Sari la conținut

dust3radmin

Dacia Duster cel mai mic consum

Postări Recomandate

Am uitat sa adaug: aerul conditionat pornit tot timpul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consum 1.6 SCe 114 (4WD) - ultima cursa facuta - Bacau - Brasov (pe Oituz) - Zarnesti - Magura - Zarnesti - Brasov - Timisul de Jos - Brasov - Zarnesti - Magura - Moeciu - Bran - Sinaia (DN1) - lacul Bolboci, Transbucegi, Sinaia (DN1) - Zarnesti - Magura - Zarnesti - Prejmer - Sfantu Gheorge - Lacul Sf. Ana - Baile Balvanios - Tg Secuiesc - Oituz - Bacau - in total 792 de KM, drum de munte asa cum se vede, portbagaj full, 3 persaoane permanent in masina, fara AC, caldura pornita cand si cand, ventilatia pe treapta 1/2, mers doar cu 2WD - medie de consum 7.0 l/100KM,  medie de viteza 44.7 KM/h, mie, personal mi se pare minunat acest consum pentru 1.6. Probabil ca real e undeva la 7.5 l/100KM, chiar si asa tot mi se pare OK.

Editat de eliadib

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred totusi ca daca aveai o medie mai mare cu un consum de 7 era f.bine.Ai stat in coloana,semafoare cu motorul pornit?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, am stat în coloana pe Valea Prahovei, în Brașov

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e explicabila media de viteza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mic consum Ploiesti-Giurgiu 6.4, benzina. Acum consumul mediu extern 9, dar GPL, cu AC permanent.

Editat de taviro

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut 2 consumuri :

-primul de 6,85%, Bucuresti-Pitesti-Campulung si retur pe acelasi traseu. Mentionez ca eram 2 persoane fara bagaj, pe A1 pilot automat pus la 120 si AC pornit cca. 50% din traseu.

-al doilea de 9,2%, Bucuresti-Galati si retur cu 2 persoane + bagaj cca. 100kg, pe A2 pilot automat la 130 si AC pornit tot timpul.

Mentionez ca ambele consumuri sunt pe GPL metoda de la gol la gol

Editat de Leutzul

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • NU CITA ultimul mesaj postat! Salutare La lodgy al meu am observat ca in momentul cand apare eroarea asta , telefonul care este la încărcat pornește încărcarea in exact acelasi moment cand se aprinde eroarea... 2015 - 1.5 dci -79kw- 128k km.
    • A si eu aceeasi problema. Inca nerezolvata. Problema apare la mine cand rulezi cu turatie constanta in viteza 5-6 (70-90 km/h). Mai demult am gasit o explicatie logica (pentru mine) pe un forum din UK. Nu sunt mecanic, deci nu ma exprim in calitate de "expert". Omul zicea ca a schimbat o gramada de piese pe masina (Duster ph 2 diesel 4x4 2015..cred), inclusiv pompa de injectie, insa problema a persistat. La o cautare amanuntita a gasit ca un inel de la senzorul abs era rupt (si ruginit). Acesta este un inel cu niste dinti pe el si se invarte odata cu roata, iar dupa documentatia mea am inteles ca functioneaza in felul urmator. In proximitatea inelului dintat este montat senzorul abs, care este defapt o bobina magnetica. La trecerea fiecarui dinte, se schimba intensitatea magnetica care ulterior se transforma cumva (nu am inteles exact cum) intr-un impul electric. Calculatorul masinii "numara" si interpreteaza aceste impulsuri, si in acest mod reiese numarul de rotatii al fiecarei roti. Acuma, ruland cu o viteza constanta, ar trebuii sa dea aceleasi impulsuri pe fiecare roata. insa, in locul ruperii inelului, distanta intre 2 dinti sa marit, iar acest impuls "fals" regulat, da peste cap calculatorul careia nu ii mai iese exact viteza de rotatie pe roata respectiva. De aici eroarea cu 2 doi martori. Teoretic se remedieaza prin schimbarea inelelor de senzor abs. Am inteles ca la reprezentatnta acesta vine impreuna cu planetara, insa pe piata se gasesc inele separate. Toate acestea sunt doar o teorie la care eu am concluzionat. Nu stiu exact unde anume in planetara sa caut acel inel, sa vad daca intr-adevar este rupt sau nu. 
    • Salutare!   Si eu am aceeasi problema.... Totusi apar destul de rar cei doi martori, dar apar uneori (dupa cum se vede si in poza).  Pe langa asta, uneori dimineata cand pornesc la rece scade turatia de ralanti, iar cand ajunge undeva cam pe la aprox 600-700 rpm se aprinde martorul "dinti de fierastrau" galben, creste turatia la motor si se stinge martorul, dupa care iar scade turatia si tot asa de cateva ori, pana o accelerez eu putin. De la reprezentanta chiar astazi mi-a spus ca e de la pompa de inalte.. Totusi as dori sa incerc si alta solutie pana sa ajung sa inlocuiesc pompa de injectie.  Daca mai aveti ceva update-uri pe subiectul asta va rog sa-mi spuneti.   Multumesc.
    • Exfolierea da, coroziunea nu.
×
×
  • Creează nouă...