Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Eu am 2 alimentari ( plinuri ) la activ facute de pe rosu: 44 si 46 litri. Tie cat iti intra?

Editat de Louis
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Acum 7 ore, Louis a spus:

7 litri?! mi se pare..wow! nu vor sa-si vanda marfa la benzinarie..sau e by design..sa ai spatiu gol in rezervor? sau nu cumva litrul verificat metrologic..are 0,9l, ceea ce ar explica si.."indesarea"

vitezometrul, nu stiu la ce il raportezi (aplicatia gps?) si nu stiu cum functioneaza in realitate, dar imi inchipui ca se masoara o turatie dupa iesirea din cutia de viteze...si cred ca depinde si de cat de uzate sunt anvelopele, alunecarea rotii pe asfalt etc; la aceeasi turatie scoasa din cutia de viteze, o roata cu un diametru mai mare (cativa mm acolo) va duce masina mai repede decat o roata mai mica, se poate calcula cat inseamna procentual...%

pt o anvelopa 215/60/R17 ..lungimea cercului 2x pi x R = 6,28  x (17inch/2+ 215mm x 0,6) = 6,28 x (43cm/2 + 129mm) =6,28x 344mm = 216cm are lungimea cercului roata in cauza de 17''

o roata tocita cu 4mm in raza 2x pi x (R -4mm) ~213,5cm..deci diferenta e de 2 x pi x 4mm = 6,28 x 4mm = 2,5cm

vine cam 1%, adica iti arata in bord 100kmh..dar tu ai de fapt 99

cat poate patina roata intr-un km..nu pot calcula.

Tubulatura intre rezervor și bușon nu e făcută să fie folosită pe post de rezervor, dar asta nu înseamnă că nu se poate umple - ca idee rezervorul e aproximativ la fel cu cel de pe Logan II și ăla are 50L, dar maxim poți îndesa 64L, oricum în calcule intră doar 50L.

Viteza o dă ABS-ul. Ai un index tahimetric* și senzor de turație pe fiecare roată iar blocul ABS face o medie, o semnează și o dă pe can iar TdB o ia adaugă 4km și o afișează, 86km/h în ABS = 90km/h în TdB(Tablou de Bord)

Pentru Duster ph3(II):

165/70 R14 X=1793mm

185/65 R15 X=1895mm

195/65 R15 X=1937mm

195/55 R16 X=1891mm

205/55 R16 X=1928mm

205/60 R16 X=1989mm

215/65 R16 X=2068mm

205/45 R17 X=1879mm

205/55 R17 X=2007mm

215/60 R17 X=2105mm

205/40 R18 X=1895mm

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci, va rog terminați cu polemica, în rezervorul de Duster intră până la buză 71,3 litri, e testat de mine în mai multe rânduri, iar calculatorul de bord are într-adevăr o eroare, iar eroarea apare la accelerarile bruște când ii dă cu minus, dacă conduci normal eroare este de +- 0,1 l/100km dacă conduci mai sportiv poate ajunge și la 2 l diferența. Sper ca am lămurit pe toată lumea! Cel mai bun consum scos a fost de 5,57 l/100 km calculat (pe bord îmi arata 5,5 l/100km) pe traseu de 880 km unde am consumat vreo 49 de litri traseul este Giurgiu-Str. Răsăritului Bucuresti-urziceni-buzau-focsani-bacau-roman-boghicea-roman-bacau-focsani-buzau-mizil-str. Răsăritului București - Giurgiu cu 2 persoane fără bagaj, mers în limita legala, și fără depășiri inutile, iar mașina mea este Duster 1,5 dci 4x2 EDC din 2017.practic la întoarcere îmi arata jumătate de rezervor dar de fapt mai aveam vreo 23 de litri rămași din plinul făcut pana la buză. 

Editat de SamsonS
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E o diferență, tu ai Duster ph2 care știe să calculeze consum total de carburant, restul discută de Duster ph3 care nu afișează consumul total de carburant, pentru că nu știe să-l calculeze deci singura indicație de consum total e indicatorul de carburat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce se afla in spatele celor 4km in minus? E aiurea sa ai niste instrumente de bord cu erori puse din burta. E mentionat oare pe undeva prin manual lucrul asta...ca altfel ar putea fi acuzati in instanta de vanzare de minciuni. Speedometergate 😊

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Louis

Deschide topic separat legat de diferenta intre viteza reala si vitezometru, in sectiunea corespunzatoare si discutam acolo. Nu mai poluam topicul acesta inutil, cu alte informatii irelevante titlului. Sau daca nu, se pot cauta informatii pe internet, toti marii producatori au acest "feature" :)

@Mazarin

Te rog nu mai incita si tu la si mai mult offtopic, ok ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Am lasat si un plin intreg...neresetat intre curse. Dupa cum se vede..la pompa...se pupa. Mi-a sarit pompa pe la 42l..si am mai indesat vreo 3.  Punctele eco la vreo 94%

IMAG2096.jpg

Screenshot_20200806-190719.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...