Sari la conținut

Duster 4X4 1.2 Tce


Postări Recomandate

Exact la fel se comporta si a mea (mondeo 3, 2l 130CP TDCi) pornesc de pe loc fara sa o accelerez. Se tureaza la ~1000rpm in primele doua trepte daca simte ca moare, dar daca o las isi revine la turatia de ralanti. In seara asta chiar am facut un test cand am urcat panta la iesire din subteran de la Carrefour Berceni cu treapta a doua la ralanti, s-a turat singura spre 1000 rpm si a urcat fara probleme. Panta o estimez undeva la 18 grade.

 

Ceva instantanee cu consumul ca in video de mai jos se poate?

 

Ar trebui sa fie exact aceeasi cutie ca la Duster diesel desi am vazut ca difera codul dar rapoartele sunt identice.

Pentru o benzina mi se pare ok 3100 rpm la 130/h dar pentru un diesel nu. A mea are cam 2150 rpm la 130/h treapta 6.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 80
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea! Dupa 4 luni de asteptare azi am devenit Dusterist, 4x4 1,2 TCe, Laureate, Bleu Cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare. Prima impresie dupa 35 km (pana acasa) este supe

Azi am platit diferenta pana la suma totala pentru 4x4 1,2 Tce, Laureate, Bleu cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare. Probabil inca o luna de asteptare.

Nu e ok comparatia diesel 2.0 130 CP (cuplu 330Nm) cu benzina 1.2 (fie el si turbo).   Inainte de Duster am avut si eu Mondeo (exact specificatiile masinii tale) si tin sa-ti spun ca dupa ce treci d

Posted Images

Nu e ok comparatia diesel 2.0 130 CP (cuplu 330Nm) cu benzina 1.2 (fie el si turbo).

 

Inainte de Duster am avut si eu Mondeo (exact specificatiile masinii tale) si tin sa-ti spun ca dupa ce treci de Mondeo (o iau ca exemplu, ca tot am avut/ai masina asta)) la Duster ai cu totul alte repere.

 

Lasi in urma acceleratie, cuplu, stabilitate si viteze de peste 180 km/h atinse lejer si ajungi la capitolul coclauri, intrat/iesit din zone unde un Mondeo nici nu viseaza sa ajunga si, nu in ultimul rand, pasiune.

 

Cu alte cuvinte, daca treci la Duster trebuie sa-ti schimbi profilul de "utilizator" :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptare nu sunt comparabile. Eu voiam doar sa evidentiez comportamentul: cand simte ca ii scade turatia sub cea de ralanti PCM-ul ii comanda mai mult combustibil.

La Ka-ul sotiei am decuplat mufa de la compensator pentru ca ramanea accelerata sau se tura cand schimbam viteza. Dar sa nu divagam de la Duster TCe :)

 

Asteptam impresii de la fericitii detinatori: comportament in afara, pe autostrada, off road, consum...

 

Referitor la consum ma astept la 10% pe autostrada si in oras, sper la un 7% pe drumiri nationale.

 

Cu Dusterul de la serviciu PH1 1,6 16V 4x4 am scos 10% in afara mers normal si 12,5% pe A2 la 140/h.

Un coleg mai incepator si cu muuulta rabdare scotea 8% in afara mers calm cu maxim 110Km/h.

Despre dinamica pot spune doar ca trebuie sa iti calculezi bine distanta in depasiri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Am facut un drum mai lung in aceasta saptamana, Ploiesti-Petrosani-Ploiesti, 784km, 3 persoane consum pe CB 7,6 l la 100, viteza medie 56km/h, mica deorece am facut joi o urcare pana pe partia de ski la 1582 m altitudine + timpul pentru dezghetarea masini in doua dimineti.

Concluzia, sunt forte multumit de consum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Revizia facuta in urma cu o saptamana azi am verificat nivelul uleiului si surpriza, nivelul este 1 cm peste maxim, la fel cum era cand am luat masina.

Cum nu am primit uleiul ramas cred ca mecanicul l-a pus pe tot sau specificatiile sunt gresite.

O sa ma duc sa-mi scoata din el (daca asta este cauza de se duc unele motoate?).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspundeam doar de ce am retineri in ceea ce priveste eroare de pe diagnoza la ledurile P21/5W. Vreau nu vreau, trebuie sa le accept capriciile pentru ca am 5 ani garantie la masina si tipul ce e pe partea electrica la Verbita Arad e cat se poate de zelos, asta e motivul pentru care caut o solutie fara erori la diagnoza din cauza canbus-ului. Merci oricum pentru intentie!
    • @Kidu cred ca vorbeam impreuna si ne intelegeam separat.Eu s sarac am ph2.. Tu ph3..De aici uimirea..de ce ti ar pasa daca dau eroare la diagnoza?..garantie..etc..La voi sunt ai dreacu" cei din reprezentanta.
    • Eu ți-am spus ce se poate face, ce faci tu e treaba ta  . Există lămpi de număr cu led din fabrică (cod renault)* care nu generează erori.   *nu-l am momentan
    • @Mak, imagineaza-ti ca s-au legat de mine la reprezentanta pentru niste simple becuri LED Philips pe care le-am luat pentru lampile de la numar deoarece am preferat sa schimb doar becurile si nu toata lampa cum sunt cele cu leduri pentru ca dau o lumina mai discreta in comparatie cu lampile dedicate cu leduri care, in opinia mea, dau prea multa lumina si nici nu am incredere in fiabilitatea lor. https://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-auxiliare-cu-led-philips-x-tremeultinon-w5w-12v-1w-6000k-127996000kx2/pd/D3D982BBM/ Ca si in cazul celor recomandate de tine, nici astea nu dau eroare in bord insa pe diagnoza se vad cu eroare de bec ars. @torquemada, multumesc pentru confirmare, acelasi lucru il banuiam si eu. In rest, mi se pare un compromis mai acceptabil sa iau LED-urile indicate de Mak, fata de a ma pune sa modific fizic triplele pe spate. Stiu ca sunt unii ce si-au activat stopul pe frana din tripla si la cel de-al doilea bec printr-un bypass de circuit insa astea sunt deja modificari fizice care pod duce la anulari de garantie daca dai de unul mai zelos.
    • La Duster ph3 cam toate becurile dau eroare pe diagnoză, unele (faza scurtă) și pe bord. Dacă becurile de frână par slabe la Duster ph3 se pot ''trafora" încă 2 becuri (câte unul în fiecare stop) spre interior unde ai doar 5w pentru poziție pui unul 21/5w stop/poziție
×
×
  • Creează nouă...