Sari la conținut

mugur

Casco La Duster

Postări Recomandate

Stiu ca mai e mentionat casco prin cateva topicuri (am dat search) dar am nevoie de ceva ajutor in alegerea asiguratorului.

 

Valoarea este de aprox 18000E si as vrea sa stiu ce fel de experiente ati avut cu asiguratorul, evident si raportat la suma platita pe an sau per total.

 

P.s. ce e aia "fransiza" si ce face ea ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut la Allianz, a fost putin sub 400 de euro, contine si vandalism, accidente in offroad, inundatii, asistenta, cazare in caz de accident, casco in afara tarii (pt ca am luat si rca la ei), fara fransiza. Din cate am inteles masina se repara la reprezentanta.

Fransiza este partea pe care o plateste asiguratul la fiecare dauna pe care o are. De ex. daca ai fransiza 500 ron/eveniment, la orice eveniment tu platesti 500 ron, iar asiguratorul restul. Daca ai fara fransiza, asiguratorul plateste toata dauna.

Editat de ambvision

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am prin cei de la RCI (venita la pachet cu creditul) si e undeva la 3000ron/an (in 12 rate, doar Casco, fara RCA).

 

Tapatalked from Note3

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am mers pe varianta cu asigurarea oferita de Dacia pentru masini noi. CASCO este convenabil, in timp ce RCA-ul este urias.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Casco la Asirom 1 an, cost aproximativ 1600 lei, fara fransiza, folositor in primul an, anul 2 costul era undeva la aproximativ 1700 lei + 150e fransiza(3 dosare deschise, avarii minore) am renuntat la a mai face casco.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Duster 2014-110CP, fara modificari, de ceva timp are un simptom ciudat, cand accelerez...pe la 2000 ture puterea creste prea brusc fata de cum ar fi normal, cand intra turbina. Am efectuat un test CLIP , si am constatat  o valoare anormala la clapeta/volet admisie aer. Ma poate ajuta cineva cu"interpretarea" ei? : "Pozitie relativa Volet admisie aer : -1518.25 %"  (marcat rosu), iar chestia ciudata este ca valorile clapetei nu se modificau cand acceleram (marcat albastru). Daca are cineva cunostinte despre  aceasta problema, multumesc!
    • Oricum exista si un simptom ciudat cand accelerez..pe la 2000 ture puterea creste prea brusc, fata de cum ar fi normal, cand intra turbina.  Duster 2014-110CP, fara modificari .  
    • Chestia cu reparatul este cu dus-intors. Daca va ceda piesa reparata platesti piesa in sine, manopera inca o data si foarte posibil, alte piese pe care tocmai le-ai montat, din diverse motive. Principiul asta, de lasa sefu` ca merge, am patit cu distributia, culmea, in reprezentanta. Masina facuse 5 ani, garantia fiind expirata dupa 3 ani, si avea abia 50.000 km, dar conform fisei de intretinere, trebuia schimbata distributia. Bineinteles, eu am ales tot, curea, accesorii, pompa de apa etc. Mers in service, bineinteles, luat la misto, ca mai mergea distributia, dar daca tot schimbam, nu are sens si pompa de apa, ca aia e de fabrica, ca aia tine 100.000 km, povesti, basme, "experienta profesionala" din partea lor. Cureaua de distributie din exterior, la o inspectie pe masina, nu prezenta nici o urma de uzura. Dupa demontare, se vedea ca imbatranise, incepea sa prezinte mici fisuri. Si bineinteles, mesterul tot insista sa lasam pompa de apa pe masina, dar am zis pas, ca nu platesc de 2 ori manopera ( ~ 600-800 lei ) pentru o piesa de 100-150 lei, care se poate face acum. Nici nu a terminat de montat tot, ca observ jucandu-ma cu pompa de apa, faptul ca era defecta ( scapa apa ). Reprezentantele, oricat ar fi de scumpe, in mare parte evita un caz ca cel explicat de mine. De ce sa te legi la cap cu posibilele probleme ulterioare ? Stii ca nu ai oamenii pregatiti pentru o diagnosticare corecta, ci doar schimbatori de piese, fa ce stii ca fiind mai "sigur". Asta se aplica in marea majoritate a cazurilor, desi o sfeclesc rau si in reprezentante. Pe cand service-urile de cartier, pe langa pregatirea precara spre inexistenta, fac experimente pe masinile clientilor. Ca si exemplu scurt aici, un service de cartier vroia sa puna intr-un 1.5 dCI, alea fara AdBlue, peste 5L de ulei, ca auzise el ceva. Informatia pe care o auzise era partial corecta - la motoarele 1.5 dCI cu AdBlue se pun peste 5L, la cele fara AdBlue NU se pune mai mult de 4.5L. Concluzia o tragi tu de aici. Revenind la subiect, cat timp nu stii de ce s-a intamplat ce s-a intamplat la masina, de ce ai repara-o ? Cine iti garanteaza ca nu va mai face asta inca o data ? Avantajul reprezentantei este ca ei totusi ar trebui sa puna diagnosticul mai corect ( lucrand doar cu modelul respectiv ) si pot fi trasi la raspundere. La service-ul de cartier, posibil sa-ti propuna sa faceti masina fara factura, ca deh, iese mai ieftin si in caz de ceva, o rezolvam noi sefu`. Pot fi si cei de la cel de cartier trasi la raspundere, insa sigur te vor duce cu zaharelul.
    • Chiar si asa, schimbul vitezelor este foarte rapid la Duster. Incearca sa schimbi vitezele imediat cum simti ca a prins masina putin "zvac", avant, cum vrei tu sa ii spui ( sa fie in sarcina ), pana la treapta 3 sau chiar 4. Dupa asta, ar trebui sa fie mai usor, fara socuri
    • Nu prea e vreme de climatornic 
×
×
  • Creează nouă...