantii centrali sunt de culoare neagra. Daca-s din plastic, mai merge, dar daca vin acoperiti cu o folie, asa cum am vazut la alte masini, se vor zgaria usor si vor arata urat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 296
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

(-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea. (+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil. (+) Inelul de remorcare din spate est

pana acum am vazut doar " desene animate" :))

Funcția CAR (condamnation en roulant) e activabilă la Duster I ph2, pragul se poate modifica, implicit e 7km/h Revenind la Duster II, dau mai degrabă Duster I ph3: -senzor de ploaie și lumin

Posted Images

On 02/09/2017 at 11:28 PM, Killer82 said:

In fotografia de pe site-ul ziare.com e prezentata o macheta / prototip cu ceva tableta pe post de medianav. Era un modelaj mai realistic intre pozele retrase (avea un medianav clasic montat). Probabil la Frankfurt se dezvaluie varianta finala a interiorului.

https://youtu.be/KtdtsBHS-Qs?t=35

https://youtu.be/F3QTbPp5X4c?t=130

S-ar parea totusi ca asta e varianta finala, cu 3 aeratoare centrale (imprumutate se pare tot de la Clio 4) si fara spatiul de depozitare de deasupra lor, ceea ce inseamna ca si sistemul infotainment va fi pozitionat mai sus. In cazul asta sunt mari sanse sa se confirme dispunerea ergonomica a butoanelor, in linie, ca la masinile populare germane. Panoul de control pare astfel mult mai omogen si mai elegant decat la variantele anterioare, unde avem butoane si clapite de toate formele, aruncate peste tot..

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, arata bine, mie imi place. Intr-adevar, design-ul are prospetime, look-ul este nou si vine in completarea gamei Dacia. Masina denota putere, noul design i-a "fortificat" putin imaginea de SUV. Abia astept sa o vad pe viu, in showroom.

Ca se astepta ca noul model sa fie mai revolutionar, e adevarat. Dar sa nu uitam ca sunt producatori mult mai mari "acuzati" ca noile modle nu sunt de fapt decaT facelift-uri (a se vedea VW Golf). Pe de alta parte sunt sigur ca francezii vor urmari realizarea masinii tot in politica de low-cost, ca sa ramana in continuare competitiva (sa nu uitam ca ponderea vanzarilor modelului Duster este una mare). Eventual cu imbunatatiri de ici-colo : calitate materiale (ma refer la interior), repozitionarea anumitor elemente (butoane etc).

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil vor fi respectate niste principii elementare de marketing. Pentru motoare mai puternice trebuie facut pasul la o marca mai scumpa din grup.

Eu mai degraba sper ca cei de la Renault sa fi dat mai multa importanta aspectului siguranta. Nu ma astept sa tinteasca la 5 stele, dar 4 n-ar fi rau. La Sandero s-a putut. Introducerea monitorizarii unghiului mort e un indiciu ce da sperante.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...