Sari la conținut

apashi

Flapsuri pentru sporire aerodinamicitate

Postări Recomandate

Mie imi par aproape la fel cu alea vechi de Duster PH1/PH2. Cred ca au o gaura de prindere in plus. Am avut si eu dar unul s-a rupt iarna trecuta.

Editat de alexis

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sporire aerodinamicitate pe naiba! Sunt niste plastice de doi bani care in afara de a-ti reduce garda la sol nu fac nimic altceva.
Mai arata si ca naiba!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de indiscreție, dar vreau să pun o întrebare nevinovată:

O machetă de Duster echipată cu acele piese din plastic, a fost băgată într-un tunel aerodinamic omologat pentru a se confirma  eficacitatea acelui echipament performant?

Vă rog să mă credeți că sunt un sceptic incurabil.

În urma acestei intervenții motivate de o curiozitate bolnăvicioasă, voi vedea dacă am deranjat pe cineva.

Afirm: Un echipament aerodinamic montat pe un autoturism nu are o eficacitate recunoscută, dacă aceasta nu este confirmată și validată științific, cu date precise într-o publicație cu un înalt impact academic.

Recenzorii internaționali care acceptă  spre publicare un asemenea articol ... suflă și în iaurt până acceptă spre publicare un asemenea articol.

Doar în urma ,,argumentelor” academice, pot fi omologate din punct de vedere aerodinamic aceste echipamente.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt deflectoare antival, pe Duster ph3 nu ai elemente aerodinamice oficiale("omologate" în tunel) montate sub mașină.

La Logan II ai 8 bucăți (1 barbiță*, 2 în fata rotilor față, 2 în fata rezervorului, 2 în fața roților spate, 1 pe puntea spate), fără cel de punte consumul real scade cu 0,5L (demonstrat statistic peste 3 ani)

*incompatibil cu versiunile Stepway

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În urma intervenției dlui T0rquemqda se poate constata faptul că denumirea topicului ,,Flapsuri pentru sporire aerodinamicitate'' este greșit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 31.10.2014 la 11:27, apashi a spus:

 

Producatorul sustine sa ajuta aerodinamicitatea masinii (majoritatea SUV-urilor am vazut ca au asa ceva din fabrica) si reduce apa de pe capota si parbriz la trecerea prin balti mari. (interesant si video atasat)

 

Dacă se citea tot topicul, nu doar ultimele posturi cum e moda acum, se vedea că din primul post inițiatorul a scris:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 10 ore, t0rquemada a spus:

Dacă se citea tot topicul, nu doar ultimele posturi cum e moda acum, se vedea că din primul post inițiatorul a scris:

eu fix de asta ma bucur, apa mai putina pe parbriz cand trec prin balti mari. :)

in rest, nu cred in minuni . . .

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cine le poate importa in Romania ?

As fi si eu interesat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou. Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte. Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.
    • Salut! Multi nervi mi-au facut si mie zgomotele din bord. Am identificat urmatoarele surse de "galagie": 1.difuzoare bord si gurile de ventilatie au fost rezolvate cu elastic pentru bani 😊 de culoare neagra, am dat o tura in jurul lor si elesticul a intrat intre  bord si marginea difuzoarelor/gurilor de ventilatie si le-au fixat mai bine. Dezavantaj-gurile de ventilatie se misca mai greu dar nu mai fac zgomot. 2. Cablul de reglare a inaltimii farurilor - a fost fixat sub bord cu un colier de un manunchi de fire. 3. Capacul de la sigurante, placa cu lampa de iluminare a torpedoului si masca de plastic de sub volan - am aplicat pe marginea lor o banda de burete negru autoadeziv. 4. Placutele cu nr. - am lipit pe spatele suportului banda de burete autoadeziv. 5. Tetierele - am dat cu putina banda de izoler pe tijele care intra in scaun. Atentie doar un inel cu un strat de banda altfel nu mai culiseaza. 6. Cheia pentru roti - am pus burete autoadeziv intre cheie si caroserie 7. Centura siguranta spate - verificati prinderea in cupola...la mine zornaia la denivelari. Am rezolvat cu putin burete autoadeziv. Si inca mai am mici scartaieli ce apar pe strazi din piatra cubica...daca mai rezolv ceva informez!  Poate altii nu sunt deranjati de aceste zgomote, sau poate masina lor nu troncane, dar eu nu le suport. Am fost si la Dedeman Onesti si mi-au apus ca masina are bord din plastic, e normal sa mai troncane ca e lowcost. Numai bine va doresc. 
    • Chiar azi am incercat un plin de Evo 100 de la Mol, doar din curiozitate sa vad daca mai apare fenomenul. In mers nu se simte nicio diferenta, masina se comporta normal.  
    • Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare  pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta.  Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras.  Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta.   Bafta !
    • Multumesc claus pentru impartasirea experientelor cu motorul 1.6 SCE. Eu am avut 1.4 tce pe megane, tot de nou luat, si pot spune ca e un motor ok, dar nu pentru 4x4, asadar am luat dusterul cu 1.6 sce, care pot spune ca e multumitor in urmatoarele aspecte: consum rezonabil, control bun in turatie mica pentr 4x4. Nu exceleaza in: performanta. Benzina am bagat 95 cam de peste tot, preponderent lukoil, motorul pare ca a mers ok, singura ciudatie ar fi asta cu pornirea anevoioasa din cand in cand, parca mai mult cand e cald afara(35 grade plus). Tinand cont ca e cu start/stop, ciudat e ca la semafor porneste instant, fara greseala, doar la prima pornire uneori invarte mai mult. Siel Si as mai vrea sa adaug si faptul ca acelasi fenomen, cu pornirea grea, am avut-o si la megane cu 1.4 tce, dar doar de vreo 3-4 ori in 7 ani.
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...