Sari la conținut

Casco La Duster


Postări Recomandate

Chiar si cu fransiza 500 euro(ma rog, 520 Euro) pe an pentru suma asigurata de 20-21.000 Euro mi se pare super ok, pe mine ma ard astia de ani buni cu aprox 400 Euro(am avut si 650E/an mai la inceput) pe an insa pt suma asigurata MULT mai mica(fara sa fi apelat vreodata la casco, fara accidente de nici un fel).

Aparent ce se face prin dealer Dacia chiar iese mult mai bine fata de varianta in care faci tu separat prin ceva broker de asigurari.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 82
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Vai, dar ce batran esti, poate pe vremea ta era corect.

Un motiv pentru care unii useri de aici renunta la a mai intra pe forum este si aceste genuri de replici neadecvate

Masina era în parcare. Și după cum am zis, a fost reînnoire, s-a bazat probabil pe faptul că ar fi reparat orice avarii la momentul producerii lor, fiind în permanență acoperit de CASCO, si tot timpul

Posted Images

@georgesNu, am scris că este pe 1 an. Știu, este suspect de ieftin, dar atât am plătit. Mi s-a spus că franșiza este de 100 EUR/eveniment. Nu am mai făcut greșeala ca la cealaltă mașină să iau casco fără franșiză, că în ultimii ani merg ca pensionarul și oricum n-am avut nicio daună de foarte mulți ani.

Dacă vrei, mă uit acasă exact cât am plătit, dar știu oricum că a fost în jur de 1.300 lei în total (casco + rca pe 1 an).

Editat de 205
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Chiar acum, 205 a spus:

Nu, am scris că este pe 1 an. Știu, este suspect de ieftin, dar atât am plătit. Mi s-a spus că franșiza este de 100 EUR/eveniment. Nu am mai făcut greșeala ca la cealaltă mașină să iau casco fără franșiză, că în ultimii ani merg ca pensionarul și oricum n-am avut nicio daună de foarte mulți ani.

Dacă vrei, mă uit acasă exact cât am plătit, dar știu oricum că a fost în jur de 1.300 lei în total (casco + rca pe 1 an).

Incredibil de putin. Neverosimil chiar. La o suma asigurata de 20k-21k cu fransiza tot ma astept la un 500 eur / an. Lasand la o parte RCA 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@georgesȘtiu, dar atât am plătit. Acum mai mulți ani, la celalaltă mașină pe care am luat-o de nouă, la valoarea mașinii de aprox. 14.000 EUR am plătit în primul an casco fără franșiză (la Uniqua, dacă are vreo importanță) aproape 1000 EUR!!!

De aceea zic că e suspect, dar pe de altă parte mă bucur că e doar atât B-)

Edit: atașez și oferta dealerului/brokerului (cel Silver pe care l-am ales e cu franșiză, cel Gold e fără franșiză).

oferta.jpg

Editat de 205
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Întreabă dealerul Dacia despre asigurare cobrand iar în paralel fă o simulare pe allianzdirect.ro, s-ar putea sa ai o surpriza plăcută. De exemplu, la cea din urmă varianta mi-a ieșit recent 370 euro prima anuala de asigurare casco full, inclusiv pasageri, pentru 40.000 euro S.A.(zero km)

La casco, mai nou, contează vârsta (> <= 40) și domiciliul proprietarului (rural vs urban).

Pentru Duster am plătit anul trecut 358 euro asigurare casco fără fransiza la suma asigurata 13504 euro (cobrand, Allianz, gold). In martie tre s-o reînnoiesc.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
La 29.01.2021 la 22:24, Stef13 a spus:

Întreabă dealerul Dacia despre asigurare cobrand iar în paralel fă o simulare pe allianzdirect.ro, s-ar putea sa ai o surpriza plăcută. De exemplu, la cea din urmă varianta mi-a ieșit recent 370 euro prima anuala de asigurare casco full, inclusiv pasageri, pentru 40.000 euro S.A.(zero km)

La casco, mai nou, contează vârsta (> <= 40) și domiciliul proprietarului (rural vs urban).

Pentru Duster am plătit anul trecut 358 euro asigurare casco fără fransiza la suma asigurata 13504 euro (cobrand, Allianz, gold). In martie tre s-o reînnoiesc.

cat te-a costat acuma. sunt curios ca si la mine a costat 358 euro +250 ron rca la 20000 euro valoare in iunie 2021

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...